Entertainment alle pijlers

Sesamstraat liedje gezocht.

08-06-2014 18:36 15 berichten
Ooit, heel lang geleden, toen er nog geen mp3's bestonden, zelfs nog geen cd's, had ik een cassette bandje van sesamstraat.

Hier stond een liedje op, en na al die jaren vraag ik me af en toe (zoals nu dus), af welk liedje er na al die jaren nog steeds af en toe in mijn hoofd op " popt."



Het stukje wat steeds terug komt, is "vitamines, mineralen, kokosolie tin en lood, calorieën, koolhydraten, maken baby's groot!

(note, dit is wat ik er van heb onthouden, kans is groot dat ik er zelf wat leuks van heb gemaakt )



Anyone enig idee?
Wat een moeilijke woorden voor een Sesamstraatliedje. Weet je zeker dat het van Sesamstraat is?
Google levert dit topic op . Maar inderdaad wel moeilijke woorden
Alle reacties Link kopieren
Welk jaar was het ongeveer? Want hier vind je alle Sesamstraat-LP's.
You don't have to fit into the format
Mijn all time favoriet: iedereen lust ijsjes.

En Berenjacht. Was dat met Zipje en Zopje?
Foute link. Moment...



Deze? Maar dit is wel een Engelse versie, maar zou dit Sesamstraat kunnen zijn?
http://m.youtube.com/watch?v=zSL5qiey9Ng



Deze bedoelde ik.
Doet mij een beetje denken aan die reclame voor roggebrood (oid)

Vezels, vitaminen, mineralen!! Weet niet meer hoe het verder ging.
Alle reacties Link kopieren
http://m.youtube.com/watch?v=WpDbuhD1Zh4

Deze?
Oh, nu ga ik nog twijfelen ook!



Ik weet bijna zeker dat het iets met sesamstraat was.. Graaf Tel en Zipje en Zopje stonden er volgens mij ook op..

En " Verloor mijn koekje in de disco, discotheek!, verloor mijn koekje bij de boogy muziek, verloor mijn koekje in de disco.. Ik wil m terug, ik wil hem terug, ik wil hem nu weer terug!



Stond ook op een van de 2 bandjes..
Zou toch wel heel erg zijn als ik al minstens 20 jaar een deuntje van een roggebrood reclame in mijn hoofd heb, en er in mijn gedachte een sesam straat liedje van heb gemaakt .
Het liedje van "De grote groentenheld" heeft er wat van weg, maar daar staan niet precies die woorden in.
Alle reacties Link kopieren
Dat was van Boes! Had ook het cassettebandje . Ik dacht trouwens altijd dat het was : kokosolie in een noot
Alle reacties Link kopieren
Dat liedje heet 'Is het wel geneselijk?' en stond op het cassettebandje 'Met Boes In Het Bos' uit 1988. Dat luisterde ik vroeger altijd in de auto toen ik klein was, wanneer we op vakantie gingen naar Spanje.



Anyway, ik was zelf op zoek naar dat liedje en zo kwam ik via Google op dit forum. Soms heb ik het liedje namelijk nog wel eens in mijn hoofd, ook al heb ik dat bandje al minstens 20 jaar niet gehoord. Het bandje zelf heb ik deze week voor vier euro op de kop getikt op Speurders,en omdat ik vandaag in een goede bui ben, heb ik liedje net voor jullie geript en op YouTube gezet. Als er behoefte aan is kan ik ook het hele bandje wel op YouTube zetten, dus laat maar weten.



Hier is het liedje: https://youtu.be/X6XpxN4GFIg
Jeetje, niet verwacht dat ik er ooit nog achter zou komen!

Nu ik weet wat ze zingen kan ik eindelijk weer rustig slapen

Kan me niet herinneren dat we dit bandje hadden, maar dat is dus wel het nummer wat ik zocht

Raar dat zoiets zo lang kan blijven hangen..

Thnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven