Entertainment alle pijlers

Show 'em what you're made of!

26-02-2015 14:08 44 berichten




Vanavond is het zover! De première van de film/documentaire van The backstreet boys! En dan ook nog een satteliet-verbinding met Londen om een deel van het optreden te zien

Zijn er hier meer mensen die er heen gaan? En wat verwachten jullie ervan?

Ik heb er ontzettend veel zin in en ben heel benieuwd! Hoop toch wat meer te zien te krijgen van de verslavingen van AJ en Nick, wat dat heeft gedaan binnen de band bijvoorbeeld. En hoe het in elkaar stak destijds met Lou Pearlman. Ook de relaties met familie hoop ik voorbij te zien komen!



Hierbij nog een link naar de trailer, voor de geïnteresseerden

http://trailers.apple.com ... oysshowemwhatyouremadeof/



En natuurlijk veel plezier vanavond voor iedereen die ook gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook! Net ticket uitgeprint. Heb er nu echt zin in.

Wat ik hoop te zien te krijgen is hoe het begin was, omdat ze toen, en vooral Nick, nog jong waren. Heb daar wel het boek van gelezen.

De verslavingen inderdaad en het vertrek en terugkomst van Kevin.

En ik ben benieuwd welke liedjes in het concertdeel langs komen.

Hier is het bijna uitverkocht, er waren nog 8 stoelen open.
Alle reacties Link kopieren
Ik, ik, ik, ik!!!!

Ik heb er zin innnnn !



Ik had kaarten voor een bioscoop. Maar heb ze nu 'te koop' staan omdat een bioscoop dichterbij de film toch wel gaat uitzenden. En dit scheelt 1,5uur heen en 1,5uur terug rijden. Dus ook nog goedkoper om een extra kaartje te kopen t.o.v. benzine haha.
bats!
Ik niet, ben al een aantal jaar geen 16 meer
Alle reacties Link kopieren
Als collectief mentaal & hormonaal doordraaien, blijft een apart fenomeen.
Ik ga naar Amsterdam dichterbij was hier volgens mij niet. Ga met een groep van 5 dames. Vooraf gezellig eten en dan op naar de film!



Beetje flauwe reactie, ben al jaren geen 16 meer. Ik ook niet namelijk, maar is dat raar dan? Ooit de laatste albums van de heren beluisterd? De mannen zelf worden ook gewoon ouders, dus de fans ook. En de muziek veranderd ook mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 februari 2015 @ 14:50:

Ik ga naar Amsterdam dichterbij was hier volgens mij niet. Ga met een groep van 5 dames. Vooraf gezellig eten en dan op naar de film!



Beetje flauwe reactie, ben al jaren geen 16 meer. Ik ook niet namelijk, maar is dat raar dan? Ooit de laatste albums van de heren beluisterd? De mannen zelf worden ook gewoon ouders, dus de fans ook. En de muziek veranderd ook mee Ja, dat is raar. Rarert.
Alle reacties Link kopieren
Jep, ik ga ook. Heb er zin in!



Sluit me aan bij TO wat betreft de verwachtingen. Al kan ik me ook goed voorstellen dat de minder leuke dingen eruit gelaten worden.



Veel plezier iedereen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingelke : dat vraag ik me dus ook af! Of ze idd de minder leuke dingen er toch uit hebben gelaten ik hoop het niet, want dat zijn nou juist de dingen waar je als fan geen weet van hebt op dat moment.
quote:jira schreef op 26 februari 2015 @ 14:52:

[...]





Ja, dat is raar. Rarert.Ach, ben iig nog een stuk minder raar dan de persoon in jouw avatar
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 februari 2015 @ 14:50:

Ik ga naar Amsterdam dichterbij was hier volgens mij niet. Ga met een groep van 5 dames. Vooraf gezellig eten en dan op naar de film!



Beetje flauwe reactie, ben al jaren geen 16 meer. Ik ook niet namelijk, maar is dat raar dan? Ooit de laatste albums van de heren beluisterd? De mannen zelf worden ook gewoon ouders, dus de fans ook. En de muziek veranderd ook mee



Mee eens. Ik ga echt niet gillen/huilen/flauwvallen als ik ze zie. Ben ooit fan geworden en dit wil ik dan ook gewoon zien.

Verschil tussen cd 1 en de laatste is zo groot.



Ik ga in Sittard, 10 minuutjes met de auto. Dichterbij kan het bijna niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterhammie schreef op 26 februari 2015 @ 14:31:

Ik niet, ben al een aantal jaar geen 16 meer

Och, ik ook niet. Maar ik ben er wel mee opegegroeid. Manneman, elk plekje in mijn slaapkamer hing vroeger vol met posters. Cd's werden meer dan grijs gedraaid.





Nee, ik ben geen 16 meer.

Ja, vanavond ga ik mij weer 16 voelen.
bats!
Alle reacties Link kopieren
Is het voor sommigen van jullie gewoon jeugdsentiment of zijn jullie al die jaren dan gebleven?



Ik vind het ergens ook wel erg puberaal, maar ach, ze doen er niemand kwaad mee
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 26 februari 2015 @ 16:41:

Is het voor sommigen van jullie gewoon jeugdsentiment of zijn jullie al die jaren dan gebleven?



Ik vind het ergens ook wel erg puberaal, maar ach, ze doen er niemand kwaad mee



Eerder jeugdsentiment. Luister af en toe nog wel eens de muziek. Maar ook tijden niet.

Er hangen geen posters meer op de slaapkamer en het vest wat ik heb waar ze opstaan blijft ook vanavond in de kast hangen als herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Vond het superleuk!

De docu heeft mijn verwachtingen overtroffen. Je ziet dat het niet gemaakt is voor tieners maar voor de fans die volwassen zijn geworden. Die geen genoegen (meer) nemen met opgehouden schijn.



Enige minpuntje is dat het concert te kort was. Had er nog wel uren kunnen zitten.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 26 februari 2015 @ 16:41:

Is het voor sommigen van jullie gewoon jeugdsentiment of zijn jullie al die jaren dan gebleven?



e



Jeugdsentiment for sure!

Alles wat ik deed in mijn pubertijd/tienerjaren hing samen met de BSB.

Je krijgt al die gevoelens, herinneren en gedachten weer terug als je de muziek hoort of hun gezichten ziet.

Het maakt me heel vrolijk in ieder geval.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook super leuk!

Helaas een paar giegeltutten in de zaal. Tot iemand het zat was en zei: nu stil zijn, het is Engels, niet ondertiteld, en wij willen wel luisteren. Die hebben echt veel dingen gemist.



Ik vond het verhaal van Nick het meest ontroerend. Zag er toch wel een aantal tranen wegvegen (ik stiekem ook).

En het concert...............veel te kort!
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal van Nick greep mij het meeste. Ik had echt het gevoel, ik wil je troosten, haha!



Docu was echt top. Heeft ook mijn verwachtingen overtroffen. Concert was inderdaad vrij kort, maar wel mooi. Stiekem hoop ik gewoon dat ze binnenkort weer optreden...



Ik luister overigens nog wel vaak de liedjes. Maar dat komt omdat ik mijn hele usb heb volgestopt met foute 90's muziek. (incl. alle BSB liedjes. )
bats!
Ik ben al die jaren fan gebleven. Ga nog steeds naar concerten, luister ze nog altijd in de auto, heb sleutelhangers aan mijn bos hangen ze zijn echt nog steeds onderdeel van mijn dagelijks leven!
De film vond ik super! Het verhaal van Kevin vond ik ook wel heavy. En van Nick idd. Geen tranen wegpinken, maar je ziet nu de achtergrond die je nooit zag. Leuk om te horen ook dat Howie meer wilde zingen, dat hoor je echt terug in de cd's en ik wist niet dat de stemproblemen van Brian zo erg waren. Vond de ruzie tussen Nick en Brian ook wel heftig! Die waren zo'n team samen ooit...dat is niet meer zo volgens mij. Frick & Frack zag ik hier niet zo meer in terug.

En die Lou Pearlman! Wat een hond zeg! Sowieso dat geld, maar ook nsync zo opbouwen! Als BSB ergens niet heen gaat, gaat nsync! Dan heb je als BSB weinig keus...vond het altijd al een creep om te zien, maar het is ook echt een vreselijk figuur.

Het concert vond ik tegenvallen. Duurde kort en ik had wat anders verwacht. Ik ben sowieso geen fan van het akoestische van ze
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 februari 2015 @ 23:54:

De film vond ik super! Het verhaal van Kevin vond ik ook wel heavy. En van Nick idd. Geen tranen wegpinken, maar je ziet nu de achtergrond die je nooit zag. Leuk om te horen ook dat Howie meer wilde zingen, dat hoor je echt terug in de cd's en ik wist niet dat de stemproblemen van Brian zo erg waren. Vond de ruzie tussen Nick en Brian ook wel heftig! Die waren zo'n team samen ooit...dat is niet meer zo volgens mij. Frick & Frack zag ik hier niet zo meer in terug.

En die Lou Pearlman! Wat een hond zeg! Sowieso dat geld, maar ook nsync zo opbouwen! Als BSB ergens niet heen gaat, gaat nsync! Dan heb je als BSB weinig keus...vond het altijd al een creep om te zien, maar het is ook echt een vreselijk figuur.

Het concert vond ik tegenvallen. Duurde kort en ik had wat anders verwacht. Ik ben sowieso geen fan van het akoestische van ze



Dat van Kevin was zeker ook heavy.

Ik heb Howie altijd de stillere gevonden (niet zo stil en rustig als Kevin), maar hoe hij het er over had dat hij meer wil zingen.

Vond het ook mooi om te horen hoe ze het gedaan hebben met het laatste album. Niet zoals in het begin, anderen vertellen precies hoe, wie, wat en waar alles gaat/moet gebeuren.

Het beste is natuurlijk dat er een nieuw album komt en dat ze nog 20 jaar doorgaan :P.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 februari 2015 @ 23:46:

Ik ben al die jaren fan gebleven. Ga nog steeds naar concerten, luister ze nog altijd in de auto, heb sleutelhangers aan mijn bos hangen ze zijn echt nog steeds onderdeel van mijn dagelijks leven!



+1,

Op die sleutelhangers na.



Maar op de een of andere manier schaar ik dat dan toch nog onder jeugdsentiment. Meer omdat, denk ik, ik nu geen fan van ze was geworden als ik dat vroeger niet was geweest.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Jaaaa! Echt tof dat ze met een nieuw album bezig zijn hopelijk ook een nieuwe tour! Kan ik vast gaan sparen, heb met een vriendin afgesproken dat we vip gaan en in de pit dat word dus een hap geld haha!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 27 februari 2015 @ 07:00:

[...]





+1,

Op die sleutelhangers na.



Maar op de een of andere manier schaar ik dat dan toch nog onder jeugdsentiment. Meer omdat, denk ik, ik nu geen fan van ze was geworden als ik dat vroeger niet was geweest.ja oke, als je het zo bekijkt ik was dan ook nooit meer fan geworden, omdat je ze nu gewoon niet meer hoort op de radio met een nieuw nummer. Maar het gevoel is bij mij nooit veranderd! Ik hou gewoon echt van die jongens ze zijn zo'n groot deel van mijn leven al aanwezig, al meer dan de helft gewoon! Ze horen er echt bij. Zou het ook vreselijk vinden als ze ooit uit elkaar gaan, geen muziek meer van ze, geen concerten....daar zou ik me echt wel een tijd klote over voelen denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 27 februari 2015 @ 07:05:

[...]

ja oke, als je het zo bekijkt ik was dan ook nooit meer fan geworden, omdat je ze nu gewoon niet meer hoort op de radio met een nieuw nummer. Maar het gevoel is bij mij nooit veranderd! Ik hou gewoon echt van die jongens ze zijn zo'n groot deel van mijn leven al aanwezig, al meer dan de helft gewoon! Ze horen er echt bij. Zou het ook vreselijk vinden als ze ooit uit elkaar gaan, geen muziek meer van ze, geen concerten....daar zou ik me echt wel een tijd klote over voelen denk ik Toevallig had ik het daar gisteren ook over. Ik ben, nadat ze een tijdje uit de spotlights waren,fan geweest van di-rect. Maar dat kun je niet vergelijken. Di-rect was toen okay, BSB was gewoon uit.



Nu achteraf gezien ben ik nooit echt fan van di-rect geweest. Tenminste, niet zo die-hard als van de BSB. Mijn moeder vertelde mij van de week

"vroeger gaf je al je zakgeld uit aan spullen van de BSB. Of het nou stickers waren o wat anders.."

"jij hebt vroeger 45 GULDEN van je spaarcenten uitgegeven voor een dekbed van de BSB. Je moest en zou die hebben."



Desperate_Housewive; ik wil ook een concert!!
bats!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven