Entertainment alle pijlers

Sylvie en Rafael van der Vaart

26-04-2007 15:55 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag tijdens het zappen een interview bij shownieuws met Rafael en Sylvie. Als ik dat zie zap ik meteen door. Ik begrijp toch niet waarom ze hen elke keer in de publiciteit houden. Van Rafael snap ik het nog wel, die is voetballer. Maar die Sylvie, wat heeft die nou te melden. Ze zit daar alleen maar als een plastic poppetje mooi te wezen met zo'n geaffecteerd stemmetje en dat is volgens mij ook alles wat ze kan. Ze kan niet acteren, presenteren, zingen. Volgens mij kan ze alleen maar mooi zijn. Zou dat de reden zijn dat ze haar in de publiciteit willen houden, want schandaaltjes a la Patrick Kluivert hoef je van Rafael volgens mij ook niet te verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Er is hier een tijdje geleden al een eindeloos topic over geweest. Tja, waarom vinden mensen het leuk om te lezen of iets te zien over zo'n type? Het zal bepaalde mensen toch wel fascineren, dat ze zo'n leventje leidt met luxe e.d. net zoals Victoria Beckham. Die is ook alleen maar bekend van het bekend zijn.  Ik maak me er niet druk om.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die 2 totaal niet boeiend!
Alle reacties Link kopieren


. net zoals Victoria Beckham. Die is ook alleen maar bekend van het bekend zijn.  



Euhmmm, ik ken haar toch van de spice girls en begreep dat ze toen wat kreeg met een bekende voetballer. In mijn opziens wat David dus eerst de vrouw van....
Alle reacties Link kopieren
sylvie is overigens bekend geworden als VJ.
Ws gaan hier nu heeeeeeeeeel veel mensen zeggen dat je gewoon jaloers bent op Sylvie. En zeg vooral ook niks over hun kind, want dat ligt hier ook erg gevoelig.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je gewoon jaloers op Sylvie. En hun kind is een poepie!  :D
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik verwacht dat ook dat veel mensen dat zullen zeggen. Maar ik ben absoluut niet jaloers, ik ken zat knappe vrouwen van het dagelijks leven en als beroemdheid en ik vind het altijd leuk om naar mooie mannen (en vrouwen) te kijken. Het ergert me omdat het er zo dik bovenop ligt en het lijkt net of alles haar aan komt waaien, bijv. haar figuur terug binnen een maand van de bevalling. Of het wordt allemaal breed uitgemeten door de media en ze heeft misschien wel tijd om elke dag te sporten. Ik vind bijvoorbeeld Carice van Houten ook een mooie vrouw, maar daar wordt aandacht besteed aan haar prestaties, niet om haar uiterlijk
Alle reacties Link kopieren
En over hun kind kan ik niks zeggen, want die heb ik 1x op een foto gezien en toen was ie nog een baby.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand jaloers is op zo'n doos. Ik vind haar ook niet mooi. Ik vind er een ordinaire kop hebben en ze straalt absoluut geen warmte uit. En ook geen vriendelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
En over hun kind kan ik niks zeggen, want die heb ik 1x op een foto gezien en toen was ie nog een baby.
Toen was ie al lelijk. En het is er absoluut niet beter op geworden. Zag laatst een foto in een roddelblad, brrrrr, maar goed , daar kunnen zij ook niets aan doen. Ook zelfs huisvriend Mari van de Ven niet.
Ik vind Sylvie he-le-maal niks!

Over hem heb ik geen mening want hij zegt niks, dat doet zij.

Ik heb bij Sylvie altijd het gevoel dat ze vadertje en moedertje aan het spelen is, en ernaar streeft net zo bekend te worden als de Beckhams.

Tja, en dat kindje...dat kan het ook niet helpen, toch?

Ben altijd wel nieuwsgierig hoe ze praat zonder camera's of als ze kwaad is ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Pffff.... laat ze toch lekker hun ding doen

daar ga je je toch niet aan irriteren zeker hoe ze wat en waarom doen en hoe ze er zo snel goed uitzien na een bevalling? een corset doet wonderen
Alle reacties Link kopieren
dat ze zo'n leventje leidt met luxe e.d. net zoals Victoria Beckham. Die is ook alleen maar bekend van het bekend zijn. 
Hier ben ik het niet mee eens. Victoria was een van de meiden van de Spice girls en zij hebben over de hele wereld succes gehad. En nu doet ze geloof ik veel in de mode. Dus ze heeft nog steeds een eigen carrière.
Alle reacties Link kopieren




quote: mopsmops04 reageerde



In mijn opziens wat David dus eerst de vrouw van....
   :?
Ik vind het juist super om naar haar te kijken, ik kan me echt héééérlijk aan haar ergeren. Hebben jullie dat nooit, dat je het lekker is om je gruwelijk te ergeren aan iemand?



Of ben ik nou raar?
Alle reacties Link kopieren


Ik vind het juist super om naar haar te kijken, ik kan me echt héééérlijk aan haar ergeren. Hebben jullie dat nooit, dat je het lekker is om je gruwelijk te ergeren aan iemand?



Of ben ik nou raar? 
klopt. vandaar mijn reactie.
Alle reacties Link kopieren
als ik silvie meis zie, dan zie ik het zo voor me, dat ze de hele dag helemaal alleen thuis zit, (natuurlijk wel in een valentino jurkje) in een vreemd land, zonder je familie en je echte vrienden.



ze heeft geloof ik wel een sieraden-lijn die best goed loopt toch?



maar ik benijd haar zeker niet



zowiezo trouwen met een voetballer... das toch helemaal niets!! die voetbal- vrouwen die staan echt overal alleen voor!!  het geld dat binnenstroomt maakt dat natuurlijk enigzins goed..:D


haar figuur terug binnen een maand van de bevalling. Of het wordt allemaal breed uitgemeten door de media en ze heeft misschien wel tijd om elke dag te sporten.



Haha, da's geen verdienste hoor. Hoeven sommigen nieteens voor te sporten. Gewoon een kwestie van bouw. Denk ik.


als ik silvie meis zie, dan zie ik het zo voor me, dat ze de hele dag helemaal alleen thuis zit, (natuurlijk wel in een valentino jurkje) in een vreemd land, zonder je familie en je echte vrienden.



ze heeft geloof ik wel een sieraden-lijn die best goed loopt toch?



maar ik benijd haar zeker niet



zowiezo trouwen met een voetballer... das toch helemaal niets!! die voetbal- vrouwen die staan echt overal alleen voor!!  het geld dat binnenstroomt maakt dat natuurlijk enigzins goed..:D
Die hing toch bij Kruidvat? Of was dat die lijn van haar vriendin Tourya nogwat? Anyway, ben het met voyager eens: heerlijk ergeren:D
Ws gaan hier nu heeeeeeeeeel veel mensen zeggen dat je gewoon jaloers bent op Sylvie. En zeg vooral ook niks over hun kind, want dat ligt hier ook erg gevoelig.
;)




quote: fleurtje reageerde



Ws gaan hier nu heeeeeeeeeel veel mensen zeggen dat je gewoon jaloers bent op Sylvie. En zeg vooral ook niks over hun kind, want dat ligt hier ook erg gevoelig.

;) 

Pas maar op, anders zeg ik het weer:D
Damagnie! ;(
Alle reacties Link kopieren
Pas maar op, anders zeg ik het weer:D





Ghe. Mag ik dan het verdere verloop hier voorspellen?;)
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
*streng* Dat de Joego's je mogen komen halen!

:P
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven