Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Ik kan het niet kijken... Ik zie alleen maar die best prima vrouwen met die godsgruwelijk lelijke kerel...
Nou, prima vrouwen. Ze zien er niet uit!
Alle reacties Link kopieren
Ohh, ik zou mijn man nooit zo kunnen delen! Maar TLC programma's zijn wel mijn guilty pleasure! Kody zal wel genoeg gezeik aan zijn kop hebben, haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op TLC programma's. Sisterwifes wordt inderdaad niet in volgorde uitgezonden. Maar ik vind het toch boeiend.

Maar mijn grote favoriet van die moment is Choccywoccydoodah.
Kody is volgens mij wel ijdel, als je goed kijkt zie je dat hij regelmatig met een brilletje op onder de zonnebank ligt...



Wat betreft de vrouwen : zij mogen zich niet uitdagend kleden, dus geen decolletés of blote armen.



En inderdaad, guilty pleasure......
Alle reacties Link kopieren
Ja, irritant dat het niet op volgorde wordt uitgezonden!

Misschien ook wel omdat het zo vaak wordt uitgezonden?
Alle reacties Link kopieren
'S middags zijn de afleveringen wel op volgorde. En ja, ik kijk het ook

Ik vind het wel vreemd dat die engerd 4 (!!!) vrouwen zo gek heeft weten te krijgen om met hem te trouwen. Hij is nou niet bepaald aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om te kijken. Intrigerend hoe dat werkt zo'n huwelijk. Ik zou het nooit kunnen. Mijn man delen met 3 andere vrouwen. Aan de andere kant, het is inderdaad wel 1 grote familie, als er iets is, of je moet even weg, je hebt altijd 3 'oppassers' achter de hand.

Ik vind hem trouwens wel wat hebben, Kody.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Toch denk ik dat ze best wel een leuk gezin zijn zo met zijn allen. Die kinderen komen ook regelmatig aan het woord en hoewel sommigen zelf niet polygaam willen zijn later, hebben ze het wel over hun leuke jeugd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kijk het ook. Ik zou het zelf echt niet kunnen zo leven.

Ook bijzonder vond ik het gesprek dat Kody met Meri had, waarin Meri hem spiegelde hoe het zou zijn als het andersom was (zij in de rol van Kody, dus met 4 mannen waarvan hij er één was). Puur om hem te laten zien hoe het kan dat zij wel eens last had van jaloezie, maar het enige waar hij aan kon denken is hoe raar en 'vies' het zou zijn als hij haar moest delen met 4 mannen. Ik snap dat het hun geloof is dat alleen mannen meer vrouwen mogen hebben, maar ik zou daar al heel hard tegenaan gaan schoppen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook zo benieuwd naar de Commitment Ceremony, maar die aflevering kwam helaas niet. Verder ben ik benieuwd hoe Kody dan beslist waar hij slaapt en hoe die andere vrouwen daarmee omgaan. Het ziet er allemaal erg harmonieus uit, maar ik vraag me af of er onderhuidse spanningen tussen die vrouwen zijn. Het lijkt me wel wat zo'n man die je af en toe naar iemand anders kan sturen als je er ff geen zin meer in hebt .



Love TLC, het kijkt lekker weg en het is enigszins ook nog educatief, door Breaking the Faith weet ik zo ongeveer alles over de FLDS . Heb me erin verdiept en heb inmiddels diverse docu's erover gezien.
Ik vind het heel leuk om te zien. Ik vind wel dat er in de loop van de jaren steeds meer irritatie te zien is. Misschien dat die er aan het begin ook waren, maar dat ze die niet op camera uitspraken.
Alle reacties Link kopieren
@Ninon ik ook (Breaking the Faith). Ben nu bezig in een boek van iemand die ontsnapt is (Carolyn Jessop, de vrouw bij wie ze als eerste gingen schuilen) uit de FLDS. Ook al een ander boek gelezen, zoooo intrigerend!



On topic: Ik zou zo'n relatie ook echt niet aan kunnen... + die Kody vind ik ergens ook een soort van arrogant overkomen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Iekx schreef op 01 mei 2014 @ 20:18:

@Ninon ik ook (Breaking the Faith). Ben nu bezig in een boek van iemand die ontsnapt is (Carolyn Jessop, de vrouw bij wie ze als eerste gingen schuilen) uit de FLDS. Ook al een ander boek gelezen, zoooo intrigerend!Ja, dat boek wil ik ook nog lezen, heel interessant en tegelijkertijd ontzettend triest en bizar. Er staan veel docu's op youtube maar die heb je misschien al gezien.
[quote]ninon schreef op 01 mei 2014 @ 20:08:

Ik was ook zo benieuwd naar de Commitment Ceremony, maar die aflevering kwam helaas niet. Verder ben ik benieuwd hoe Kody dan beslist waar hij slaapt en hoe die andere vrouwen daarmee omgaan.





Ik kan me daar ook nix bij voorstellen. Er zal toch wel een 'schema' zijn??

Anders zitten er 4 vrouwen te wachten en te loeren om te zien bij wie Ko de nacht door gaat brengen.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd of Kody meer seks heeft dan 'gemiddeld'
I would rather shit in my hands and clap
Ik volg het ook al een hele tijd. Vind het erg interessant om te volgen.

Gisteren was er een stukje over dat ze een soort van lezing gaven , de Sisterwives hebben best een heel harmonieus gezin. Liefde e.d. staan voorop. Terwijl daar ook een andere vrouw & dochter zat die verschrikkelijke dingen heeft gemaakt.

Enorm groot contrast , wanneer ik de Wiki er op na sla , zijn er echt gezinnen waar incest en lich.mishandelingen plaatsvinden.

Dat is nou iets wat ik mij bij Kody en zijn vrouwen en kinderen totaal niet terug zie. Hij is wel eens boos , maar ze leven verder best harmonieus. Veel samen , krijg ook absoluut niet t idee dat Kody zijn kinderen misbruikt(incest) of mishandeld.
Tialt in iedergeval al 17keer
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik volg het ook!

Zat ook te wachten op de ceremonie, maar helaas.



Ik denk wel dat Kody een moeilijk persoon is.

Toen ze met de camper weg gingen en hij kwaad weg liep.

Ik vind Meri en Robyn de leukste van de 4!
Alle reacties Link kopieren
Hij slaapt iedere nacht bij een andere vrouw. Dus het is een schema.

Ze zijn wel jaloers.

Heb een keer een aflevering gezien waarin hij helemaal doordraaide.

Elke vrouw waar hij kwam met zijn weekendtas had een klusje, tv ophangen, of wat anders.

Ook was is hij erg verliefd op die Robyn de andere dames zijn daar jaloers om.
Ik kijk er wel eens naar, maar vraag mij eigenlijk af waarom. Ik zit mij altijd te ergeren aan Kody, ik vind het arrogant en betweterig overkomen. Ik wil heel openminded zijn en dan ook over dit onderwerp, maar ik kan mij er zo weinig bij voorstellen om mijn man te moeten delen. Ik vraag mij oprecht af wat daar de voordelen van zijn. Je ziet je man dan eens in de vier dagen. Leuk hoor.
Er is idd. een schema en als hij ruzie heeft met de vrouw waarbij hij die nacht zou slapen kan hij niet naar een van zijn andere vrouwen. Dan ligt hij dus daar op de bank.

Dit is iets wat ik me herinner van het eerste seizoen of tweede seizoen ofzo.

Voordeel lijkt me dat die andere vrouwen helpen bij het opvoeden van de kinderen, als je ziek bent springen zij bij. Er is altijd iemand waarbij je kinderen terecht kunnen. Verder zou ik er niet blij van worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:noell schreef op 01 mei 2014 @ 18:08:

Nou, prima vrouwen. Ze zien er niet uit!Zijn niet mooi, en altijd chagerijnig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 02 mei 2014 @ 11:05:

Hij slaapt iedere nacht bij een andere vrouw. Dus het is een schema.

Ze zijn wel jaloers.

Heb een keer een aflevering gezien waarin hij helemaal doordraaide.

Elke vrouw waar hij kwam met zijn weekendtas had een klusje, tv ophangen, of wat anders.

Ook was is hij erg verliefd op die Robyn de andere dames zijn daar jaloers om.of hij ''propt", er weer een koter in, zie ik gemakshalve ook maar als klusje, wat een losers
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven