Entertainment alle pijlers

Slechste chauffeur van nederland

20-10-2014 20:08 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brokkenpiloten in De Slechtste Chauffeur van Nederland



Onder leiding van John Williams gaan acht verkeersduivels de strijd met elkaar aan in De Slechtste Chauffeur van Nederland. In deze eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met hun eigen rijgedrag.



Het hebben van een rijbewijs is geen garantie voor een goede rijstijl. Dat bewijzen de acht kandidaten in De slechtste chauffeur van Nederland. Terwijl de een met zwetende handen achter het stuur zit en de ogen sluit bij een onverwachte verkeerssituatie, grossiert de ander in boetes vanwege roekeloos rijgedrag.



Twijfelachtige titel

Toch is er één ding dat alle chauffeurs gemeen hebben: voor hun omgeving is het een raadsel dat ze ooit zijn geslaagd voor hun rijexamen. John Williams probeert te ontdekken hoe het zover heeft kunnen komen. Onder zijn leiding strijden de brokkenpiloten om de twijfelachtige titel 'De slechtste chauffeur van Nederland'. In de eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met zowel hun eigen rijgedrag als dat van de anderen.



Ongeluk

De Slechtste Chauffeur van Nederland werd eerder uitgezonden door BNN. Destijds was de presentatie in handen van Ruben Nicolai. Dat de deelnemers aan het programma daadwerkelijk een gevaar op de weg zijn, ondervond hij toen hij omver werd gereden door de latere 'winnaar'. Nicolai belandde met verwondingen in het ziekenhuis. BNN besloot het ongeluk uit te zenden, en dat leverde een recordaantal van 1,2 miljoen kijkers op. Nicolai vond het moeilijk om de beelden terug te zien, maar hij wilde het de kijkers niet onthouden. "Zoiets had ook in het verkeer kunnen gebeuren", zei hij in de Volkskrant.









Een nieuw programma met sjon. Vanavond om half 9 op RTL 5.

Wie kijkt ermee?
Alle reacties Link kopieren
Ik, had al voorstukjes gezien.
wij slapen nooit.
Heette dit niet eerst de ALLERslechtste chauffeur van Nederland?
Ha cool, begint het weer?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook mee
Ik val. Ik sta op. Ik maak fouten. Ik ben mens. Ik ben niet perfect. Ik leef en ik leer.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk ook, al is het maar om naar sjon te kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 20 oktober 2014 @ 20:13:

Heette dit niet eerst de ALLERslechtste chauffeur van Nederland?aller hebben ze bij BNN achtergelaten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd. Wilde het altijd al eens gaan kijken en nu John Williams het presenteert helemaal. Ben alleen bang dat ik me ontzettend ga ergeren. Want hoe hebben die mensen in vredesnaam zo hun rijbewijs gehaald en zak ik steeds op 1 klein dingetje??? Grrrr. Maar misschien zitten er tips voor me bij, ben bijv erg benieuwd naar de psycholoog!
.
Alle reacties Link kopieren
Tis nu op de commerciële. Vertrouw niet helemaal of ze echt zijn. Maar ga kijken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
O ja. Sjon! Ik had hem al vanmorgen bij koffietijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zit er inmiddels (ook) klaar voor
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




Nooit eerder gezien, maar nu met Sjon wil ik het wel proberen.
Alle reacties Link kopieren
Uhhh Sjon... Zo'n eind rijden terwijl je achterom kijkt lijkt me nou ook niet heel veilig.
Alle reacties Link kopieren
heb het wel eens gezien met Ruben, ook niet verkeerd om naar te kijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de BNN versie wel gezien. Ik ben benieuwd hoe nu is met sjon ipv ruben
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je eigenlijk als chauffeur meedoen aan zoiets?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 20 oktober 2014 @ 20:34:

Uhhh Sjon... Zo'n eind rijden terwijl je achterom kijkt lijkt me nou ook niet heel veilig.Dat dacht ik ook al
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
ze worden opgegeven door familie of vrienden
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op maandag 20 oktober 2014 20:34 <span style=" color: #0617D3;"> heb het wel eens gezien met Ruben, ook niet verkeerd om naar te kijken </span>Nee, ook niet verkeerd, Ruben keek ik ook erg graaf naar.
Alle reacties Link kopieren
Ik haak ook aan, helleuwwwwwwwwwwwwwwwwwww Sjon!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of ik het lang vol ga houden, maar John alleen vind ik het kijken al waard.



Weet iemand van welk programma die Bambi is? (Was echt heel lang geleden). Herken haar ergens van.
Alle reacties Link kopieren
rood harige moeder moet me denken aan kandidaat van vorig seizoen (ook met rood haar)
Alle reacties Link kopieren
hmmm voorlopig maar niet door Groesbeek rijden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven