Entertainment alle pijlers

Spaanse film?

19-04-2017 09:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Is er iemand die een Spaanse film kan aanbevelen, die niet al te moeilijk is te volgen (eventueel met ondertiteling in het Spaans)? Ik zit ongeveer op niveau A2. Ook een simpele Engelse film met Spaanse ondertiteling zou kunnen.



De film 'Julieta' werd mij al aangeraden. Welke andere films zouden goed zijn om mijn luistervaardigheid te oefenen?



Dankjulliewel!
Heb je Netflix? De serie Gran Hotel is misschien wel wat voor je.
Alle reacties Link kopieren
Te doy mis ojos.
Alle reacties Link kopieren
quote:vera78 schreef op 19 april 2017 @ 09:32:

Heb je Netflix? De serie Gran Hotel is misschien wel wat voor je.Tis best veel te vinden op Netflix, 7 horas vond ik ook spannend.
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook een simpele film die je al kent in het Spaans (nagesynchroniseerd) kunnen kijken. Dan ken je het verhaal al, dat is misschien makkelijker te volgen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 19 april 2017 @ 09:35:

[...]



Tis best veel te vinden op Netflix, 7 horas vond ik ook spannend.Bedoel je 7 años? Die lijkt me wel spannend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 19 april 2017 @ 09:37:

Je zou ook een simpele film die je al kent in het Spaans (nagesynchroniseerd) kunnen kijken. Dan ken je het verhaal al, dat is misschien makkelijker te volgen.Goede tip! Dankje.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinacolada- schreef op 19 april 2017 @ 09:39:

[...]





Bedoel je 7 años? Die lijkt me wel spannend.Ja, sorry, nog te weinig koffie gehad.
Klinkt misschien kinderachtig, maar als je er van houdt zou je ook Disneyfilms kunnen gaan kijken in het Spaans. Zijn vaak ook duidelijk ingesproken en kun je ook Nederlandse ondertiteling bij aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag 7 años gekeken, maar man wat praten ze snel... Het is ook bijna alleen maar dialoog. Best pittig! Ik heb eerst een deel in het Spaans gekeken, maar daarna toch de ondertiteling aan gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:wriemeltje schreef op 19 april 2017 @ 15:19:

Klinkt misschien kinderachtig, maar als je er van houdt zou je ook Disneyfilms kunnen gaan kijken in het Spaans. Zijn vaak ook duidelijk ingesproken en kun je ook Nederlandse ondertiteling bij aan doen.Ja precies, zoiets was ik ook aan het denken. Dan wordt er ook niet in Spaans tempo gesproken, dat scheelt ook nogal denk ik.
Sleep tight.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven