Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:Pikkie22 schreef op 05 maart 2017 @ 12:43:

http://www.metronieuws.nl ... met-de-16-pregnant-meiden



Jemig wat een slecht artikel. Heeft iemand Google translate aangezet en het gewoon maar online gegooid ofzo?!



Weet iemand waarom Tyler de voogdij over zijn zusje heeft? Of is dat ook een verwarring van metro?
Ja dus....



http://www.christianpost. ... ident-with-mother-104468/
quote:Pikkie22 schreef op 06 maart 2017 @ 04:55:

Dit zou baby daddy #3 zijn: Chris Lopez



[img]https://s.mlv-cdn.com/img/f117c40695e8d ... d.600x.jpg[/img]Wat een engerd.
quote:Pikkie22 schreef op 06 maart 2017 @ 04:55:

Dit zou baby daddy #3 zijn: Chris Lopez



[img]https://s.mlv-cdn.com/img/f117c40695e8d ... d.600x.jpg[/img]Hoe kom je daarbij dan? Hahaha
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Lady_Vintage schreef op 06 maart 2017 @ 06:59:

Ja dus....



http://www.christianpost. ... ident-with-mother-104468/



Ik snap er niks van.



Catelynn and Sarah’s troubled mom, April Baltierra, had kicked the 16-year-old out of the house.



Tyler heet toch Baltierra, dus het is dan toch zijn moeder en zusje?



Catelynn previously said that she would intervene and take custody of her younger brother should the need arise. Instead, she and Tyler took custody of her sister.

Read more at http://www.christianpost. ... 4468/#81tjDi5d0afodq3Q.99



Er is dus kennelijk ook nog een jonger broertje. Wat gebeurt daarmee dan?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pikkie22 schreef op 05 maart 2017 @ 12:43:

http://www.metronieuws.nl ... met-de-16-pregnant-meidenOok zou Ali een drugsprobleem hebben? Kind was 3 toen, ze zullen de moeder Leah bedoelen maar vind t nogal slordig van metro.
quote:yastra schreef op 06 maart 2017 @ 10:33:

[...]





Ook zou Ali een drugsprobleem hebben? Kind was 3 toen, ze zullen de moeder Leah bedoelen maar vind t nogal slordig van metro.

Hahahahahahaha, die begint vroeg.



Wat een onzin artikel zeg.

Misschien zelf even doorlezen eerst voordat je iets deelt @pikkie ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:impala schreef op 06 maart 2017 @ 10:27:

[...]





Ik snap er niks van.



Catelynn and Sarah’s troubled mom, April Baltierra, had kicked the 16-year-old out of the house.



Tyler heet toch Baltierra, dus het is dan toch zijn moeder en zusje?



Catelynn previously said that she would intervene and take custody of her younger brother should the need arise. Instead, she and Tyler took custody of her sister.

Read more at http://www.christianpost. ... 4468/#81tjDi5d0afodq3Q.99



Er is dus kennelijk ook nog een jonger broertje. Wat gebeurt daarmee dan?



De moeder van Catelynn en de vader van Tyler zijn getrouwd geweest en wat ik heb begrepen zijn daaruit nog kinderen gekomen die Baltierra heten. Maar dat weet ik niet 100% zeker..

Catelynn en Tyler waren stiefbroer- en zus toen ze wat met elkaar kregen.



Maar verder vind ik het maar een vaag artikel, want volgens mij heet April al lang geen Baltierra meer. En idd wat gebeurt er met dat jongere broertje?
quote:LaVidaPura schreef op 06 maart 2017 @ 10:43:

[...]





De moeder van Catelynn en de vader van Tyler zijn getrouwd geweest en wat ik heb begrepen zijn daaruit nog kinderen gekomen die Baltierra heten. Maar dat weet ik niet 100% zeker..

Catelynn en Tyler waren stiefbroer- en zus toen ze wat met elkaar kregen.



Maar verder vind ik het maar een vaag artikel, want volgens mij heet April al lang geen Baltierra meer. En idd wat gebeurt er met dat jongere broertje?Volgens mij hadden Catelynn en Tyler juist iets waarna zijn vader iets met haar moeder kreeg.
quote:impala schreef op 06 maart 2017 @ 10:27:

[...]





Ik snap er niks van.



Catelynn and Sarah’s troubled mom, April Baltierra, had kicked the 16-year-old out of the house.



Tyler heet toch Baltierra, dus het is dan toch zijn moeder en zusje?



Catelynn previously said that she would intervene and take custody of her younger brother should the need arise. Instead, she and Tyler took custody of her sister.

Read more at http://www.christianpost. ... 4468/#81tjDi5d0afodq3Q.99



Er is dus kennelijk ook nog een jonger broertje. Wat gebeurt daarmee dan?



De moeder van Catelynn is nu met de vader van Tyler en heet daarom Baltierra, maar de 16jarige Sarah is volgens mij van een andere vader. Heeft in ieder geval een andere achternaam volgens het artikel.



Bovendien, de moeder van Tyler is volgens mij een verstandige vrouw die nu prima haar eigen kinderen kan opvoeden (als ze die nog thuis heeft). Dit is echt de andere kant (daar zit ook het jongere broertje). Dat broertje zag je ook weleens in de show.
quote:Lady_Vintage schreef op 06 maart 2017 @ 11:24:

[...]





De moeder van Catelynn is nu met de vader van Tyler en heet daarom Baltierra, maar de 16jarige Sarah is volgens mij van een andere vader. Heeft in ieder geval een andere achternaam volgens het artikel.



Bovendien, de moeder van Tyler is volgens mij een verstandige vrouw die nu prima haar eigen kinderen kan opvoeden (als ze die nog thuis heeft). Dit is echt de andere kant (daar zit ook het jongere broertje). Dat broertje zag je ook weleens in de show.



De moeder van Catelynn en de vader van Tyler zijn al een aantal jaren gescheiden. De moeder van Catelynn is hertrouwd. Ze zijn gescheiden nadat er huiselijk geweld heeft plaatsgevonden, waarbij de vader van Tyler een jaar of 3 de bak in draaide (what else is new?). De moeder van Catelynn is toen gaan afkicken en inmiddels clean en dus hertrouwd.



Ik wist niet dat Tyler voogdij had over zijn zusje... vreemd :O
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:MN-- schreef op 06 maart 2017 @ 11:23:

[...]



Volgens mij hadden Catelynn en Tyler juist iets waarna zijn vader iets met haar moeder kreeg.



Oh echt, ik volg het al vanaf het begin maar dan heb ik het toen verkeerd begrepen... Heb ook altijd gedacht dat het jongste ventje een kind van April en Butch was, maar hij is dan nog een "product" van Butch zijn voorganger?



Probeerde het net op te zoeken maar kom er niet helemaal uit hoe het nou zit/zat, wat ik wel zag is dat Catelynn best veel halfbroertjes- en zusjes heeft en verder alleen maar verslavingsgerelateerde berichten van April en Butch, besef meteen weer uit wat voor slechte nest Catelynn en Tyler komen..
Komt ie:

Again to clear the air, Siblings of Catelynn Lowell

David, Catelynn's Dad has:

River, half brother

Amber, step sister

Andrew, half brother





April, Catelynn's mom has:

Sarah, half sister

Nicholas, half brother



Kim, Tyler's Mom

Butch (Darl), Tyler's Dad



Siblings of Tyler Baltierra

Amber - has two children, boy and girl Jordan and Lexi
quote:Nav__ schreef op 06 maart 2017 @ 11:40:

[...]





De moeder van Catelynn en de vader van Tyler zijn al een aantal jaren gescheiden. De moeder van Catelynn is hertrouwd. Ze zijn gescheiden nadat er huiselijk geweld heeft plaatsgevonden, waarbij de vader van Tyler een jaar of 3 de bak in draaide (what else is new?). De moeder van Catelynn is toen gaan afkicken en inmiddels clean en dus hertrouwd.



Ik wist niet dat Tyler voogdij had over zijn zusje... vreemd :OHet speelde in 2013, dus ik denk dat zij toen nog niet clean was en nog niet hertrouwd.
quote:Sheep12 schreef op 06 maart 2017 @ 11:49:

Komt ie:

Again to clear the air, Siblings of Catelynn Lowell

David, Catelynn's Dad has:

River, half brother

Amber, step sister

Andrew, half brother





April, Catelynn's mom has:

Sarah, half sister

Nicholas, half brother



Kim, Tyler's Mom

Butch (Darl), Tyler's Dad



Siblings of Tyler Baltierra

Amber - has two children, boy and girl Jordan and LexiAh helder! Gaat dus inderdaad om de kant van Catelynn en niet een echt zusje van Tyler zo te lezen.
quote:Lady_Vintage schreef op 06 maart 2017 @ 11:53:

[...]





Het speelde in 2013, dus ik denk dat zij toen nog niet clean was en nog niet hertrouwd.Ik weet niet wat 'het' is maar ik heb niet ver genoeg teruggelezen, denk ik. Sorry!
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Lady_Vintage schreef op 06 maart 2017 @ 11:24:

[...]





De moeder van Catelynn is nu met de vader van Tyler en heet daarom Baltierra,



.Echt? Dat is me in al die tijd helemaal ontgaan !
.
quote:Nav__ schreef op 06 maart 2017 @ 12:33:

[...]





Ik weet niet wat 'het' is maar ik heb niet ver genoeg teruggelezen, denk ik. Sorry!De voogdij over het zusje......
Alle reacties Link kopieren Quote
Catelynn en Tyler waren eerder bij elkaar dan Butch en April. Die zijn ook al jaren uit elkaar en April is hertrouwd.
quote:Brand-new-life-2015 schreef op 06 maart 2017 @ 13:11:

Catelynn en Tyler waren eerder bij elkaar dan Butch en April. Die zijn ook al jaren uit elkaar en April is hertrouwd.Butch heeft ondertussen ook alweer een nieuwe verloofde. Die man zit niet stil
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Sheep12 schreef op 06 maart 2017 @ 13:16:

[...]



Butch heeft ondertussen ook alweer een nieuwe verloofde. Die man zit niet stil Ja die nieuwe vrouw zat ook al in het laatste seizoen toch? Hopelijk blijft hij op het goede pad.
quote:_melon schreef op 06 maart 2017 @ 17:33:

[...]



Ja die nieuwe vrouw zat ook al in het laatste seizoen toch? Hopelijk blijft hij op het goede pad.

Ja klopt!

Ik hoop het idd ook
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Sheep12 schreef op 06 maart 2017 @ 10:39:

[...]



Hahahahahahaha, die begint vroeg.



Wat een onzin artikel zeg.

Misschien zelf even doorlezen eerst voordat je iets deelt @pikkie ;)Ik ben niet verantwoordelijk voor wat zij tikken hoor
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Leafs schreef op 06 maart 2017 @ 10:21:

[...]



Hoe kom je daarbij dan? Hahahahttp://www.allaboutthetea ... -about-his-miracle-child/
Alle reacties Link kopieren Quote
Als hij het niet is, wie zou het dan zijn. Vraag me af of het ooit bekend wordt.



Misschien had ze een gezellige ONS.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven