Entertainment alle pijlers

Serious Request 2013

18-12-2013 13:52 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er klaar voor. De tv staat al aan op het eventkanaal van Ziggo. Het echte aftellen naar de kerst is begonnen met SR13.



Giel, Paul en Coen veel succes!
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
Volgens jaar is het in Haarlem geloof ik en het jaar daarna in Heerlen dat is dichter bij mij maar toch nog een dik uur rijden.



Man is in Utrecht en Den Haag geweest omdat hij er voor zijn werk was en samen zijn we naar Breda gereden omdat Armin van Buren er was en natuurlijk hier in Eindhoven toen ze het huis in gingen. Helaas bij de ontknoping lag ik erg ziek op de bank maar wel voor de buis.
Ik ben er nog nooit heen geweest, kijk altijd op de TV of luister radio. Ik had de stream aanstaan op de computer maar die loopt steeds vast en jammer genoeg op hele leuke momenten.

Nu maar weer radio.
Alle reacties Link kopieren
Het was echt een hele leuke sfeer in de stad toen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in leiden geweest en toen was het ook niet druk. Daar zag je wel vaker een half leeg plein.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo dochter van school halen(pauze) en ga dan ff kijken!

En morgen vroeg voor schooltijd ook even...want het gaat echt wel druk worden s'middags en s'avonds.

Ik weet ook dat er volgende week veel scholen heengaan, nu hebben de meeste kerstfeest op school
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 19 december 2013 @ 11:06:

Ik ben in leiden geweest en toen was het ook niet druk. Daar zag je wel vaker een half leeg plein.



Ook wel logisch toch?

De meeste mensen werken en de meeste kinderen zitten op school.

Ik vind het nu al drukker dan verwacht,ik hoopte met dochter even vooraan te kunnen staan,zometeen
Het is ook niet onlogisch dat het niet de hele dag door enorm druk is, het was alleen vorig jaar opvallend vaak erg druk, ook al vroeg en dan valt een bijna leeg plein 's morgens ineens op.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf morgen zal het er wel drukker worden als de vakanties beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond blijft Jan Smit slapen,ik verwacht dat het morgenvroeg wel drukker is.

Ben er net geweest (en vol in beeld,hahaha) en het was echt wel aardig druk,dacht dat het rustiger was, als ik naar tv keek.

Het wisselt erg veel met groepen mensen.

Leuk hoor,om dit zo vlakbij mee te maken!
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het er ook aan hoe studenterig een stad is. Leeuwarden en Den Haag hebben er toch minder dan Enschede, Leiden of Utrecht. En studenten hebben best veel tijd overdag (meestal).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ja, een echte studentenstad is toch altijd net iets leuker.

Meer tijd overdag maar zeker ook 's nachts.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 19 december 2013 @ 21:23:

Ja, een echte studentenstad is toch altijd net iets leuker.

Meer tijd overdag maar zeker ook 's nachts.En meer energie . Ik kon tijdens mijn studie het wel veroorloven om drie nachten achter elkaar te gaan stappen (financieel kon dat dan weer wat minder )
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 19 december 2013 @ 21:23:

Ja, een echte studentenstad is toch altijd net iets leuker.

Meer tijd overdag maar zeker ook 's nachts.



Leeuwarden is een studentstad, maar niet zo een als Groningen.

Ik kon gisteravond hoorde ik de muziek uit de binnenstad.
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 20 december 2013 @ 08:48:

[...]





Leeuwarden is een studentstad, maar niet zo een als Groningen.

Ik kon gisteravond hoorde ik de muziek uit de binnenstad.



Ja, Leeuwarden word steeds drukker en elk jaar komen er meer studenten bij.

Ik woon vlakbij centrum en er word niet alleen gefeest op Zaailand, bij de Oldehove is ook feestterrein.

En er zijn hier altijd veel festivals/optredens,vooral in de zomer,dan lig ik elk weekend in mijn bed te luisteren

Ik ben zelf nooit een leeuwarden-fan geweest(wel geboren) maar ik moet zeggen dat Leeuwarden erg veranderd is de laatste jaren.

Het is gewoon een drukke stad geworden,maar wel gezellig(ger)
Alle reacties Link kopieren
Geen kerst zonder Serious Request!



Nu wou ik mij een zeepje kopen op de site, kleine gift en een leuk aandenken dacht ik, maar de verzendkosten zijn net zo duur!

Vind ik dan toch wel weer jammer, of ben ik een kniepert?
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een tussenstand! 2.343.631,- bijna 6 ton meer dan vorig jaar!
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 december 2013 @ 13:57:

Geen kerst zonder Serious Request!



Nu wou ik mij een zeepje kopen op de site, kleine gift en een leuk aandenken dacht ik, maar de verzendkosten zijn net zo duur!

Vind ik dan toch wel weer jammer, of ben ik een kniepert?Ga je het ophalen in Leeuwarden, kan ook
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ga morgen naar Leeuwarden, neem ik even een zeepje mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik was dus vanochtend om half acht naar Glazen Huis gegaan.

Het was toen erg rustig en erg gezellig.

Ik heb alleen een uur voor brievenbus met microfoon(als eerste aan de beurt) gestaan omdat dochter Giel zo graag wilde spreken..

Maar na vlak voor negen uur journaal zijn we toch maar weggegaan,wel gedoneerd,natuurlijk.

Je hebt een brievenbus zonder microfoon ,eentje waar je sneller je geld in kan gooien.

Bij die met microfoon gaat iedereen natuurlijk wachten totdat je in uitzending komt,en dat kan dus heel lang duren,ook al staat er bijna niemand.

En als je wel in rij gaat staan met microfoon maar je wilt alleen doneren,geef dat aan een medewerker door,die er lopen of staan,dan hoef je niet zo lang te wachten.



Gewoon een tip



We hadden dat uur trouwens wel het beste uitzicht!
Alle reacties Link kopieren
Over anderhalf uur richting Leeuwarden. Leuk leuk!
Alle reacties Link kopieren
O ja,bij beide brievenbussen kan je een brievenbussenfoto maken.

Er hangt een knop, drukken en je foto staat op internet.
Alle reacties Link kopieren
De vele miljoenen die de publieke omroep verkwanseld aan voetbalrechten kunnen toch eigenlijk beter naar "het goede doel" gaan? Waarom dan zo bedelen bij de bevolking? Nogal hypocriet vind ik
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd de tussenstand zo!





Op FB zie ik trouwens steeds meer mensen die van die anti serious request updates posten,en dan dat " we" eerst aan ons eigen land moeten denken.

Dat er hier ook armoede is etc.

Net of de armoede hier( ik zal niet ontkennen dat er hier ook mensen zijn die het slecht hebben) te vergelijken is met de leefomstandigeheden daar.
Alle reacties Link kopieren
3.054.689,- Is de nieuwe tussenstand!



Uiteraard is er in ons land nog veel te doen kwa armoede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven