Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Hoi!

Kijken jullie nu al?

Ik neem het op, vannacht, he, jammer....
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zit weer klaar om te trashen
Leuke meid die Madison
Alle reacties Link kopieren
Als dit topic er toch niet was.....

Ik was het gewoon vergeten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:hollandstheemutsje schreef op 19 april 2017 @ 20:39:

Ja ik zit weer klaar om te trashen Ik lees wel half mee.
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk
Alle reacties Link kopieren
Staat haar goed vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 19 april 2017 @ 20:41:

Leuke meid die Madison Ja vind ik ook, een leuke vlotte meid. Leuke uitstraling.
Wel weer lang gerekt geneuzel over die wind. Ga gewoon naar binnen met dat feestje!
Alle reacties Link kopieren
Ja of wees creatiever, Gewichten, banden met knijpers of kleinere kleden.
Alle reacties Link kopieren
Nou nou, een BH... wat een shock
Alle reacties Link kopieren
(of misschien komt het meest schokkende nog )
quote:hollandstheemutsje schreef op 19 april 2017 @ 20:57:

Nou nou, een BH... wat een shockEerlijk....ik had hier ook geen behoefte aan gehad in bijzijn van niet 1 maar 4 moeders en een hoop kleine zusjes.
Alle reacties Link kopieren
De jurk staat haar heel mooi. Leuk zo'n bridal shower, hebben ze leuk gedaan.
Life is always rocky when you're a gem.
Ja leuke meid maar dat ondergoed.....hij had haar maat ingeschat voordat ze afgevallen was volgens mij.....
quote:blauwuiltje schreef op 19 april 2017 @ 21:07:

Ja leuke meid maar dat ondergoed.....hij had haar maat ingeschat voordat ze afgevallen was volgens mij.....Dat ook. Ik snap prima dat ze het gênant vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral lelijk en te groot, daar zou ik me voor schamen
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 19 april 2017 @ 21:07:

Ja leuke meid maar dat ondergoed.....hij had haar maat ingeschat voordat ze afgevallen was volgens mij.....ja inderdaad.
Nah een man die lingerie geeft aan zijn verloofde wil 1 boodschap sturen: ik heb zin in seks met je! En dat dan waar je familie bij is in dit geval haha.
Alle reacties Link kopieren
Voor iemand als ik, die de hele lol van trouwen niet begrijpt, is het wel heel lastig te begrijpen dat er zo moeilijk gedasn wordt over het feit dat er 'maar' 2 maanden tussen die bruiloften zal zitten en dat dat sneu is voor Maddy.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 19 april 2017 @ 21:12:

Nah een man die lingerie geeft aan zijn verloofde wil 1 boodschap sturen: ik heb zin in seks met je! En dat dan waar je familie bij is in dit geval haha.Precies mijn gedachte..
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Dat. Maar ook dat hij haar mooi en aantrekkelijk vindt.



Ik geloof dat ik niet zo snel geschokt raak van lingerie. Ook niet als die gegeven is door mijn aanstaande. Nou misschien nog als het slipje een open kruisje zou hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 19 april 2017 @ 21:18:

Voor iemand als ik, die de hele lol van trouwen niet begrijpt, is het wel heel lastig te begrijpen dat er zo moeilijk gedasn wordt over het feit dat er 'maar' 2 maanden tussen die bruiloften zal zitten en dat dat sneu is voor Maddy.Kan me voorstellen dat het vooral een geld kwestie is. Vraag me serieus af hoe ze zulke grote bruiloften financieren. Daarnaast komt er een hoop stress bij kijken en tijd die ze moeten verdelen tussen het plannen van eerst Maddies en dan Mykelti's bruiloft.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Opaque schreef op 19 april 2017 @ 21:21:

[...]





Kan me voorstellen dat het vooral een geld kwestie is. Vraag me serieus af hoe ze zulke grote bruiloften financieren. Daarnaast komt er een hoop stress bij kijken en tijd die ze moeten verdelen tussen het plannen van eerst Maddies en dan Mykelti's bruiloft.Dat. Geld en aandacht. En het is natuurlijk echt een overgangsritueel voor veel mensen en daar is de hele familie bij betrokken, Dat kost veel geld en tijd. En als je er 2 maanden later weer een moet doen dan gaan ze beide minder krijgen dan ze zouden krijgen als er meer tijd tussen zou zitten.
Alle reacties Link kopieren
Jullie proberen het mij uit te leggen?

Ik zie het, maar vanuit mijn anti-trouw-overtuiging is het onbegrijpelijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven