Entertainment alle pijlers

Slechste chauffeur van nederland

20-10-2014 20:08 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brokkenpiloten in De Slechtste Chauffeur van Nederland



Onder leiding van John Williams gaan acht verkeersduivels de strijd met elkaar aan in De Slechtste Chauffeur van Nederland. In deze eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met hun eigen rijgedrag.



Het hebben van een rijbewijs is geen garantie voor een goede rijstijl. Dat bewijzen de acht kandidaten in De slechtste chauffeur van Nederland. Terwijl de een met zwetende handen achter het stuur zit en de ogen sluit bij een onverwachte verkeerssituatie, grossiert de ander in boetes vanwege roekeloos rijgedrag.



Twijfelachtige titel

Toch is er één ding dat alle chauffeurs gemeen hebben: voor hun omgeving is het een raadsel dat ze ooit zijn geslaagd voor hun rijexamen. John Williams probeert te ontdekken hoe het zover heeft kunnen komen. Onder zijn leiding strijden de brokkenpiloten om de twijfelachtige titel 'De slechtste chauffeur van Nederland'. In de eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met zowel hun eigen rijgedrag als dat van de anderen.



Ongeluk

De Slechtste Chauffeur van Nederland werd eerder uitgezonden door BNN. Destijds was de presentatie in handen van Ruben Nicolai. Dat de deelnemers aan het programma daadwerkelijk een gevaar op de weg zijn, ondervond hij toen hij omver werd gereden door de latere 'winnaar'. Nicolai belandde met verwondingen in het ziekenhuis. BNN besloot het ongeluk uit te zenden, en dat leverde een recordaantal van 1,2 miljoen kijkers op. Nicolai vond het moeilijk om de beelden terug te zien, maar hij wilde het de kijkers niet onthouden. "Zoiets had ook in het verkeer kunnen gebeuren", zei hij in de Volkskrant.









Een nieuw programma met sjon. Vanavond om half 9 op RTL 5.

Wie kijkt ermee?
Alle reacties Link kopieren
en kijken in de richting waar je heen wil
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
voet van de rem, koppeling intrappen, tegensturen en kijken waar je heen wil. Check.
*hoopt dat ze ondertussen geen sokken hoeft te breien*
ik ga slapen. Truste! :-)
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker Pip
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
"Te oud voor mij" zei Tom 😆

Ik wil binnenkort ook zo'n slipcursus doen. Er is ook verschil tussen auto's met en zonder ABS.
Up alvast
oh ja, examen. Leuk :-D
Toe tompsop
Moeder heeft zichzelf bekladderd voor Tom :-D
Alle reacties Link kopieren
kontje van sjon
Misschien moet het maar om de een-na-slechtste gaan.
Oh haiiiii :-D KOntje van Sjon is idd noemenswaardig
Alle reacties Link kopieren
als iemand een bewegend plaatje met de kont van sjon kan vinden, dan wil ik hem in de OP plaatsen
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig, kreeg Jammerende Jennie haar rijbewijs bij 2 lippenstiftjes cadeau ofzo? Echt, welk aardappelkroketje heeft haar laten slagen voor haar rij-examen? Die draak kan echt Niks!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mijn god. Dat bord (voorrang op rechts) zie je ook niet bijna elke dag :-s
Oh ik dacht al met dat rontondebord :-0
Hahahaha ze weten het wel leuk aan te kleden (ofjuist niet :-D)
hahahaha ze heeft haar hele garderobe kunnen afwerken met examens?
Alle reacties Link kopieren
Hello!



Handig, die hakken..
Ja, die moest ze daarstraks uit.
Alle reacties Link kopieren
die jelena is nep



tijdens het rijexamen niet zo hard gillen dat te hard gaat
Alle reacties Link kopieren
Wow dit is de eerste keer dat ik het zie. Maar als je je bedenkt dat je zulke figuren op de weg tegen kunt komen, dan zou je toch je auto verkopen( je fiets ook trouwens)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
ow er krijgt er een last van zelfreflectie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vaag. waren er twee geslaagd ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven