Entertainment alle pijlers

Slechste chauffeur van nederland

20-10-2014 20:08 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brokkenpiloten in De Slechtste Chauffeur van Nederland



Onder leiding van John Williams gaan acht verkeersduivels de strijd met elkaar aan in De Slechtste Chauffeur van Nederland. In deze eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met hun eigen rijgedrag.



Het hebben van een rijbewijs is geen garantie voor een goede rijstijl. Dat bewijzen de acht kandidaten in De slechtste chauffeur van Nederland. Terwijl de een met zwetende handen achter het stuur zit en de ogen sluit bij een onverwachte verkeerssituatie, grossiert de ander in boetes vanwege roekeloos rijgedrag.



Twijfelachtige titel

Toch is er één ding dat alle chauffeurs gemeen hebben: voor hun omgeving is het een raadsel dat ze ooit zijn geslaagd voor hun rijexamen. John Williams probeert te ontdekken hoe het zover heeft kunnen komen. Onder zijn leiding strijden de brokkenpiloten om de twijfelachtige titel 'De slechtste chauffeur van Nederland'. In de eerste aflevering worden de bestuurders geconfronteerd met zowel hun eigen rijgedrag als dat van de anderen.



Ongeluk

De Slechtste Chauffeur van Nederland werd eerder uitgezonden door BNN. Destijds was de presentatie in handen van Ruben Nicolai. Dat de deelnemers aan het programma daadwerkelijk een gevaar op de weg zijn, ondervond hij toen hij omver werd gereden door de latere 'winnaar'. Nicolai belandde met verwondingen in het ziekenhuis. BNN besloot het ongeluk uit te zenden, en dat leverde een recordaantal van 1,2 miljoen kijkers op. Nicolai vond het moeilijk om de beelden terug te zien, maar hij wilde het de kijkers niet onthouden. "Zoiets had ook in het verkeer kunnen gebeuren", zei hij in de Volkskrant.









Een nieuw programma met sjon. Vanavond om half 9 op RTL 5.

Wie kijkt ermee?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, die brandweerwagen de hele tijd.
Alle reacties Link kopieren
OMFG.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 20 oktober 2014 @ 21:13:

Ik heb ergens gewoond waar zo inparkeren de standaard is Heb ik ook 1x gedaan. Niet in NL.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 20 oktober 2014 @ 21:15:

[...]





Heb ik ook 1x gedaan. Niet in NL.Zolang maar niemand zijn handrem gebruikt, gaat het prima
Het zijn geen acteurs. Ik ken iemand die meedoet en weet dat hij echt echt niet kan rijden...
quote:S0LEIL schreef op 20 oktober 2014 @ 21:12:

[...]





O ik heb duidelijk iets spannends gemist Die dacht net als barbiee een topic te openen om haar foto te laten beoordelen want ze had toch zoooo gelachen om de hilarische reacties op barbiee. Dat lachen was snel klaar toen de reacties ook op haar foto kwamen, toen was het niet zo hilarisch meer. Nou ja, voor haar dan. Ik ben na een paar pagina's afgehaakt, geloofde er niet veel van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 20 oktober 2014 @ 21:12:

[...]





Wow, na 2x al gestopt? 2 keer zakken is echt niet raar. Wie weet was je een hartstikke goede chauffeur geworden!Nou nee hoor, zelfs bij andere (vader bijv. die nog nooit ook maar iets heeft gehad en keurig rijdt) in de auto zit ik niet relaxt, ik kan er gewoon niets mee, ik denk dat ik dicht in de buurt bij die Jelena kom. Dan moet je de mensheid gewoon een plezier doen en niet gaan rijden. Klaar, kun je ook geen brokken maken. Het mag een godswonder hetend at deze mensen nog nooit iemand hebben aangereden.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.....
Ik val. Ik sta op. Ik maak fouten. Ik ben mens. Ik ben niet perfect. Ik leef en ik leer.
Alle reacties Link kopieren
Van die Jalena, word ik echt kotsmisselijk. Wat een dom mens
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:tess07 schreef op 20 oktober 2014 @ 21:17:

Het zijn geen acteurs. Ik ken iemand die meedoet en weet dat hij echt echt niet kan rijden...Do tell!
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 20 oktober 2014 @ 21:17:

[...]



Het mag een godswonder hetend at deze mensen nog nooit iemand hebben aangereden.



Nou, er zitten er een paar tussen die al wel eerder een ongeluk hebben veroorzaakt...



kandidaten slechtste chauffeur
Alle reacties Link kopieren
Emalisa en Glensia, welke ouders bedenken dat
Alle reacties Link kopieren
Die Danny valt wel mee toch, qua onveilig
Alle reacties Link kopieren
Wat dioen ze nou?
Alle reacties Link kopieren
*ik wist niet dat er zulke hopeloze mensen bestonden*



Zichzelf incluis mag ik toch hopen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 20 oktober 2014 @ 21:17:

[...]





Nou nee hoor, zelfs bij andere (vader bijv. die nog nooit ook maar iets heeft gehad en keurig rijdt) in de auto zit ik niet relaxt, ik kan er gewoon niets mee, ik denk dat ik dicht in de buurt bij die Jelena kom. Dan moet je de mensheid gewoon een plezier doen en niet gaan rijden. Klaar, kun je ook geen brokken maken. Het mag een godswonder hetend at deze mensen nog nooit iemand hebben aangereden.



Klinkt als een goede beslissing hoor.

Ik rijd ook niet. Wel mijn rijbewijs gehaald, maar ik vind rijden niet leuk, een auto zonde van mijn geld en ik heb het inmiddels zo lang niet gedaan dat het me ook zeer onverstandig lijkt. Ik denk dat ik dan ook een beetje als Jelena of Bambi zou zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 20 oktober 2014 @ 21:17:

[...]





Die dacht net als barbiee een topic te openen om haar foto te laten beoordelen want ze had toch zoooo gelachen om de hilarische reacties op barbiee. Dat lachen was snel klaar toen de reacties ook op haar foto kwamen, toen was het niet zo hilarisch meer. Nou ja, voor haar dan. Ik ben na een paar pagina's afgehaakt, geloofde er niet veel van.Wat maf. Waren haar foto's nog erger dan die van Barbie?
Nee dat was toch te moeilijk. Maar bleef een overdaad aan plamuursel, en blaasontstekingsbevorderende jurkjes...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is een nieuwe trend op VF toch



Ik doe een topic hop naar HNTM
Alle reacties Link kopieren
Heh helemaal gemist!!

En een kennis doet mee.. Jammer!

Het zijn dus echt geen acteurs..
Ik ga hem even via rtl gemist kijken. Misschien is het al opgemerkt, maar ik vind het wel raar dat Sjon in het intropraatje geen gordel draagt.
De helft van die mensen zou al geholpen worden door in een automaat te gaan rijden volgens mij. Zoveel mensen die in paniek raken als hij afslaat of omdat ze de koppeling moeten gebruiken. Voor mij ook een reden om automaat te rijden en ik scheur overal heen nu, heerlijk!

Maar sommige zijn ook echt een gevaar. Die gozer die alles als een lolletje ziet en na een blow de auto in stapt. Pff, die mag zichzelf van mij te pletter rijden hoor. Het zou je kind dood rijden ofzo, debiel!
Alle reacties Link kopieren
quote:lesbianwoman schreef op 20 oktober 2014 @ 21:24:

Emalisa en Glensia, welke ouders bedenken datIk 'ken' haar via via via via en volgens mij is ze half Italiaans, vandaar de Italiaanse naam. Ik dacht dat ik gisteren in dat nieuwe SBS6 dating programma zag dat ze daar ook in komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven