Entertainment alle pijlers

Sure....

15-09-2014 00:08 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net naar een tv-serie te kijken (Dexter) en ja, ik weet het...het ís maar televisie, maar er worden zulke domme fouten gemaakt. Afdeling Moordzaken is toegankelijk voor iedereen, alles kan binnenlopen op een afdeling wat strikt genomen beveiligd zou moeten zijn (dossiers liggen op het bureau, vreemden kunnen zo in het systeem) etc.



Dit deed me denken aan een topic jáááren geleden over onwaarschijnlijkheden in films/series. Dingen waarvan je denk:"Jáááá hóór...tuurlijk kan dat!" Door een buis in het plafond ontsnappen, Rambo die geen kick geeft als hij van 10 meter naar beneden springt maar die doodgaat van de pijn als de heldin zijn sneewondje dept met een klein beetje jodium, etc.



De gebruikelijke onzin dus. Ik kan dat oude topic helaas niet vinden dus vandaar een nieuw topic: wat zie jij zoal aan onzin voorbij komen waarvan je al kauwend op je popcorn denkt:"Sure...net het echte leven..."?



PS: als je dat oude topic vindt, plaats dan een linkje svp (moeite waard om terug te lezen, was erg hilarisch!)
Alle reacties Link kopieren
quote:topdropje schreef op 16 september 2014 @ 23:53:

Ik vind The Mentalist een leuke serie, echt waar. Ben meer dan dol op Simon Baker. Maar deze scène is zó cliché en zó vol ongeloofwaardigheden...dat had toch veel beter gekund. Over het hek klimmen, seriously? Een stewardess doet het luik open als er geklopt wordt? Het acteerwerk van Simon is het enige dat wel te pruimen is. See for yourself:





http://youtu.be/Q4XMkMxon5kNou inderdaad, fijn ook voor terroristen dat het zo makkelijk kan.
Alle reacties Link kopieren
Overgeven is ook zoiets.

Gewoon wat gehoest en dat was het.

Geen onsmakelijke geluiden en rode tranende ogen erna.
Seks tegen de muur, waarbij hij haar altijd gewoon optilt en dan zonder moeite zoent en stoot en haar nog steeds omhoog houdt.



Motoren die 25 keer opschakelen, maar nooit terug.

Tom Cruise die op een motor met gewone banden rijdt op de weg, maar ineens op een grasveld noppenbanden heeft, en dan op de weg weer gewone (Mission Impossible geloof ik)

Auto's en bussen die met een heel klein schansje precies over de lange rij obstakels heen kunnen springen. Of over het water.



Die ene vrije taxi precies op het juiste moment, als mevrouw dramatisch wegloopt na een ruzie.
ohja, autorijden is heel apart in films.

Vaak kijken ze tijdens het rijden alle kanten op (vooral naar hun gesprekspartner), maar naar de weg kijken ho maar. Ik zag van de week zelfs een scene met een dame die over een best drukke weg de stad in reed en die vreselijk zat te stuntelen met een grote wegenkaart. Alsof je die auto dan recht houdt....
Alle reacties Link kopieren
Deze is leuk! Top 10 actiefilmclichés:



https://www.youtube.com/watch?v=pmEWM1Bz6gw
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, ik kan ook niet meer tegen scenes waarbij in de auto druk geconverseerd wordt, waarbij de bestuurder soms wel een halve minuut per keer naar gesprekspartner op passagiersstoel kijkt.

En als ze dan ook nog een ongeluk krijgen waarbij er naderhand niet wordt teruggekomen op het feit dat het ernstige ongeluk (waarbij zwangere vrouw bijna haar kind verliest, passagier doodgaat, of ernstig gewond) toch echt hun eigen schuld is, dan ben ik er wel helemaal klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 17 september 2014 @ 14:28:

ohja, autorijden is heel apart in films.

Vaak kijken ze tijdens het rijden alle kanten op (vooral naar hun gesprekspartner), maar naar de weg kijken ho maar. Ik zag van de week zelfs een scene met een dame die over een best drukke weg de stad in reed en die vreselijk zat te stuntelen met een grote wegenkaart. Alsof je die auto dan recht houdt....

Autorijden, inderdaad ook zoiets. Of ze kijken rond of er moet zelfs op een rechte weg voortdurend aan het stuur gedraaid worden.

Als ik zo zou rijden was ik een gevaar op de weg.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
'Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook.'



Sure.
quote:madamecannibale schreef op 16 september 2014 @ 22:26:

O en alles wat met computers te maken heeft slaat meestal ook nergens op. Elke hacker kan even gemakkelijk een sateliet overnemen. Alles gaat altijd supersnel en met 2 muisklikken.

Hacken is ook vrijwel altijd een of andere 3D aangelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
Ook zo irritant; als mensen in een film achtervolgt worden door een auto dan blijven ze altijd rechtdoor rennen. Ik roep dan altijd naar de tv; spring dan opzij sukkel !!
Alle reacties Link kopieren
Als mensen te paard in een dorpje aankomen (vooral als de film zich in de middeleeuwen afspeelt), dan stuiven er altijd kippen aan de kant.
Ik vind hier dingen van.
quote:diana_banana schreef op 17 september 2014 @ 16:20:

'Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook.'



Sure.Frustratietje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 17 september 2014 @ 19:29:

Als mensen te paard in een dorpje aankomen (vooral als de film zich in de middeleeuwen afspeelt), dan stuiven er altijd kippen aan de kant.En er rollen van die bollen droog spul? Lijkt wel stro ofzo haha, ik weet niet hoe het heet of hoe te googlen erop
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
quote:infinity schreef op 17 september 2014 @ 19:43:

[...]





En er rollen van die bollen droog spul? Lijkt wel stro ofzo haha, ik weet niet hoe het heet of hoe te googlen erop Tumble weeds:

Alle reacties Link kopieren
Haha! Ja die
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Deze playlist is echt geweldig. Een voice over somt alle fouten en onwaarschijnlijke details op, en doet dit op een hele droge grappige manier: http://www.youtube.com/pl ... nTkQBy4AeRGG4xH5d2IIApNPj
Moeder de Vrouw heeft de ontbijttafel helemaal volgeladen staan met vreten en dan komt man naar beneden gesneld en terwijl hij zijn stropdas recht probeert te doen zuipt hij 1 slok jus d orange kust zijn vrouw gehaast op haar hoofd "bye hunny" en die kinderen flikken precies hetzelfde na 1 hap toast want daaarrrr is de schoolbus!



En je zou denken dat een vrouw haar lesje wel geleerd heeft na 1 x zo'n ochtend vol voedselverspilling maar je ziet het te vaak in series!
Alle reacties Link kopieren
quote:topdropje schreef op 17 september 2014 @ 20:03:

Deze playlist is echt geweldig. Een voice over somt alle fouten en onwaarschijnlijke details op, en doet dit op een hele droge grappige manier: http://www.youtube.com/pl ... nTkQBy4AeRGG4xH5d2IIApNPjGeweldig!
Alle reacties Link kopieren
Fatally wounded but still time for a moral lesson
Alle reacties Link kopieren
Grumpycat dat zei ik ook al, ze zijn altijd te laat en zonder ontbijt de deur uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:infinity schreef op 15 september 2014 @ 10:13:

Afgelopen week heb ik de film Boyhood gezien. Daar zie je dus het gewone, normale leven. Dat was ook wel even wennen. Ik was er steeds op voorbereid dat het mis zou gaan. Iemand die ziek wordt, een ongeluk dat gebeurt ofzo. Maar dat gebeurt allemaal niet. Het kabbelt gewoon rustig voort. Een verademing vond ik het.O, wat geweldig! Ik heb altijd al zo'n film willen zien, waar iemand gewoon hoest zonder een ernstige ziekte te hebben en zulke dingen meer. Ik wil er wel naartoe maar zie een beetje op tegen de lange zit
Ga in therapie!
En iedereen heeft altijd overal antwoord op zonder adempauze. Geen uhh of ehhhh nee iemand zegt een hele lange ingewikkelde zin en de ander reageert gelijk met Oh maar daar heb ik de oplossing op blablablablabla. Niemand hoeft ooit woorden op zich in laten werken en er valt nooit een rare ongemakkelijke stilte.
Achtervolgingen waarbij de achterstand op degene die vlucht heel snel wordt verkort, maar die laatste paar meters zijn blijkbaar onoverbrugbaar en dan rijden ze nog een hele tijd zo door.



Gesprekken in liften zijn altijd precies afgerond als de lift op de gekozen verdieping aankomt. Vooral in ziekenhuisseries.



Mensen in series als Flashpoint vinden het helemaal niet vreemd dat er zo vaak gijzelingen in hun stad zijn.
Laatst weer: vrouw doodgevonden in hotelkamer. Verwarde man werd ernaast gevonden. Maar wacht, ze had ook een psychopatische ex. En ze was verstrikt in politieke intriges. En had een affaire met de burgemeester. En oh ja, ook nog een broer die jaloers was op de erfernis.



Wie had het gedaan? De overbuurman uit dezelfde flat, die toevallig OOK al een obsessie met haar had.



Hoeveel stalkers kan een mens hebben?



Ik hou best van crime-series, maar soms...
In de trant van Grumpycats opmerking is mij ook zoiets opgevallen. Als het hele gezin nog aan het avondeten zit en de borden nog behoorlijk volgeladen zijn moeten de kinderen al naar boven om huiswerk te maken. Zo zonde van die warme hap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven