Entertainment alle pijlers

Sure....

15-09-2014 00:08 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net naar een tv-serie te kijken (Dexter) en ja, ik weet het...het ís maar televisie, maar er worden zulke domme fouten gemaakt. Afdeling Moordzaken is toegankelijk voor iedereen, alles kan binnenlopen op een afdeling wat strikt genomen beveiligd zou moeten zijn (dossiers liggen op het bureau, vreemden kunnen zo in het systeem) etc.



Dit deed me denken aan een topic jáááren geleden over onwaarschijnlijkheden in films/series. Dingen waarvan je denk:"Jáááá hóór...tuurlijk kan dat!" Door een buis in het plafond ontsnappen, Rambo die geen kick geeft als hij van 10 meter naar beneden springt maar die doodgaat van de pijn als de heldin zijn sneewondje dept met een klein beetje jodium, etc.



De gebruikelijke onzin dus. Ik kan dat oude topic helaas niet vinden dus vandaar een nieuw topic: wat zie jij zoal aan onzin voorbij komen waarvan je al kauwend op je popcorn denkt:"Sure...net het echte leven..."?



PS: als je dat oude topic vindt, plaats dan een linkje svp (moeite waard om terug te lezen, was erg hilarisch!)
Alle reacties Link kopieren
Hardop de zaak nav een telefoontje doorspreken voor de neus van een verdachte. Doen ze altijd.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Of MacGyver die werkelijk alles met een paperclip en tube tandpasta kon oplossen...
Alle reacties Link kopieren
Hij maakte toch bommen met een paperclip, beetje spuug en tandpasta? Of was dat weer een andere uit het echte leven gegrepen personage?
Alle reacties Link kopieren
Haha, hoe herkenbaar!

Ik ben op dit moment alle seizoenen van '24' aan het terugkijken en ik krijg precies hetzelfde gevoel. De afdeling CTU waar het allemaal om draait is voortdurend zo lek als een mandje, het hacken van computers is eerder regel dan uitzondering en werkelijk iedereen heeft een dubbele agenda......

En dat moet dan de VS beschermen tegen terroristische aanslagen ;)
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Er klopt heel veel niet op het gebied van labwerk etc, maar MacGuyver kon gewoon alles, dat was wel echt :-p!
Alle reacties Link kopieren
Hahaja, dat dacht ik ook toen ik Dexter keek.
The world is not what it seems....
quote:coconutz schreef op 15 september 2014 @ 00:17:

Of MacGyver die werkelijk alles met een paperclip en tube tandpasta kon oplossen...Ductape!
Alle reacties Link kopieren
DNA onderzoeken die binnen 1 dag klaar zijn. Rechtzaken die in een week gescheten zijn. Ook qua ziektes: hoesten is doodgaan, duizelig of misselijk? zwanger, een borrel? alcoholist.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Fouten in films
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
fouten in reclames
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
DNA onderzoeken...vooral als ze een minuscuul met het oog nauwelijks te zien haartje vinden in een ruimte zo groot als de Bijenkorf. En dat binnen 2 minuten na aankomst op het plaats delict. Ehm...ja, tuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Net nog Vera gekeken van gisteravond, de patholoog die een lijk onderzoekt op het strand, lijk heeft een messteek, maar patholoog zegt meteen 'hij is verdronken, straks moet ik nog wel even de longen onderzoeken'
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Bij CSI, waar het allemaal niet te moeilijk moet zijn voor de kijker weet men in drie seconden wie het wapen heeft afgeschoten.



Lijk, kogel, duivenpoep aan kogel, meteen duivenmelker gevonden in NY (kleine stad ), schutter is zoon.



Zoiets dus...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 15 september 2014 @ 00:33:

DNA onderzoeken...vooral als ze een minuscuul met het oog nauwelijks te zien haartje vinden in een ruimte zo groot als de Bijenkorf. En dat binnen 2 minuten na aankomst op het plaats delict. Ehm...ja, tuurlijk.Ja, precies en dat gebeurt zo vaak.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 15 september 2014 @ 00:40:

Bij CSI, waar het allemaal niet te moeilijk moet zijn voor de kijker weet men in drie seconden wie het wapen heeft afgeschoten.



Lijk, kogel, duivenpoep aan kogel, meteen duivenmelker gevonden in NY (kleine stad ), schutter is zoon.



Zoiets dus...
Alle reacties Link kopieren
Vloerbedekking komt ook nooit van Tapijt zonder spijt maar is altijd exclusief en met een verfbadje gelimiteerde uitgave waardoor ze gelijk bij de juiste op de stoep staan.



En wat is het met de vrouwen? Luisteren nooooit en kunnen nog geen 50 meter lopen zonder op de plaat te gaan en de enkel te verstuiken. Of ze gaan alleen de griezelgarage/kelder/verlaten gekkenhuis/ donker bos in.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
In het boek de Pelgrim, de hoofdpersoon wil iemand in NY bellen, het is 5 uur in de middag in Bodrum (Turkije) maar hij durft bijna niet te bellen, want het zou wel heeel laat in in NY.



Nee hoor, tijdsverschil is 7 uur, dus om 5 uur 's middags is het in NY gewoon elf uur 's ochtends.



In Pelgrim staan een heleboel domme fouten, maar iedereen vind het een geweldig boek, ik ben zeker de enige die zich eraan stoort.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 15 september 2014 @ 00:24:

Fouten in filmsDit is helaas niet het topic wat ik bedoel, maar toch bedankt. Die ik bedoel was door iemand anders geopend en de voorbeelden die werden gegeven, vond ik hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 15 september 2014 @ 00:49:

[...]





Dit is helaas niet het topic wat ik bedoel, maar toch bedankt. Die ik bedoel was door iemand anders geopend en de voorbeelden die werden gegeven, vond ik hilarisch.Ik vond het al een kort topic. Ik ben ook benieuwd welk topic jij bedoelde.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Wat in bijna alles films/series voorkomt: personage toetst nummer in, houdt telefoon aan het oor en meteen:"Yeah, it's me. Listen up..." WTF? Dat ding moet aan de andere kant toch eerst overgaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 15 september 2014 @ 00:51:

[...]



Ik vond het al een kort topic. Ik ben ook benieuwd welk topic jij bedoelde.Ik vermoed een topic van 10 jaar geleden ofzo....en die was inderdaad niet kort.
Alle reacties Link kopieren
ik erger me aan serieus bedoelde series waar ze een ziekenhuis in lopen en de dames verpleegsters dragen uniformen met een rokje tot net onder de billen.....sure..
Alle reacties Link kopieren
Of een kast van een huis en ding-dong de bel, gelijk wordt er open gedaan. Alsof ze achter de deur liggen te wachten.
Ye ken.
;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven