Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:poezelpootje schreef op 26 juni 2015 @ 08:53:

Ik wil niet vervelend zijn maar er komt geen nieuw boek meer uit?



Ik dacht dat er alleen nog twee films komen en er zijn nog wat personen die verdwenen zijn (maar niet dood zijn) dus volgens mij wordt het weer een heerlijk seizoen volgend jaar.Er komen nog 2 boeken aan en nog (minimaal) 2 seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie trouwens ooit de eerste outline gelezen die GRRM had geschreven naar zijn uitgever? Om hem enthousiast te maken voor de boeken?



Echt hilarisch, want er klopt niks meer van. Dus geen spoiler meer maar toch even wit gemaakt: >>Cathelyn die door de White Walkers wordt vermoord, Sansa die een kind baart van Joffrey, een love-triangle tussen Jon, Arya en Tyrion <<
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de boeken maar eens herlezen. Het is nu jaren geleden en niet alles is blijven hangen. In de boeken en in de serie vond ik de verhaallijn van Danearys eigenlijk wat langdradig. Misschien dat dit met het herlezen niet meer zo is.



Ik moet mezelf ook echt weerhouden van het speuren op het internet naar aanwijzingen hoe het eea verder zal gaan. Heb ik goed begrepen dat hier geen mogelijke theorien besproken mogen worden ivm mogelijk spoileren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ennogwat schreef op 26 juni 2015 @ 11:09:

Ik ga de boeken maar eens herlezen. Het is nu jaren geleden en niet alles is blijven hangen. In de boeken en in de serie vond ik de verhaallijn van Danearys eigenlijk wat langdradig. Misschien dat dit met het herlezen niet meer zo is.



Ik moet mezelf ook echt weerhouden van het speuren op het internet naar aanwijzingen hoe het eea verder zal gaan. Heb ik goed begrepen dat hier geen mogelijke theorien besproken mogen worden ivm mogelijk spoileren?Helaas, ik kan uit ervaring zeggen dat ze even saai blijven. Maar het goede is dat je bij herlezen gewoon eens een hoofdstuk kan overslaan.
Alle reacties Link kopieren
Dan vermoed ik dat Daenerys-verhaal (nu wel goed gespeld) inderdaad 'gescand' gaat worden.
quote:AnAppleADay schreef op 26 juni 2015 @ 09:12:

[...]





Er komen nog 2 boeken aan en nog (minimaal) 2 seizoenen.Appeltje hoe weet je dit zo zeker over die boeken?
Alle reacties Link kopieren
Staat op wiki Poezelpootje.
Later is nu
Ik snap het alleen niet dan. (zal wel blonT zijn)



Hoe kan het zijn dat hij nog moet schrijven en er wel een deel 6 serie komt.

Moet hij niet eerst schrijven en dan verfilmen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar zit ik ook mee. Ik lees het boek. Las, heb net deel 5 uit. Zit nu met smart te wachten op deel 6 en liefst zo snel mogelijk ook deel 7, maar die schijnen volgend jaar pas te komen. Ik dacht dus echt dat de boekenserie, voordat ze er een tv-serie van gingen maken, wel afgeschreven zou zijn.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De boeken moeten nog komen maar de serie gaat het nu inhalen. GRRM heeft wel aan de makers vertelt hoe het moet eindigen, dus waarschijnlijk eindigen beiden hetzelfde.



Maar als de serie de boeken gaat inhalen gaan ze waarschijnlijk (deels) een andere kant op.



Maar de boeken gaan er uiteindelijk wel komen!
Als littlefinger maar wint in de serie who cares hoe de boeken gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 27 juni 2015 @ 22:05:

Als littlefinger maar wint in de serie who cares hoe de boeken gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 11 juni 2015 @ 20:50:

[...]





Ik ga voor Daenerys. Vooral nu Tyrion Lannister erbij is.



Zij zijn mijn 2 favorieten!Hier sluit ik mij volledig bij aan !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 27 juni 2015 @ 22:05:

Als littlefinger maar wint in de serie who cares hoe de boeken gaan Gemene man.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Veremde teaser trailer voor seizoen 6...



youtube
quote:elein schreef op 16 februari 2016 @ 19:58:

Veremde teaser trailer voor seizoen 6...



youtubeMooi!
Alle reacties Link kopieren
Hij doet wel wat hij belooft in ieder geval: teasen.



op 1:08..is dat Sansa rechts van Tyrion (voor de kijkers links) ?
Alle reacties Link kopieren
Jazeker. Dat is Sansa. Daenarys zit aan de andere kant van Tyrion.

De rest herken ik niet zo heel snel.

Ik gok onder Sansa Cersei.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Raar.
Arya zat volgens mij in het laatste shot onderin.
Alle reacties Link kopieren
idd.. en Cersei en Jamie aan weerszijde van haar.

En links van Jon Snow Ygritte?
Alle reacties Link kopieren
Ja de rijtjes zijn Sansa, Tyrion en Daenerys bovenin, Cersei Arya en Jaime onderin.

Ik weet alleen niet wie degene links naast Jon is. Rechts van Jon is Ygritte, enTywin naast Joffrey.
Alle reacties Link kopieren
Uh ja links van Jon zit Ygritte, voor de kijker rechts;)
Alle reacties Link kopieren
En Mance naast Jon links voor de kijker?
Alle reacties Link kopieren
Wel gaaf gedaan.

Eerst de dode karakters, waardoor je denkt: Jon is definitief dood.

Maar daarna ineens ook nog levende karakters, dus het zegt eigenlijk niks...



Teasen doet hij wel. Nu nog een echte trailer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven