Entertainment alle pijlers

Slechste chauffeur van nederland

20-10-2014 20:08 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brokkenpiloten in De Slechtste Chauffeur van Nederland



Onder leiding van John Williams gaan acht verkeersduivels de strijd met elkaar aan in De Slechtste Chauffeur van Nederland. In deze eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met hun eigen rijgedrag.



Het hebben van een rijbewijs is geen garantie voor een goede rijstijl. Dat bewijzen de acht kandidaten in De slechtste chauffeur van Nederland. Terwijl de een met zwetende handen achter het stuur zit en de ogen sluit bij een onverwachte verkeerssituatie, grossiert de ander in boetes vanwege roekeloos rijgedrag.



Twijfelachtige titel

Toch is er één ding dat alle chauffeurs gemeen hebben: voor hun omgeving is het een raadsel dat ze ooit zijn geslaagd voor hun rijexamen. John Williams probeert te ontdekken hoe het zover heeft kunnen komen. Onder zijn leiding strijden de brokkenpiloten om de twijfelachtige titel 'De slechtste chauffeur van Nederland'. In de eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met zowel hun eigen rijgedrag als dat van de anderen.



Ongeluk

De Slechtste Chauffeur van Nederland werd eerder uitgezonden door BNN. Destijds was de presentatie in handen van Ruben Nicolai. Dat de deelnemers aan het programma daadwerkelijk een gevaar op de weg zijn, ondervond hij toen hij omver werd gereden door de latere 'winnaar'. Nicolai belandde met verwondingen in het ziekenhuis. BNN besloot het ongeluk uit te zenden, en dat leverde een recordaantal van 1,2 miljoen kijkers op. Nicolai vond het moeilijk om de beelden terug te zien, maar hij wilde het de kijkers niet onthouden. "Zoiets had ook in het verkeer kunnen gebeuren", zei hij in de Volkskrant.









Een nieuw programma met sjon. Vanavond om half 9 op RTL 5.

Wie kijkt ermee?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 20 oktober 2014 @ 21:00:

[...]



dat vraag ik me ook af, de auto's zien er allemaal nog best gaaf uit en zo Dat ja. Maar ze lijken de auto´s ook niet te kennen.
Alle reacties Link kopieren
kunnen we tenminste zuipen
Alle reacties Link kopieren
Ik herken sommige dingen best van mezelf toen ik rijles had, in paniek raken, geen overzicht, etc. Voor mij genoeg reden om er na 2x zakken mee te stoppen. Ik ben gewoon geen goede automobilist klaar. Bij heel veel vraag ik me af hoe ze hun rijbewijs hebben gehaald
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 20 oktober 2014 @ 21:01:

[...]





Dat ja. Maar ze lijken de auto´s ook niet te kennen.dat ook ja
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:woepsie schreef op 20 oktober 2014 @ 21:01:

Die Lisa, de auto slaat af. Dat is de schuld vd auto, niet van mij hoor!Volgens mijn examinator toen kwam het door de zenuwen, maar zeker niet door mij
Alle reacties Link kopieren
Oh neeeeeeeeeeee

Een zweetvlek...oh my god!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 20 oktober 2014 @ 21:02:

Ik herken sommige dingen best van mezelf toen ik rijles had, in paniek raken, geen overzicht, etc. Voor mij genoeg reden om er na 2x zakken mee te stoppen. Ik ben gewoon geen goede automobilist klaar. Bij heel veel vraag ik me af hoe ze hun rijbewijs hebben gehaald



Nou ja, net zoals ik waarschijnlijk.

Aardige examinator en een hoop geluk.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik mijn moeder nog opgeven?
Alle reacties Link kopieren
Ach....Barb is er ook weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sjon kan geen coaches uitspreken



Kootses zei hij.
Alle reacties Link kopieren
Nee hè, Babs is er ook weer.

Die heeft ook overal verstand van hè
Alle reacties Link kopieren
de trofee is niet mooier op geworden
Zou Emalisa hier ook niet eens een topic willen openen met "wat voor cijfer geven jullie mij?"
Alle reacties Link kopieren
Ik volg dit natuurlijk ook!



Maar wat is die brunette goed verwaand zeg..



En wat zijn die rijstijlen weer hopeloos..
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Pom pom pom pom aaiiaa...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 20 oktober 2014 @ 21:06:

Zou Emalisa hier ook niet eens een topic willen openen met "wat voor cijfer geven jullie mij?" Wie? En waarom?
Alle reacties Link kopieren
Je sjit te sjoekelen
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 20 oktober 2014 @ 21:08:

Je sjit te sjoekelen
Alle reacties Link kopieren
ik ben benieuwd hoe die Jelena aan het einde van deze serie rijdt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:S0LEIL schreef op 20 oktober 2014 @ 21:07:

[...]





Wie? En waarom?Modepopje. En omdat ze vast net zo goed tegen de reacties zal kunnen als de TO van vannacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 20 oktober 2014 @ 21:02:

Ik herken sommige dingen best van mezelf toen ik rijles had, in paniek raken, geen overzicht, etc. Voor mij genoeg reden om er na 2x zakken mee te stoppen. Ik ben gewoon geen goede automobilist klaar. Bij heel veel vraag ik me af hoe ze hun rijbewijs hebben gehaaldWow, na 2x al gestopt? 2 keer zakken is echt niet raar. Wie weet was je een hartstikke goede chauffeur geworden!
.
Alle reacties Link kopieren
Oh maar ik zou ook in de war raken van zo'n parcours...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 20 oktober 2014 @ 21:11:

[...]





Modepopje. En omdat ze vast net zo goed tegen de reacties zal kunnen als de TO van vannacht.O ik heb duidelijk iets spannends gemist
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens gewoond waar zo inparkeren de standaard is
Of deze mensen zijn echt zo slecht of het zijn acteurs.... Ik hoop met heel mijn hart het laatste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven