Entertainment alle pijlers

Sylvie en Rafael van der Vaart

26-04-2007 15:55 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag tijdens het zappen een interview bij shownieuws met Rafael en Sylvie. Als ik dat zie zap ik meteen door. Ik begrijp toch niet waarom ze hen elke keer in de publiciteit houden. Van Rafael snap ik het nog wel, die is voetballer. Maar die Sylvie, wat heeft die nou te melden. Ze zit daar alleen maar als een plastic poppetje mooi te wezen met zo'n geaffecteerd stemmetje en dat is volgens mij ook alles wat ze kan. Ze kan niet acteren, presenteren, zingen. Volgens mij kan ze alleen maar mooi zijn. Zou dat de reden zijn dat ze haar in de publiciteit willen houden, want schandaaltjes a la Patrick Kluivert hoef je van Rafael volgens mij ook niet te verwachten.
Woehahahahahahaahahahhahahaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Damagnie! ;(
Mag je het hier niet over dat lelijke jochie hebben???  :?   ;)
Alle reacties Link kopieren
Sylvie kan alleen maar knap zijn? Ik vind haar dus helemaal niet knap, idd ordinair en zo'n vreemd zonnebank-achtig tintje. Of ze is getint maar door het haar lijkt het zonnebankig. Ik snap dat nooit, dan heb je genoeg geld om er stijlvol uit te zien en dan ga je er bij lopen als een veredelde Anita :/




quote: shining reageerde



Damagnie! ;(



Mag je het hier niet over dat lelijke jochie hebben???  :?   ;)
Nee, je mag niet zeggen dat ie hetzelfde kapsel als Hitler heeft;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom nu alweer zo'n topic openen waarin een persoon alleen maar afgezeken moet worden omdat ze op tv verschijnt?

Er verschijnen zoveel zgn. bekende nederlanders op tv in alle roddel en achterklap programma's, Sylvie is heus niet de enige.

Er zijn tig BN'ers waarvan je je kunt afvragen waarom er uberhaupt nog media aandacht aan wordt geschonken no matter what ze gepresteerd hebben.

Als je het niet wilt zien, dan schakel je gewoon over naar een andere zender.

Waar mensen zich al niet druk over maken ;).



Overigens vind ik Sylvie een mooie vrouw, ietsje te zonnebankbruin ja maar verder vind ik het een mooie vrouw.

Ik, zoals velen met mij, ken haar niet persoonlijk en dus heeft het geen zin iets te zeggen over haar persoonlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dit ook niet. Je moet wel een heel leeg bestaan hebben wil het uberhaupt in je opkomen om een topic te gaan openen over Sylvie Meis.

Zijn er geen interessantere onderwerpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien en hoewel Sylvie en Raf weinig te melden hadden, vond ik het ventje toch best leuk opgedroogd.
Alle reacties Link kopieren
Ah, het was naar aanleiding van een interview op tv. Nou, voorruit dan, dan snap ik dit topic wel weer en bied ik mijn excuses aan voor mijn vorige posting.:R
Alle reacties Link kopieren
waarbij ik voorruit natuurlijk als vooruit had willen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Dat vegrijp ik dan weer niet Bluuu. Topics op het Viva-forum mogen juist heerlijk luchtig en onzinnig zijn. Maar als je het dan over Silvie hebt, heb je geen betere dingen te doen??
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het erg dat die twee met hun huwelijk op televisie verschenen alsof ze de koning en koningin zelf waren. Maar goed, dat moeten ze zelf weten. Wat ik nog véél en véél erger vind is dat er kennelijk mensen zijn die daarnaar kijken en er ook op zitten te wachten. Díe mensen zijn veul erger dan 10x Sil en Raaf. Verloedering, dat is het.
Alle reacties Link kopieren




quote: duploo reageerde





quote: mopsmops04 reageerde



In mijn opziens wat David dus eerst de vrouw van....    :?
Plaatsvervangende schaamte.... Nou ik schaam nu nog 300x zo erg!!!!
Alle reacties Link kopieren


Dat vegrijp ik dan weer niet Bluuu. Topics op het Viva-forum mogen juist heerlijk luchtig en onzinnig zijn. Maar als je het dan over Silvie hebt, heb je geen betere dingen te doen??



Volgens mij had ik hiervoor al mijn excuses aangeboden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook een stukje van gezien en ik heb zo gelachen! Sylvie doet zo haar best om intelligent en welbespraakt over te komen met die eeuwige prodentsmile van d'r en Rafael zit er dan naast als een sufferd.



Sylvie; We hebben het zooooo naar ons zin in Hamburg, we wonen hier ook al weer 2 jaar en het is echt heeeeeerlijk!

Rafael: Ja, en ik kan hier lekker voetballen dusseh...



Sylvie (staat op de cover van de Otto)l En Otto is een Hamburgs bedrijf, ik voelde me ook zoooooo vereerd om op de cover te komen, daar staan normaal alleen topmodellen op (??? eh wie dan?) en laatst ben ik gebeld door Mr Otto, omdat hij met me samen wilde dineren, dat is echt een grote eer natuuuuuuurlijk.

Rafael: Ik snapte het al niet, want ik ken Otto niet, alleen een trainer die Otto heette van zijn achternaam en ik snapte al niet waarom ze daar mee moest eten



:D



O ja, en toen stonden ze op het terras en daar mochten ze eigenlijk niet filmen omdat het terras nog niet gestyled was :P.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
nee dan liever een kantoorbaan met overuren.

wat een stelletje malloten he.

pf, heel erg.

suf zeg,

en dan krijgen ze ook nog een topic,



en conny dan he, die doet toch ook niks, oneerlijk verdeeld hoor.

tjie, boeiend, hoe iedereen haar niks vind



ik vind r wel mooi, al staat ze dan in de otto:(
Alle reacties Link kopieren
ik zag ze van de week op tv in zo'n intervieuw en toen vertelde silvie dat hun zoontje zo verschrikkelijk ziek is geweest....kawasaki syndroom of iets dergelijks. Ik weet niet precies wat het is, maar dat is wel erg hoor, dat wens je niemand toe toch?

En dan nog iets, ik vind dat het niet kan dat er steeds wordt gezegd dat hun kindje zo'n lelijkerd is. Dat kan gewoon niet, dat zal maar eens over je eigen kind worden gezegd.....En silvie vind ik juist een erg mooie vrouw om te zien, ook al vind het grootste deel hier haar zo nep, zo'n barbiepopje.

En dan nog wat: mensen maak je niet zo druk om om anderen, pffffff..... laat iedereen lekker in z'n waarde er zijn wel ergere dingen op de wereld toch?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ze dit niet lezen, hoor, maar je hebt helemaal gelijk, waar hou je je mee bezig.

ik snap t niet, ja toch wel, maar dat hou ik voor me.
Alle reacties Link kopieren
Dat van hun kindje die ziek was vind ik helemaal waar en dat is ook heel erg, en dat mensen zeggen dat ie lelijk is/was hoort ook gewoon niet, maar verder vind ik het geen leuk stel en tja ze willen toch ook gewoon graag de aandacht, anders zouden ze geen interviews geven bij Shownieuws terwijl ze eigenlijk niks nieuws te melden hebben en had zij ook haar trouwdag niet verkocht aan SBS. Er zijn een heleboel voetbalstelletjes die nooit in de bladen staan omdat ze kiezen voor een priveleven.



En dat ik vooral Sylvie niet leuk vind; ik vond haar als VJ bij TMF wel leuk, maar ik vind dat ze zich overdreven gedraagt alsof ze weet ik niet wat zijn met zijn tweetjes, Rafael is een middelmatige voetballer hoor.



En nee, ik ben niet jaloers op haar uiterlijk en al zeker niet op Conny en ik heb ook geen saaie kantoorbaan maar mijn eigen bedrijfje. Ik vind dat altijd zo'n gezeik, net alsof je maar een jaloerse, saaie, lelijke muts bent als je iemand in de media niet leuk vind. Ik kan ook genoeg vrouwen opnoemen die ik wél leuk en knap vind. Heb je even?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sorry... maar wie is Conny????!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry... maar wie is Conny????!!
ook bekend als Vanessa ;)
Alle reacties Link kopieren
als bn-er geld nou eenmaal dat je zo hot bent als de laatste PR.

heb je geen PR meer, word je niet gevraagd voor de Otto, of wel gevraagd , maar niet goed betaald, het is gewoon n job, in de picture blijven,want dan word je gevraagd= inkomen





je hoeft ze niet leuk en mooi te vinden ,maar ze zo op persoonlijk vlak af te branden begrijp ik niet waarom dat nodig is en wat je motivatie is en wat voor n lol je eraan beleeft.



en mij lijkt n kantoorbaan idd een stuk saaier, maar dat jij daaraan plakt dat het dan wel mutsen zijn, zijn jouw woorden en een verkeerde conclusie.



conny= breukhoven, kliniek moet wel blijven lopen, daarom bespeelt ze graag de media, als ze maar lullen en zakken vullen
Alle reacties Link kopieren
Sto zette Conny (van Breukhoven denk ik) in hetzelfde rijtje als Sylvie, omdat zij (volgens haar) ook zo'n vrouw is waar iedereen commentaar op heeft omdat ze rijk en knap is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niet dat mensen met een saaie kantoorbaan mutsen zijn, le-zen! Die conclusie trek ik helemaal niet. Het valt me gewoon op dat als er een media-topic is en een aantal mensen vinden een bepaalde vrouw niet leuk er altijd wel iemand (of meer mensen) zeggen dat het jaloezie is. En daar reageer ik dus op.



En ik heb het helemaal niet over hun persoonlijke leven, het valt mij gewoon op dat het op TV lijkt alsof er een enorm intelligentie verschil is tussen die 2, en dat kan ik me niet zo goed voorstellen. omdat ze bij TMF ook altijd overkwam als een leuke vlotte meid, het lijkt gewoon alsof ze zich heel anders wil profileren en dat komt heel fake over.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niet dat mensen met een saaie kantoorbaan mutsen zijn, le-zen! Die conclusie trek ik helemaal niet. Het valt me gewoon op dat als er een media-topic is en een aantal mensen vinden een bepaalde vrouw niet leuk er altijd wel iemand (of meer mensen) zeggen dat het jaloezie is. En daar reageer ik dus op.ik heb dat nergens zien staan, wie zei dat dan, ik probeerde het te vinden, maar nikkes



En ik heb het helemaal niet over hun persoonlijke leven, het valt mij gewoon op dat het op TV lijkt alsof er een enorm intelligentie verschil is tussen die 2, en dat kan ik me niet zo goed voorstellen. omdat ze bij TMF ook altijd overkwam als een leuke vlotte meid, het lijkt gewoon alsof ze zich heel anders wil profileren en dat komt heel fake over. aha

Alle reacties Link kopieren
Dames, sorry dat ik even inbreek, maar mij moet iets van het hart.

waar gaaaaaaaaaaaaaaat dit over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven