Log nu in om te reageren
  1. Mag Kody ze trouwen ?
  2. quote:
    blauwuiltje schreef op 19 april 2017 @ 22:27:
    Zn moeder is toch overleden? Aan de muur hingen de letters M en C zag ik....

Zijn vader toch? En hij is met zijn moeder verhuisd naar dat dorp. Na de bruiloft zullen ze daar wel gaan wonen.
    De dames waren al geschokt dat Kody gekust had met Robin toen zij courten.
  3. Volgens mij word het wel een mooie bruiloft wat ik van de voorstukjes kon zien. Ze ziet er prachtig uit. Hoop wel dat ze heeft kunnen genieten van de voorbereidingen en de dag zelf. Voelde de stress door er alleen maar naar te kijken.

Life is always rocky when you're a gem.
  4. quote:
    blauwuiltje schreef op 19 april 2017 @ 22:07:
    Ik snap dit echt niet hoop gedoe met Tony dat ie moet wachten en deze wonen in een huis? Nou dan hebben ze het ook wel gedaan denk ik
    Ik vind het uiterlijk van Tony anti conceptie genoeg @-(

Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
  5. quote:
    reisa1978 schreef op 19 april 2017 @ 22:31:
    [...]

Zijn vader toch? En hij is met zijn moeder verhuisd naar dat dorp. Na de bruiloft zullen ze daar wel gaan wonen.
    De dames waren al geschokt dat Kody gekust had met Robin toen zij courten.
    Zijn moeder is overleden. Daar komt in de volgende aflevering nog een stukje van naar voren.

Life is always rocky when you're a gem.
  6. quote:
    Belle73 schreef op 19 april 2017 @ 22:32:
    [...]

:rofl:
  7. quote:
    Opaque schreef op 19 april 2017 @ 22:33:
    [...]

Zijn moeder is overleden. Daar komt in de volgende aflevering nog een stukje van naar voren.
    O ja, niet zo lang voor de bruiloft.
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. Wat ik ook niet helemaal snap is dat Kody er bij Tony op aandringt kuisheid te betrachten, terwijl Madison samenwoont met haar verloofde. Ik zou zeggen dat ongehuwd samenwonen ook een no go is in die kringen.

10. Allerlei buitenlandse website afgezocht maar geen antwoord op deze vraag...raarraar. Of zijn ze al voor een mormoonse kerk getrouwd en is dit de burgerlijke ceremonie? Anders mogen ze toch ech nie hokken nie en dat doen ze dus wel.......
  11. quote:
    [...]

Kook.
    Ik vind het zo'n ongezellige knul.
    Volgens mij mag de familie hem ook voor geen meter.

De BEO forever.
  12. Maar ik heb nergens gezien dat ze hokken? Volgens mij had madi een eigen appartement daar.
  13. Zou die Tony en/of zijn familie ook nog iets bijdragen aan de bruiloft, financieel gezien? Hij zit er bij en zegt niets, zit alleen maar met zijn kikkerogen te gluren en laat zijn scharrel het woord doen.

Vond het ook erg onbeschoft dat hij in een eerdere aflevering zei dat ze (Kody & co) maar de hypotheek moesten verhogen voor de bruiloft.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
  14. quote:
    himalaya schreef op 20 april 2017 @ 17:13:
    Zou die Tony en/of zijn familie ook nog iets bijdragen aan de bruiloft, financieel gezien? Hij zit er bij en zegt niets, zit alleen maar met zijn kikkerogen te gluren en laat zijn scharrel het woord doen.

Vond het ook erg onbeschoft dat hij in een eerdere aflevering zei dat ze (Kody & co) maar de hypotheek moesten verhogen voor de bruiloft.
    O_o
  15. Dat vond ik ook behoorlijk onbeschoft, om een ander met een lening op te schepen voor jouw bruiloft.

16. quote:
    [...]

Oef mijn type is het ook niet :hihi:
  17. quote:
    himalaya schreef op 20 april 2017 @ 17:13:
    Zou die Tony en/of zijn familie ook nog iets bijdragen aan de bruiloft, financieel gezien? Hij zit er bij en zegt niets, zit alleen maar met zijn kikkerogen te gluren en laat zijn scharrel het woord doen.

Huh echt? ? Heb ik dat effe totaal gemist O_o

Ik zou wel een spoiler willen plaatsen maar dat mag niet van TO zo te zien. X-D
  18. Die Tony gaat nig een hoop drama veroorzaken. Hij is mij te dominant.
  19. quote:
    Ana_Isabel_ schreef op 22 april 2017 @ 14:30:
    Die Tony gaat nig een hoop drama veroorzaken. Hij is mij te dominant.
    Dat is natuurlijk ook waarom ze wilde dat ze zouden wachten. In de hoop dat ze heen zou doorzien.
  20. quote:
    LunchLover schreef op 22 april 2017 @ 17:26:
    [...]

Dat is natuurlijk ook waarom ze wilde dat ze zouden wachten. In de hoop dat ze heen zou doorzien.

Ik vind het echt heel knap hoe ze ermee omgaan.
    Maar zoals Tony zich uitlaat tijdens de interviews, weten zij niet. Tot ze de uitzendingen bekijken. Ik zou er snel klaar mee zijn. Hij komt op mij heel hypocriet over. De Mykelti vind ik ook heel stilletjes, zodra hij zijn mond open trekt.
  21. quote:
    Ana_Isabel_ schreef op 22 april 2017 @ 17:44:
    [...]

Ik vind het echt heel knap hoe ze ermee omgaan.
    Maar zoals Tony zich uitlaat tijdens de interviews, weten zij niet. Tot ze de uitzendingen bekijken. Ik zou er snel klaar mee zijn. Hij komt op mij heel hypocriet over. De Mykelti vind ik ook heel stilletjes, zodra hij zijn mond open trekt.
    Dat zei haar moeder inderdaad dat ze zo stil was als hij er was.
  22. Hij is dominant en overstemt haar.
  23. quote:
    Pretzel66 schreef op 22 april 2017 @ 17:49:
    [...]

Dat zei haar moeder inderdaad dat ze zo stil was als hij er was.
    Ze kijkt ook zo "apart" naam hem. Of het is verplaatst schaamte gevoel vanwege zijn uitspraken,een vorm van onderdanigheid of een uit de hand gelopen adoratie..
  24. Mwoah, ze is ook geen groot licht volgens mij. Dus schaamte gevoelens komen nog niet eens in haar op denk ik ;-)
  25. en wat is er met Tony zijn stem? Ik vind het ook maar een griezel