Entertainment alle pijlers

Sims 2 vraagje

05-03-2007 11:02 48 berichten
Hoi, Ik ben helemaal verslaafd aan de sims2. Ik heb alleen een probleempje... ik krijg maar geen baby! Er staat dat als de relatie tussen 2 mensen goed is, dat je dan eerst kan knuffelen en dan op kindje maken kan klikken. Nou bij mij verschijnt er alleen de optie tot Ojaa. Ook staat er dat kindje krijgen niet altijd meteen lukt..



Nu is het zo dat ik in het begin wél de optie tot kindje maken kreeg.  Maar er wordt maar niks geboren haha. Ik ben nu al iets van 10 dagen verder, mn katten hebben al 2x kleintjes gehad die al volwassen zijn inmiddels.



De poppetjes hebben allebei een familie wens. Sterker nog, een van hun verlangens is baby krijgen. Bij allebei. Alle metertjes staan op 100 ook voor vriendschap.  Ikke niet snappen!
Ehm.....



- zijn je Sims wel in hun vruchtbare leeftijdsperiode? Klinkt stom, maar tienerzwangerschappen en Italiaanse hormoondokters bij bejaarden, dat komt niet voor bij de Sims....

- zijn je Sims van verschillend geslacht? Mijn moeder blijt proberen om twee homo's elkaar te laten bevruchten......:D



Als je Sims genoeg knuffelen, zoenen, flirten en meer van dat moois, zou er bij de ' bed- opties' inderdaad een 'baby maken'  optie moeten verschijnen.



Mijn Sims barsten van de kinderen, maar de katten en honden hebben zich nog niet voortgeplant.....;)



Ik zal dadelijk maar even de Sims opstarten.... dan heet het opeens ' onderzoek doen naar de diverse mogelijkheden'  ipv  zwaar verslaafd aan de Sims. Heb je trouwens de nieuwe uitbreiding al, de Seizoenen? Erg leuk!
Hoi, Tom en Angelina zijn van verschillende geslachten, zijn volwassen en hebben al een keer eerder 1 poging ondernomen om een kindje te maken toen lukte het wel (alleen werd er niks geboren) Ze hebben allebei een familiewens, en een baby wens in hun wensenlijstje. Ook zijn alle metertjes qua relatie en vriendschap 100. Ik heb uit pure eigenwijsheid gister een uur zitten vozen, maar ook al knuffel ik die vent dood en O jaa-en we wat af...kindje maken staat er niet bij :-(



Met de dieren is het zo dat ze elkaar aardig moeten vinden en ook hun baasjes. Eerst had ik katten die elkaar de tent uit vochten die heb ik dus ook snel laten adopteren. Nu heb ik aardige katten en inmiddels ook 4 kittens. O ja en je moet een dieren hok hebben anders doen ze niks.
Misschien zit er een "bug" in het spel?
Alle reacties Link kopieren
Leuk spel hè!

Maar juist van Ojaaaa, krijg je kindjes! Als ze elkaar eenmaal zo leuk vinden dat je kunt ojaa'en, wordt ze uiteindelijk zwanger. Gewoon lekker vaak laten ojaa'en, dan lukt het vanzelf een keer. Bij de mens lukt het tenslotte ook niet gelijk de 1e keer. En het klopt dat je geen optie krijgt van kindjes maken, die optie is er namelijk niet.

Ik heb ondertussen een nest puppies (2 verkocht, vrouw janken ;) en een baby.

Succes! (grr waarom doen m'n smilies het nou toch niet..)
Alle reacties Link kopieren
Oja, nog wat over, je merkt pas dat ze zwanger is als ze heel hard naar de wc holt om over te geven. Daarna zie je haar buikje groeien.
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik ben Emma en ik ben dertien jaar.ik ben ook helemaal sims verslaafd en ik doe ook áltijd de familie wens;)over kindjes krijgen bij de sims:de relatie tussen je sims moet hoger zijn dan 70 (geloof ik) en dan kunnen ze 'o,jaa' doen en 'kindje proberen te maken'.kies 'ontspannen' op het bed, of ga in het bubbelbad, kleedhokje, fotohokje (nachtleven), auto (nachtleven) of lift (gaan het maken).als je een kindje wilt moet je natuurlijk voor 'kindje proberen te maken' kiezen.ondertussen komt er allemaal vuurwerk enzo.je weet dat je sim zwanger is als er na het 'dingen doen' een babymuziekje komt. 'pling-pling-pling-pling-pliiiiiing!!!' hoor je dan.als dat niet het geval is is je sim dus niet zwanger.dan zou je het nog een keer moeten proberen.als ze het wel willen doen maar geen kindje willen krijgen moet je voor 'o,jaa' kiezen.je kunt ook een lesbie of homo stel maken. dan kunnen ze ook 'o,jaa' kiezen, maar kunnen ze geen kindje maken. als je dan wel een kindje wilt moet je naar de telefoon gaan en bellen naar diensten. dan adoptie bureau ofzoiets.daarna staat er of je geschikt bent als ouder, en anders... ja dan heb je pech.wat ik wel eens een keer heb gedaan:een lesbies stel gemaakt, bij familie creeëren.ik had twee vrouwen gemaakt. toen ik klaar was had ik bij één vrouw op het mannelijke geslachts tekentje geklikt en verder helemaal niks veranderd bij die man/vrouw. dan klik je op nieuw persoon>en dan op het speentje.dan word het DNA van je twee sims die je kiest door elkaar gehusselt en dan weet je hoe het babytje eruit gaat zien. maak een leuk kindje, verander niet de vorm gezicht en zo want dan lijkt het kindje niet meer op de ouders.maak de stamboom. en zorg ervoor de de vrouw en man/vrouw partners worden en het kindje word hun zoon/dochter.maak daarna de man/vrouw weer een vrouw en klaar!!!:Dnu heeft je lesbies stel een echt kind met het DNA van hun ouders;)veel succes allemaal en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben:)kom anders naar www.simsforum.nl want dat is een superleuke site en er staan heel veel handige dingen op. er zijn hele aardige mensen.ik heet daar Elmo-cool dus je kunt me altijd opzoeken:Dxxx Emma
Alle reacties Link kopieren
Mmm oké dan zit ik er naast. Ik dacht dat je met ojaaa ook al kindjes kon maken. Heb het ook al een paar maanden niet gespeeld dus het zou best kunnen.
Wel goed lezen. Mijn sims zijn al verliefd, bijde meters staan op 100 en ze hebben een kinderwens. Het is 1x wel verschenen, de optie tot kindje maken, maar toen werd mijn vrouwtje niet zwanger.



Net twee nieuwe poppetjes gemaakt maar daarbij verschijnt de optie Kindje Maken ook niet, terwijl ze de hele tijd willen handje vasthouden, Ojaa etc. Ook deze poppetjes zijn verliefd je ziet steeds hartjes boven hun hoofd en de bijde scores staan op 100 voor zowel liefde als vriendschap. Ik snap er geen hout van want ze lopen steeds door t huis met het ballonnetje dat ze een kind willen.



O ja ik doe het in het bubbelbad en in bed...maar t werkt gwoon niet. Je zou bjna aan een bug gaan denken ware het niet dat de optie wel een keer verschenen is.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat bij mij ook wel es wil werken? Alvast een kinderkamer maken zodat er ruimte is voor een kind. Heb wel es een stel gehad dat maar geen kinderen kreeg en zodra ik het huis groter maakte (extra kamer) lukte het wel!
Weet je wat bij mij ook wel es wil werken? Alvast een kinderkamer maken zodat er ruimte is voor een kind. Heb wel es een stel gehad dat maar geen kinderen kreeg en zodra ik het huis groter maakte (extra kamer) lukte het wel!
Ik heb een pracht van een kinderkamer... al rekening mee gehouden bij de bouw van mijn pracht en praal huis. Weet je wat het gekke is, voordat ik de huisdieren add on had , was er geen probleem. Nu ik sims2 huisdieren heb willen ze ineens geen kind meer maken. En dat terwijl mijn mannetje nu dus jankend door het huis loopt en een 'onzichtbare baby' aan het wiegen is hahaha.
Alle reacties Link kopieren
En in een huis zonder dieren? Of zou er gewoon iets mis zijn met de installatie ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens je man of vrouw op een ander te laten vallen. Misschien passen de karakters niet bij elkaar. Ik weet ook altijd als het vrouwtje zwanger is als ik dat babygeluidje hoor. Ook zijn er mods waarbij je de bioklok kan aanzetten ;)
Ik heb de poppetjes expres zo gemaakt dat ze wel op elkaar moeten vallen. Je kan 2 dingen invullen wat ze leuk vinden bij de ander en 1 wat ze niet leuk vinden... Ik heb dat zo ingevuld dat het mannetje bv op rood haar valt en t vrouwtje rood haar heeft. Ook zie ik steeds hartjes en praten ze over onderwerpen die ze allebei leuk vinden. Nog meer mensen die de huisdieren uitbreiding hebben en hier problemen mee ondervinden? Je kan een patch downloaden wat o.a. zegt 'allows sims to make a baby in the normal way' wat suggereert dat er iets loos is. Echter als ik dit installeer doet mn ali illegali versie van de sims het niet meer haha.
Alle reacties Link kopieren
Bij 'O'jaa' kun je absoluut geen kindje krijgen. dat is dan zeg maar veilig;)als je de optie 'O'jaa' wél tevoorschijn komt, en de optie 'kindje proberen te maken' niét tevoorschijnkomt, dan is je vrouw al zwanger. je kunt namelijk als ze zwanger zijn niet nog een keer een kindje maken.je kunt ook herkennen wanneer je sim zwanger aan:ze moet overgeven (komt niet altijd voor)of ze moet bijna overgeven. en dan houd ze net haar hand voor haar mond.je ziet een speentje met een vraagteken in haar denkwolkje.één dag nadat je sim zwanger is word ze iets dikker. weer een dag daarna word ze nog dikker. en de dag daarna grijpt ze naar haar buik, begint ze te gillen en komt er een schermpje met dat er een kindje onderweg is (of twee!:D)dan komt de geboorte van het kindje. er komt een baby uit het simdiamantje en de moeder is enorm gelukkig (als ze een kindje wou;))het zou kunnen dat het met de installatie van huisdieren te maken heeft dat je sim niet meer zwanger word. ik heb bijvoorbeeld ook sinds ik huisdieren heb dat ik niet meer kan in en uit zoemen met de toetsen. hoewel dat niet eens een groot probleem is.je kunt op www.sims2.nl bij downloads (je moet je wel even registreren en inloggen) een patch voor je spel downloaden.kies wel even de goede uit anders werkt hij misschien niet.deze zorgt ervoor dat de fouten uit je spel worden gehaald. er zijn namelijk best wel eens nare dingen in je spel:Ozoals dat ene wat jij misschien hebt over dat je geen kindje kan maken. maar het zou dus ook kunnen dat ze ál zwanger is;)ik heb bijvoorbeeld gelezen op www.simsforum.nl dat iemand had dat als er mensen op bezoek kwamen en dat ze dan je babytje op pakte en mee naar huis namen:O dat is natuurlijk heel erg:Oben ik nog wat vergeten te zeggen? ik bedoel, zijn er nog vragen?veel succes en plezier nog,,,kijk anders nog even op www.simsforum.nldaar staan ook nog een heleboel topic's over zwanger zijn bij de sims enzo.en een hele handleiding(!!) even bij zoeken kijken en vul dan even het woordje zwangere in. dan zie je het gelijk;)xxx Emma(ojaah, registreren op sims2.nl en op simsforum.nl is helemaal gratis!!!)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook huisdieren geïnstalleerd (via de niet legale wijze, ahum) en bij mij lukt kindjes maken wel. Maar kan je de sims huisdieren niet deïnstalleren om te kijken of het dan wel lukt?

Een gefrustreerde lucht wiegende sim is ook niks natuurlijk :o. Sims seizoenen, is die leuk?

Ik krijg weer helemaal zin om de Sims te gaan doen, zal het weer eens opstarten. Tnx ladies :D. Zitten jullie er ook altijd zo lang (te lang) achter?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ff huisdieren eraf en kijken of het dan wel goed gaat. Huisdieren erop en patchen.



Ik vind altijd de eerste dag dat een uitbreiding uit is leuk en dan verveeld het me weer. Het lijkt wel of het weinig tot niks toevoegt.



Sims 1 heb ik tot in den treuren, was bijna zelf sim, gespeeld met alle 8 de uitbreidingen.



Nu heb ik 2 wel geïnstalleerd maar het lijkt wel of het me niet meer kan bekoren. Heb zoveel downloads en nog zit er niet iets bij dat ik denk JA. Heb zelf ooit mijn spulletjes gemaakt, maar dat vond ik ook niet zo geweldig. Nou ja Sims spelen komt wel weer een keer.
Alle reacties Link kopieren
je moet ze inderdaad op bed of in dat bad laten ontspannen.

dan op het andere sommetje klikken en als het goed is komt dan de optie "kindje maken?' of zo tevoorschijn.

ga ook maar weer eens simmen, heb er weer zin in gekregen nu.

eens kijken of ik een dochter kan 'kweken' :-)

succes ermee



(waarom doen mijn emo's het niet meer?????!)
Alle reacties Link kopieren
sommetje....? simmetje dus
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben ook weer met de Sims bezig sinds ik (illegaal) Seizoenen heb. Nu is het weer leuk, weer nieuwe dingen! Mijn Sims tuinieren zich helemaal suf, ze hebben zelfs geen tijd voor een baan :D. Gelukkig maar dat er een cheatcode voor extra geld is :P. Ik vind het wel leuk, die seizoenswisselingen, ben nu in de lente aangekomen en er is al een palmboom in de fik gevlogen door de bliksem.. Maar wat ik ook al eerder hier las, het verveelt ook wel weer gauw helaas :(
Alle reacties Link kopieren
ellende die sims kinderen, je houdt geen tijd meer over voor de normale dingen. Mijn sim baby is al geconfisqueerd door de kinderbescherming wegens verwaarlozing. Opgeruimd staat netjes
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Het kan ook zo zijn dat alleen een vrouwtjes Sim er voor kan zorgen dat er een kindje komt. Bij mij verschijnt de optie 'kindje proberen te maken' namelijk alleen als het initiatief tot ojaa van het vrouwtje komt. Misschien is dat bij jou ook een probleem?



P.S. Waar downloaden jullie die uitbreidingen? Wil al een hele tijd huisdieren hebben maar lukt nergens..
Ik ben verhuist naar een nieuw huis en nu is de paar drift schijnbaar op hol geslagen. Misschien vonden ze het vorige behang niet mooi??? In ieder geval, het was gelijk goed raak want ze heeft een tweeling gekregen en is inmiddels weer zwanger.
Ik raak ook bekaf van die Sims-baby's. Ben blij dat ik geen echte heb, word van deze al gestoord. Speelgoed kopen is trouwens nergens voor nodig, ze doen toch niets liever dan de badkamer onder water zetten.
Alle reacties Link kopieren


ellende die sims kinderen, je houdt geen tijd meer over voor de normale dingen. Mijn sim baby is al geconfisqueerd door de kinderbescherming wegens verwaarlozing. Opgeruimd staat netjes



Hahahaha, hier moest ik even heel hard om lachen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven