Entertainment alle pijlers

Spoiler Topic The Walking Dead S7

28-04-2016 14:58 574 berichten
Welkom op het 'The Walking Dead Summer Spoiler Topic!



In dit topic bespreken we casting calls, nieuws over andere projecten van onze acteurs en nieuws vanaf de set in Georgia; wie zijn er wel en niet aanwezig?



Alle berichten die hier geplaatst worden zijn mogelijke spoilers!



Voor een spoiler vrij fantopic kan je hier terecht: The Waiting Dead



Uiteindelijk is het de bedoeling om er gezamenlijk achter te komen welk karakter aflevering 2 van seizoen 7 niet zal halen.



Het is in dit topic niet de bedoeling om het volledige verloop van de eerste aflevering te ontrafelen ala Spoiling Dead, maar puur wie er het eerste slachtoffer van Negan is geworden.



Om de OP niet te lang te maken zal ik hier onder in een reactie opsommen wat we tot nu toe weten. Veel plezier allemaal!

-De eerste opname-dag staat vast, te weten: maandag 2 mei 2016, locatie: Old Griffin Road, Senoia, Georgia. Over het algemeen lopen de opnames tot eind november met een korte zomerstop midden Juli.



-TWD wordt in volgorde gefilmd, het opnemen van 1 aflevering duurt tussen de 8 en 11 dagen. In het weekend word er niet opgenomen. Er wordt in zeldzame gevallen afgeweken van het opnameschema wegens weersomstandigheden.



-De plek waar de Negan scene is opgenomen is afgezet en geblokt, ook staan er al enkele weken "niet maaien" borden op verschillende locaties. Het lijkt er dus op dat ze precies verder gaan waar ze gestopt zijn.



-De alom bekende RV is inmiddels gespot en word naar verluidt aanstaande zondag naar de plek op Old Griffin Road gebracht.



-Bevestigd aanwezig in Senoia:

Andrew Lincoln, heeft samen met gezin intrek genomen in een huis in Senoia

Norman Reedus ( met kat, wat indiceert dat hij lang verblijft )

Tom Payne, sinds vorige week

Jeffrey Dean Morgan, verschillende malen gezien in een coffeeshop

Micheal Cudlitz, met een korte afwezigheid ivm een Con in Italie

Christian Sarratos en Lauren Cohan zijn samen gezien

Steven Yeun, direct overgevlogen uit Belgrado waar hij een film heeft opgenomen

Josh Mc Dermitt

Danai Guerra, is gezien maar zijn geen foto's van dus nog onbevestigd

Melissa mcBride en Chandler Riggs wonen in de omgeving dus zullen naar alle waarschijnlijkheid pas maandag 'in het wild' worden gezien.





--------------

Ontwikkeling omtrent Norman R, dank aan Starshine:

Exciting Stuff - Season 7 Pacing Clues

The first thing I posted you see the casting call for presumably Ezekiel who is the leader of the Kingdom which is presumably the place that Carol and Morgan are going.

Ezekiel is set to start filming/working 5/25/16 as you see in the casting call and that aligns with episode 3.

The second thing I posted is that Norman Reedus had to cancel Megacon. Megacon is a convention in Orlando. As you see in the tweet it says he cancelled because he will have an extended filming schedule.

Now this could be something not Walking Dead related. BUT if it IS Walking Dead related MegaCon is May 26-29 so if this is true it aligns with episode 3.

This could mean Daryl will end up at the Kingdom in episode 3.

------

De cryptische tweet van Micheal Cudlitz over een "lange hete zomer, maar zou niet anders willen" suggereert een lang verblijf in Georgia. MC staat er bekend om altijd wat te "zeuren" over de hete zomers in GA.



MC heeft op de Con in Italie vertelt dat hij eerder die week samen met andere castleden het script voor de eerste 3 afleveringen heeft ingezien. Naar eigen zeggen wisten zij voor die tijd niet wie de grote dood heeft gekregen.



Dan nog wat casting nieuws buiten TWD:

-Josh Mc Dermitt heeft een rol in het nieuwe seizoen van Twin Peaks. Het lijkt een bescheiden rol in 2 afleveringen te zijn, echter gaan er geluiden dat dit allang is opgenomen en dus geen invloed heeft op het opnameschema van TWD.



-Steven Yeun heeft de afgelopen maand in Belgrado de indiefilm 'Mayhem' opgenomen. Hij is gecast voor een hoofdrol in de film Okja, welke opgenomen wordt in Canada, VS en Korea.

Dat filmschema loopt precies gelijk met dat van TWD..
Super Dragisa!
Alle reacties Link kopieren
Gelezen en gelijk een tvp dan maar
Uhm... stuff... and things
Dank je wel Dragisa!
Yup, ben erbij!
Ohhh fijn hoef ik niet meer omslachtig te doen om de witte stukjes te lezen op ipad!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Even een tvp, zit nu in de trein. Fijn dat je fit topic geopend hebt Dragisa!
Wat mij betreft wel Ellen, maar gezien dat iets later in S7 is laat ik dat aan de rest over



Nog een leukigheidje:

Micheal Rooker (Merle) is van de week gespot in een coffeeshop in Woodbury.

Hij is daar voor de opnames van Guardians of the Galaxy deel 2, echter is er weer een groepje van die mafklappers die denken dat hij als geestverschijning zal opdoemen omdat Daryl dood gaat.





More big news is it definitely looks like The Kingdom is coming! Most “The Walking Dead” fans already guessed that when they saw the armored men on horseback helping Carol (Melissa McBride) and Morgan, but now it looks like they’re staying true to the comics with the community setting.

These buses were spotted at a set up for a Season 7 shoot in Georgia and The Kingdom community from the comics is a school surrounded by a perimeter of buses plus walls outside of that.
Ik heb het toch maar even geplaatst Dragisa, want het ziet er naar uit dat het toch al vrij snel gefilmd gaat worden. Het is verder niet heel spectaculair, dus ik dacht dat het wel kon.
Alle reacties Link kopieren




ik vind deze topic nu al spannend



dus hierbij een spannende tvp
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Corey Hawkins (Heath) is overigens gecast voor een nieuwe serie op Fox, ik meen een soort remake van 24.

Zijn rol als Heath is niet bijster groot, dus ik niet dat dat echt een probleem zal vormen.
Casting call voor walkers voor seizoen 7:



Upcoming we are looking for some specialty extras - ONLY SUBMIT if you fit the following:



MUST BE 18 and over



MUST BE VERY SLIM - Guys 32 waist and smaller - Girls size 0-2 only



Looking specifically for large eyes, thin faces, small noses and long slender necks -

Hair color isn't super important - guys must be willing to be clean shaven
Het schijnt dat Josh McDermitt - Eugene - is gecast voor de Twin Peaks revival.
quote:ellencb schreef op 28 april 2016 @ 15:58:

Het schijnt dat Josh McDermitt - Eugene - is gecast voor de Twin Peaks revival.Ja, dat klopt. Staat ook in de eerste reactie bij alle punten. Het is een kleine rol en is al opgenomen. Ik ben er wel heel benieuwd naar, was vroeger gek van TP!
Interview met Melissa McBride over seizoen 7 en Caryl:



Caryl



Even een link voor degenen die het niet willen lezen!
quote:Dragisa schreef op 28 april 2016 @ 16:02:

[...]





Ja, dat klopt. Staat ook in de eerste reactie bij alle punten. Het is een kleine rol en is al opgenomen. Ik ben er wel heel benieuwd naar, was vroeger gek van TP!Oh dat had ik gemist!
En tot slot uit een interview met JDM:



Morgan cleared up some of the confusion over the episode’s inconclusive ending, explaining that no time will have passed in the first scene of Season 7.



He said, “We will pick up directly from what we saw last night.” He further added that the new season will pick up from where it was left off in the last season. Therefore, viewers will see who was Negan’s victim.



Laten we het hopen! Nu ga ik zoon ophalen :-)
Voor mij de voorlopige conclusie:



Daryl is voor mij 100% afgeschreven als mogelijk slachtoffer. Dit is meer gebaseerd op een onderbuik gevoel maar het verhuizen van zijn kat(dat doe je niet voor een week) en de mogelijke call-back voor aflevering 3 zijn wel aanwijzingen die meespelen.



Glenn is op mijn ranglijst gestegen. Het schema van Steven is, met een film die in de 3 verschillende landen wordt geschoten en de promotie voor Mayhem, moordend te noemen. Mocht hij niet het slachtoffer zijn dan lijkt het mij dat zijn rol in 7 niet bijster groot word. Dit houd wel weer verband met een mogelijke splitsing van de groep tussen Hilltop, Alexandria en Kingdom. Het kan dan zomaar zijn dat we Glenn een aantal afleveringen niet zien zodat zijn Steven aan zijn andere projecten kan werken.



Abe vind ik een twijfel geval. Micheal Cudlitz dropt een heleboel hints, maar zoals we in het verleden geleerd hebben: ze lullen maar wat, en misschien is juist allemaal wel een beetje te opzichtig.
ha een heus spoiler topic.

\

Eens Dragisa, Daryl is niet neergeknuppeld. Melissa heeft al gehint dat ze benieuwd is hoe Daryl en Carol apart van elkaar aan hun issues gaan werken, En iemand anders (ik weet echt even niet meer wie....wellicht Kirkman zelf) heeft gezegd dat hij uitkijkt naar de ontwikkelingen tussen Dwayne en Daryl.

Nou dat zegt genoeg.

En Kirkman is misschien een troller, maar Melissa absoluut niet. Als ze iets niet mag prijsgeven zegt ze dat gewoon, dan gaat ze geen verhaaltjes verzinnen.



Verder ben ik nooit zo onder de indruk van andere projecten van de cast. Wat je zegt, Glenn kan een ondergeschikte rol krijgen in S7. Ik weiger te geloven dat ze het op zo'n makkelijke manier weggeven.



Die tweet van Cudlitz is hoogst verdacht. Het zou me niks verbazen als we gewoon bespeeld worden met zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon dik wie is de mol dit jongens, ik zweer het je. Ik heb de rest van mijn tekst weggehaald want die was nogal chagrijnig over de hype. In mijn ogen zouden alle acteurs best hun mond kunnen houden namelijk, als dat moest. Maar dat houdt de hype niet levend...



Tevens tvp en ik zal mijn slechte humeur ff dumpen.



Oh en goed idee dit!
Wie is de mol....wie is gelucilled
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk topic dit, was ook altijd moeilijk aan het doen op de tablet met selecteren/kopiëren en plakken, ik blijf dit zeker volgen. Al moet ik af en toe even de karakters bij de echte namen zoeken heel slecht maar ik weet niet van iedereen wat hun echte naam is haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven