Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

11-11-2014 17:57 602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die altijd braaf het Sinterklaas journaal kijkt?



Ik zit in ieder geval klaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ouderwets
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dag hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heerlijk ouderwetse gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
Zie je, nog geen regenboogpieten... Dacht ik al
Alle reacties Link kopieren
Zijn de pieten daar nog zwart of bruin?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ze zijn er nog niet. Het verhaal moet nog beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Is hij nou binnen een jaar zo grijs geworden?
Ik kom al helemaal in de stemming voor sinterklaas!
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat het water aan boord de roet eraf spoelen
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook elk jaar

Vind het altijd heel leuk om naar te kijken, ook naar de Club van Sinterklaas kijk ik af en toe. Stiekem ook een beetje om bij te blijven, aangezien je als hulppiet toch wel wilt weten waar je over praat als kinderen een vraag stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de volwassen grapjes ook altijd erg leuk... Zoals nu met de ouderwetse gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
Dochter is al in een lichte paniek omdat de boot zinkt en dan kan Sinterklaas niet komen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nee ze varen op een regenboog af en dan worden het regenboogpiete. Sorry als je dit nog niet wou weten maar nu door mij leest..
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 11 november 2014 @ 18:16:

Dochter is al in een lichte paniek omdat de boot zinkt en dan kan Sinterklaas niet komen.



Wat schattig



Ik vind "de boot zinkt" ook wel een heerlijk ouderwets probleem.
quote:Gatti schreef op 11 november 2014 @ 18:16:

Dochter is al in een lichte paniek omdat de boot zinkt en dan kan Sinterklaas niet komen.Hier ook, maar he, Sint kan vast zwemmen en dan hier weer nieuwe kadootjes kopen.....
quote:Gatti schreef op 11 november 2014 @ 18:16:

Dochter is al in een lichte paniek omdat de boot zinkt en dan kan Sinterklaas niet komen.Mijn dochter zegt: "Denkt ze alleen daar aan? Straks is Sinterklaas dood en dat is veel erger".
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas kan niet dood die is honderden jaren oud.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 11 november 2014 @ 18:25:

Sinterklaas kan niet dood die is honderden jaren oud.Oh gelukkig, mijn dochter leest trouwens mee....
Mijn ongelovige dochter vind het regenboogverhaal kolder. Ze vraagt zich af of de kleintjes zich niet afvragen waarom ze dan niet weer zwart worden als ze de kadootjes (door de schoorsteen) gebracht hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:maroon5 schreef op 11 november 2014 @ 18:28:

Mijn ongelovige dochter vind het regenboogverhaal kolder. Ze vraagt zich af of de kleintjes zich niet afvragen waarom ze dan niet weer zwart worden als ze de kadootjes (door de schoorsteen) gebracht hebben



Tja,

Op de een of andere manier zijn kleine kinderen bereid een heleboel onlogische dingen zonder al te veel bezwaar aan te nemen als het gaat om Sinterklaas.

Dus ik denk dat dat wel meevalt.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Juist. Dat zei ik ook broedkippetje, dat je die hummeltjes nog alles wijs kunt maken haha
Alle reacties Link kopieren
Oh nee...helemaal vergeten...dat wat wordt uitzending gemist kijken.

Wat leuk dat meer mensen dat ook gewoon kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik hou nog steeds vol dat het regenboogverhaal een knipoog is naar het verhaal van 2006 waar ze gekleurde pieten hadden en dat het helemaal niks met dit jaar te maken heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven