Entertainment alle pijlers

So you wanna be a popstar!

12-03-2007 19:06 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen cultureel hoogstandje, maar ik ga vast wel kijken!:$;)!



Met de volgende gasten:



De elf deelnemers die meedoen aan So You Wannabe a Popstar zijn: 

1) Tanja Jess - actrice/presentatrice

2) Jochem van Gelder - presentator

3) Monique van der Werff - actrice

4) Erik Hulzebosch - marathonschaatser

5) Sascha Visser - acteur

6) Fajah Lourens - actrice

7) Hilbrand Nawijn - politicus

8) Viktor Brand - presentator

9) Geert Hoes - acteur

10) Nelleke van der Krogt – presentatrice;

11) Roxeanne Hazes -  dochter van André Hazes




Gaan jullie kijken?
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet er nu van elk programma 2 versies komen? En dan ook zeker op maandagavond...



Ik weet het nog niet of ik ga kijken. Ik kijk (zo ongeveer) naar just the two of us. Het hangt eigenlijk ook van het uitzendtijdstip af. Misschien dat ik de eerste ga kijken.
Alle reacties Link kopieren


Ik niet !!

Ik zie alleen nog maar

sterretjes als ik tv kijk!!!


Alle reacties Link kopieren
Komt op vrijdagavond volgens mij als opvolger van sterren dansen op het ijs.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren in De Wereld draait door kwamen Nawijn en Erik H erover vertellen. Was lachen! Ze lieten een stukje zien waarin Nawijn de noot 'do' zong. Dat klok vrij hoog...:)



Dacht dat ze het hadden over dat het vrijdagavond zouden uitzenden, maar eerlijk gezegd heb ik daar niet zo goed op gelet;)
Alle reacties Link kopieren
 Dat klok vrij hoog...:)
klonk dus...
Alle reacties Link kopieren
Doet Nawijn mee ja?! hhihihihihi, hem vind ik er echt niet tussen passen. Schoenmaker blijf bij je leest.
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeee niet nog meer BN-ers (of CN-ers).
Alle reacties Link kopieren
kunnen ze nou echt niets nieuws verzinnen?
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhhhhhhh wat verschrikkelijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh Jaa!!!! Heeeerlijk fout!!

Ik durf het niet te zeggen, ga het toch doen...



Maar ik ben wel aan het kijken:$!!!!!!



Wel met een flinke fles wijn naast me..
Alle reacties Link kopieren
Wat vals klinkt het. Ja ik heb ook maar ff goed doorgedronken met de wijn. Dan is het iets minder erg. :P. Ik ben na het eerste nummer maar achter de pc gaan zitten, op de achtergrond hoor ik het programma maar hemeltje wat erg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Wat vals klinkt het. Ja ik heb ook maar ff goed doorgedronken met de wijn. Dan is het iets minder erg. :P. Ik ben na het eerste nummer maar achter de pc gaan zitten, op de achtergrond hoor ik het programma maar hemeltje wat erg.






Whahhaaaa!!!! Die Nawijn! Was volgens mij erg overtuigd van zijn becoming a popstar maar was echt om te gillen. WHAAHA!



So you wanna be a Popstar...



Laat de nieuwe Robbie Williams nu opstaan



Victor Brand was niet verkeerdO+

Geert Hoes moet nog komen..popel de popel...O+



Zit rond mijn eisprong, dus wordt spontaan op elke knappe bink verliefd..
Alle reacties Link kopieren


Ik heb ook even gekeken maar dit kunnen mijn oren niet aan. Ik vond Erik H. best goed maar de rest.

Alle reacties Link kopieren
Ik vond het tegenvallen qua zangtalent. Wat zag Fajah eruit zeg :$

Geert blijft toch een schatje ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Sascha Visser ook heerlijk relaxed zingen, maar ja die gaat dan ook steeds meer op Orlando Bloom lijken..O+
Alle reacties Link kopieren
Tanja Jess geen 'Popstar'door onze redactieAMSTERDAM - Tanja Jess is de eerste afvaller van het SBS-zangprogramma So you wannabe a Popstar. De presentatrice kon de kijkers vrijdagavond niet bekoren met haar vertolking van Madonna's hit Jump. "Ik had dit niet verwacht", reageerde ze geschokt. 'So you wannabe a popstar': valsspelen en vals zingen Tanja had aangegeven "er alles aan te willen doen om te winnen." Van de jury kreeg de Temptation Island-presentatrice een 7. Ze roemden vooral haar sexy performance. Hilbrand Nawijn eindigde met het nummer Droomland volgens de jury als laatste (met een 5), maar de kijkers hebben de ex-politicus gered. ONM-acteur Sascha Visser kreeg de hoogste cijfers. De 18-jarige hunk eindigde met een gemiddeld cijfer van 9.0. Deelneemster Roxeanne Hazes (14) ontbrak toen presentatoren Gerard Joling en Nance de uitslag bekendmaakten. Zij mag, vanwege haar jonge leeftijd, niet na 22.30 uur op tv. Vanaf volgende week is er op vrijdag een liveshow, gevolgd door een sing-off op zaterdag. Henkjan Smits, die niet in de jury van het SBS-programma mocht plaatsnemen vanwege een clausule in zijn contract met oud-werkgever RTL, dook toch op bij de zangshow. Hij maakte als special reporter zijn debuut als presentator bij SBS.
Alle reacties Link kopieren
Fajah Lourens zal de nadruk voornamelijk op haar twee harries gaan leggen. Wat een balonnen zeg! Ik dacht dat zij haar silliconen had laten verwijderen een jaar geleden ofzo. Maar ehh als dit dan haar echte cupmaat is:o

Ik vond haar niet slecht, maar iets in haar staat mij tegen. Ik vind d'r soms wat arrogant.



Tanja Jess eruit. Ik zei het al tegen mijn lief dat zij eruit zou vliegen en het was ook zo. Ook omdat ze al eerste was, aan het iend van de show was iedereen haar al vergeten. Wel jammer.



Die Sasha vind ik wel meevallen hoor. Niet een lelijke jongen, maar hij weet het ook wel..

Vind dan Geert H. leuker!
Alle reacties Link kopieren
Vond Erik Hulzebosch echt een verassing. Moest ook lachen om het commentaar van een jurylid. "Toen je opkwam, keek eerst nog of je je klapschaatsen wel uit had gedaan"

Ik kon het eerst niet geloven dat het echt zijn stem was, zo zonder accent. Ik vond hem de beste.



Viel me sowieso op dat de mannen (behalve Nawijn) het beter deden dan de vrouwen. Van de vrouwen vond ik alleen Roxy goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom halverwege en denk: "Huh, Nance?, Gerard J? geen schaatsen aan? Is het een nieuw programma , terwijl het vorige nog niet eens is afgelopen.

Ik bleef even hangen en zag het optreden van die Sasja..en dat klonk erg vals. De looks van een popstar heeft hij wel, maar tot nu toe klinkt het nog nergens naar. Krijgt hij superhoge cijfers!! Jee, dacht ik, hoe slecht heeft de rest dan wel niet gezongen?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dus: 'Ik kom halverwege het programma langsgezapt"
Alle reacties Link kopieren
Wat een balonnen zeg! Ik dacht dat zij haar silliconen had laten verwijderen een jaar geleden ofzo.
Ze heeft ze laten vervangen door kleinere.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren alleen het eerste stukje gezien want zetten toch liever een dvd aan....

Heb het opgenomen en misschien als ik me morgen verveel dat ik het dan kijk maar zo niet geen man overboord,ben nl ook een beetje BN moe...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik was ook helemaal verrast door die Eric Hulzebos. Als hij praat, kan je hem amper verstaan maar hij zong wel als beste.

Van Sascha Visser had ik nog nooit gehoord maar het is minstens net zo'n lekker ding als Geert Hoes.
Alle reacties Link kopieren
vanavond ie het weer zover

leuk programma

wie gaat er ook weer kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven