Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Ze hebben elkaar nooit gezien natuurlijk. Anders was het wel duidelijk geworden dat wat nu duidelijk is (ik wil niet spoileren of mag dat inmiddels wel over dit?) dus een affaire was het niet echt vind ik dan maar ja, ik kan het me ook voorstellen.

Je man met drie vrouwen moeten delen en dan zelf een slechte relatie met die man hebben en alleen zijn vooral want je kind is ook al het huis uit.

En dat in de woestijn.



Mensen gaan om minder op Tinder zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ingewikkelde en afschuwelijke constructies zeg die huwelijken en spirituele huwelijken en dat die vrouwen zich zo in hun rol schikken. Wat is er nu zo geweldig aan? En waarom moet 1 man zoveel kinderen produceren? Absurd.

Misschien dat het vroeger een goed idee was, omdat er bijvoorbeeld mannen sneuvelden in oorlogen. Maar tegenwoordig?
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2017 @ 08:22:





En dan de verloofde van Mykelti, Tony, pfffffff.....kan me voorstellen dat Christine en Kodi haar liever niet met hem zien trouwen. Ik was ook niet blij geweest.Ja, ik vind t echt een griezel. Brrr...
quote:Vicky schreef op 13 april 2017 @ 09:17:

Wat een ingewikkelde en afschuwelijke constructies zeg die huwelijken en spirituele huwelijken en dat die vrouwen zich zo in hun rol schikken. Wat is er nu zo geweldig aan? En waarom moet 1 man zoveel kinderen produceren? Absurd.

Misschien dat het vroeger een goed idee was, omdat er bijvoorbeeld mannen sneuvelden in oorlogen. Maar tegenwoordig?

Ja en nu blijkt dat de verhoudingen onderling helemaal niet zo hossanah in de hemel zijn.

En meerdere vrouwen is prima waarschijnlijk vanwege de vermenigvuldiging maar meerdere mannen een absolute no go.
Vraag me ook af hoe ze werkelijk over homoseksualiteit denken.
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand mij de spoilers pb-en? Ik ben wel benieuwd..
Natte tosti..
quote:Xervy schreef op 13 april 2017 @ 09:21:

[...]





Ja, ik vind t echt een griezel. Brrr...



Nou he?

Ik vind hem helemaal niet leuk.
Elke keer als ik naar die familie kijk vraag ik me af wat het voordeel zou zijn van deze manier van leven. Als vrouw zie je je man nauwelijks, als man heb je alleen maar gedoe met al die onderlinge verhoudingen, de kinderen hebben nauwelijks contact met hun vader.

De vrouwen geven aan dat ze niet alleen een man wilden maar ook 'sister wifes' en dan blijkt nu dat Meri en die andere ( hoe heet ze ook weer) al jaren elkaar negeren en niet eens gedag zeggen. En dat moet dan een liefdevolle familie zijn. Ik zie alleen maar depressieve moeilijke toestanden. One big happy family is het bepaald niet.
Alle reacties Link kopieren
Je moet natuurlijk sterk in je schoenen staan om je man te delen en dan moet het ook nog klikken. Er lijken mij wel handige dingen aan, als je bv liever huisvrouw bent en de ander liever werkt is het wel weer handig. En je bent toch wel zelfstandig als je je man zo weinig ziet, dat vinden sommige vrouwen ook weer prettig. Lijkt mij niks eigenlijk, maar 1 of 2x per weer een avond zonder man vind ik best lekker (net als gisterenavond lekker TLC trashen ).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel het aantal kinderen niet meer van deze overbevolkte tijd, maar het is natuurlijk wel een extra aandachtsmoment; want meer seks als je probeert het kind te maken en daarna als het net geboren is.
quote:Djuuls04 schreef op 13 april 2017 @ 11:31:

Elke keer als ik naar die familie kijk vraag ik me af wat het voordeel zou zijn van deze manier van leven. Als vrouw zie je je man nauwelijks, als man heb je alleen maar gedoe met al die onderlinge verhoudingen, de kinderen hebben nauwelijks contact met hun vader.

De vrouwen geven aan dat ze niet alleen een man wilden maar ook 'sister wifes' en dan blijkt nu dat Meri en die andere ( hoe heet ze ook weer) al jaren elkaar negeren en niet eens gedag zeggen. En dat moet dan een liefdevolle familie zijn. Ik zie alleen maar depressieve moeilijke toestanden. One big happy family is het bepaald niet.



Janelle is die andere vrouw.

Ja, dat zag ik ook niet aankomen voor ze het zelf vertelden.

In het eerste seizoen vond ik het er allemaal zo vredig uitzien weet ik nog.



Pas als je een beetje krabt aan de oppervlakte dan komt er een hoop rommel tevoorschijn.



Voor mij zou het niks zijn, zo leven, maar het is dan ook wel echt een lifestyle, zoals ze zelf ook zeggen.
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 13 april 2017 @ 09:28:

Wil iemand mij de spoilers pb-en? Ik ben wel benieuwd..Je bent ge-pb-t!
Alle reacties Link kopieren
quote:hollandstheemutsje schreef op 13 april 2017 @ 11:47:

Ik vind wel het aantal kinderen niet meer van deze overbevolkte tijd, maar het is natuurlijk wel een extra aandachtsmoment; want meer seks als je probeert het kind te maken en daarna als het net geboren is.



Ik vind het idee van sex tussen die lui helemaal te smerig.

Plat gezegd krijg jij op woensdag de leuter erin, die er op dinsdag bij een ander nog in hing.



Het zal ongetwijfeld bij heel veel vrouwen gebeuren, maar die weten het tenminste niet
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zou die catfish door de programma makers ingezet kunnen zijn om alle "dirth" van de big happy family in beeld te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vicky schreef op 13 april 2017 @ 09:17:

Wat een ingewikkelde en afschuwelijke constructies zeg die huwelijken en spirituele huwelijken en dat die vrouwen zich zo in hun rol schikken. Wat is er nu zo geweldig aan? En waarom moet 1 man zoveel kinderen produceren? Absurd.

Misschien dat het vroeger een goed idee was, omdat er bijvoorbeeld mannen sneuvelden in oorlogen. Maar tegenwoordig?



Ik snap ook niet waarom je nooit ergens leest of hoort wat ze dan met de overgebleven mannen doen.



Alle voorlichting die ze geven om het concept polygamie maatschappelijk geaccepteerd te krijgen. Kody en zijn vrouwen die in Tv shows optreden, vraag en antwoord doen in afleveringen van het programma, maar ook andere polygame mensen.



Nooit iemand in het publiek die vraagt wat de mannen doen die geen vrouw kunnen krijgen omdat Kody c.s. er al minstens vier hebben.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op een mevrouw. Die mevrouw is getrouwd met een mijnheer. Als dat nou een beetje leuke mijnheer is kan ik wel sister wives worden met de mevrouw.

De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 13 april 2017 @ 17:58:

[...]





Ik snap ook niet waarom je nooit ergens leest of hoort wat ze dan met de overgebleven mannen doen.



Alle voorlichting die ze geven om het concept polygamie maatschappelijk geaccepteerd te krijgen. Kody en zijn vrouwen die in Tv shows optreden, vraag en antwoord doen in afleveringen van het programma, maar ook andere polygame mensen.



Nooit iemand in het publiek die vraagt wat de mannen doen die geen vrouw kunnen krijgen omdat Kody c.s. er al minstens vier hebben.Daar heb ik ooit (afgelopen vier jaar) een documentaire over gezien. Die was gebaseerd op dit artikel: ]Lost boys[/url]. Ik heb net even die titel door Google gehaald maar schijnbaar heeft die docu een andere titel. Was heel triest.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Gevonden, het heet "Sons of Perdition"
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 13 april 2017 @ 18:18:

[...]





Daar heb ik ooit (afgelopen vier jaar) een documentaire over gezien. Die was gebaseerd op dit artikel: Lost boys. Ik heb net even die titel door Google gehaald maar schijnbaar heeft die docu een andere titel. Was heel triest.

Da's een hele rare link lemoos





Misschien heb je één van deze twee gezien:



The 2010 documentary film "Sons of Perdition depicts the struggles of three real-life lost boys.



The 2013 Off-Broadway play "Exit 27" dramatized the story of 4 lost boys struggling to survive in the desert out side Colorado city. Playwright Aleks Merilo based the script on interviews conducted with lost boys living in Hurricane, Utah.





Edit: Mosterd



https://en.wikipedia.org/ ... s_(Mormon_fundamentalism)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Dit is de link van het artikel The guardian



Hoop dat het nu wel werkt, ben niet zo handig met smartphone



was nog een gekopieerde link van het camel toe topic
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Is toch verschrikkelijk....



Beetje als bij dieren in het wild. Jonge leeuwen, apen of herten worden alleen het bos in gestuurd.



Maar die mogen tenminste nog terugkomen en paren als ze de dominate man met de zeven wijfjes kunnen verslaan.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 13 april 2017 @ 17:59:

Ik ben verliefd op een mevrouw. Die mevrouw is getrouwd met een mijnheer. Als dat nou een beetje leuke mijnheer is kan ik wel sister wives worden met de mevrouw.

Dan is die mevrouw Kody, en jij bent sister wife met die meneer denk ik.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 13 april 2017 @ 18:43:

[...]





Dan is die mevrouw Kody, en jij bent sister wife met die meneer denk ik. Whatever.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven