Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pikkie22 schreef op 06 maart 2017 @ 04:55:

Dit zou baby daddy #3 zijn: Chris Lopez



[afbeelding]Ik beoordeel niet graag op uiterlijk, maar erg jofel oogt hij niet
Jofel? Niet?



Ik zou gillend wegrennen als ie mijn kant op zou lopen. Brrrrrrrrr. Alweer een hersenloos type dat zich voortplant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dat dan een lid van de cameracrew, die van Kailyn? Of was dat alleen bij Jeremy zo, dat zijn vriendin iemand van de organisatie was?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Muurhanger schreef op 07 maart 2017 @ 10:03:

Is dat dan een lid van de cameracrew, die van Kailyn? Of was dat alleen bij Jeremy zo, dat zijn vriendin iemand van de organisatie was?Jeremy is volgens de roddels met een producer. Kailyn niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:_melon schreef op 07 maart 2017 @ 10:06:

[...]



Jeremy is volgens de roddels met een producer. Kailyn niet.



Oh ik dacht dat hier gelezen te hebben, dat Kailyns babydaddy ook iemand van de crew was.



Nou, als baby nummer 3 eruit floept kunnen we meteen zien of het inderdaad van hem was. Want dan is hij/zij getint. Maar wie weet is het wel van nóg iemand anders.. gutohgut na 8 jaar zou je toch wel denken dat de teenmoms een beetje verstand hebben gekregen wat betreft kinderen krijgen in een stabiele omgeving. Niks over chelsea hoor, zij doet het super goed. En hoe verschrikkelijk ik Farrah ook vind, óók zij brengt niet nóg een baby in haar gekke familie . Maar de rest..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
https://www.instagram.com/p/BRUXMyLBgWE/



Goeie babybuik
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Sheep12 schreef op 07 maart 2017 @ 10:18:

https://www.instagram.com/p/BRUXMyLBgWE/



Goeie babybuikWow, als je even in die comments leest staat erbij "you were put in a position to choose whether to never have a baby anymore, or have another one right now". Dus schijnbaar is er iets gebeurd waardoor ze een keuze moest maken?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Kailyn is een mooie vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Muurhanger schreef op 07 maart 2017 @ 10:10:

[...]





Oh ik dacht dat hier gelezen te hebben, dat Kailyns babydaddy ook iemand van de crew was.



Er werd over ene Larry gesproken en er zit een Larry in 1 van die crews, maar kan me niet voorstellen dat dat de vader van de baby is.

Volgens mij kwam deze roddel op omdat Kailyn over iets zei; Yeah me and Larry talked about that. Of iets in die trend. Maar aangezien ze allemaal best hecht zijn met de crew, kan je best dingen over je kinderen bespreken met hun.



Ik ben iig erg benieuwd hoe dit afloopt.
quote:Muurhanger schreef op 07 maart 2017 @ 10:24:

[...]





Wow, als je even in die comments leest staat erbij "you were put in a position to choose whether to never have a baby anymore, or have another one right now". Dus schijnbaar is er iets gebeurd waardoor ze een keuze moest maken?



No offense hoor, maar voor dames die zouden moeten demonstreren hoe je goed omgaat met anticonceptie, hebben ze wel allemaal van dit soort verhalen. Chelsea, ik vind haar geweldig, die ondanks ‘voor het zingen de kerk uitgaan’-methode, toch opnieuw zwanger raakt. Kailyn die nu zegt dat ze NU moest beslissen en anders kon het nooit meer (elders gaf ze overigens als argument dat ze nu moest beslissen, want ze werd immers ‘ook ouder’. Ja, 25 jaar oud, ja... -.-'). Jenelle maakt er niet eens een geheim van, maar die is zeker vijf keer (sommigen spreken van zes keer) in verwachting geweest voor haar 24e verjaardag, steeds met partners die ze minder dan een jaar - sommigen zelfs minder dan zes maanden - heeft gedate.



Mij maakt het niet uit, do your own thing, maar ik denk wel dat ze allemaal bepaalde argumenten aanhalen, omdat het niet altijd strookt met het doel van de serie. De excuses die worden genoemd, tsja, dat neem ik met een korreltje zout :P. Maarja, wij zijn gekke Henkie niet, het gaat allang niet meer om dat doel. Het is nu gewoon een reallife dramaserie die we volgen, ja toch? :P
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Nav__ schreef op 07 maart 2017 @ 11:28:

[...]





No offense hoor, maar voor dames die zouden moeten demonstreren hoe je goed omgaat met anticonceptie, hebben ze wel allemaal van dit soort verhalen. Chelsea, ik vind haar geweldig, die ondanks ‘voor het zingen de kerk uitgaan’-methode, toch opnieuw zwanger raakt. Kailyn die nu zegt dat ze NU moest beslissen en anders kon het nooit meer (elders gaf ze overigens als argument dat ze nu moest beslissen, want ze werd immers ‘ook ouder’. Ja, 25 jaar oud, ja... -.-'). Jenelle maakt er niet eens een geheim van, maar die is zeker vijf keer (sommigen spreken van zes keer) in verwachting geweest voor haar 24e verjaardag, steeds met partners die ze minder dan een jaar - sommigen zelfs minder dan zes maanden - heeft gedate.



Mij maakt het niet uit, do your own thing, maar ik denk wel dat ze allemaal bepaalde argumenten aanhalen, omdat het niet altijd strookt met het doel van de serie. De excuses die worden genoemd, tsja, dat neem ik met een korreltje zout :P. Maarja, wij zijn gekke Henkie niet, het gaat allang niet meer om dat doel. Het is nu gewoon een reallife dramaserie die we volgen, ja toch? :PHaha ja daar heb je zeker gelijk in!
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
Maci die denkt dat haar PCOS haar zeer verminderd vruchtbaar maakt. Na 2 kids had het kwartje wel moeten vallen toch?
Nav_ ik ben t helemaal eens met je post!
quote:_melon schreef op 07 maart 2017 @ 11:31:

Maci die denkt dat haar PCOS haar zeer verminderd vruchtbaar maakt. Na 2 kids had het kwartje wel moeten vallen toch?



Precies, Maci krijgt een oepsje. Tyler en Catelynn zouden zich richten op school, dat hebben ze Carly beloofd en krijgen toch een kindje, terwijl ze beide werkloos thuis zijn. Hartstikke lief zijn ze hoor, maarja, geeft dat dan een goed beeld? Je kunt dan veel van Farrah zeggen, maar ze is de enige die echt zelf werkt, bedrijven op zet, ervoor zorgt dat ze niet opnieuw in verwachting raakt, eerst wil trouwen, enzovoort.

Ik heb ook wel eens gelezen dat MTV het stimuleert, omdat ze per kind meer betaald zouden krijgen, ofzo. Zou dat waar zijn? Worden de kinderen ook betaald om op televisie te zijn? Geen idee, hoor…
quote:Xervy schreef op 07 maart 2017 @ 11:33:

Nav_ ik ben t helemaal eens met je post!
quote:Nav__ schreef op 07 maart 2017 @ 11:35:

[...]



Ik heb ook wel eens gelezen dat MTV het stimuleert, omdat ze per kind meer betaald zouden krijgen, ofzo. Zou dat waar zijn? Worden de kinderen ook betaald om op televisie te zijn? Geen idee, hoor…Soort van kinderbijslag. Zal dan wel erg lucratief zijn .
Alle reacties Link kopieren Quote
De kinderen krijgen wel 'salaris'. Dat komt binnen in een fund waar ze bij kunnen vanaf 18 jaar.
Toch zou het mijn "hobby" of anderszinds gewaardeerde vrijetijdsbesteding niet zijn......al die kinderen krijgen en opvoeden. Mij hoor je al zuchten en steunen met 1.
Hahahaha Nav je hebt echt helemaal gelijk! Het is allang het doel niet meer om te ''informeren'' we kijken het allemaal omdat het interessant is haha.

Het zijn eigenlijk 8 meiden die laten zien hoe je je leven niet wilt.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Nav__ schreef op 07 maart 2017 @ 11:35:

[...]



Precies, Maci krijgt een oepsje. Tyler en Catelynn zouden zich richten op school, dat hebben ze Carly beloofd en krijgen toch een kindje, terwijl ze beide werkloos thuis zijn. Hartstikke lief zijn ze hoor, maarja, geeft dat dan een goed beeld? Je kunt dan veel van Farrah zeggen, maar ze is de enige die echt zelf werkt, bedrijven op zet, ervoor zorgt dat ze niet opnieuw in verwachting raakt, eerst wil trouwen, enzovoort.

Ik heb ook wel eens gelezen dat MTV het stimuleert, omdat ze per kind meer betaald zouden krijgen, ofzo. Zou dat waar zijn? Worden de kinderen ook betaald om op televisie te zijn? Geen idee, hoor…



Dat zie ik anders, tot nu toe heeft ze elke vent weg weten te jagen met haar psychotische gedrag, het is duidelijk geen keus van haar om vrijgezel te zijn, ze steekt dat ook niet onder stoelen of banken (en is op het desperate af) dat ze wil trouwen. En haar werk? Is meer een soort van "ijs salon en winkeltje spelen" als je het mij vraagt. Die zijn gedoemd te mislukken.



Wie volgt haar trouwens op Instagram? Ze presteert het daar om onder elke foto een caption met spelfouten te plaatsen en reageert vaak op haar eigen foto's met fake accounts. Echt hilarisch om te zien.
quote:edamame schreef op 07 maart 2017 @ 13:23:

[...]





Wie volgt haar trouwens op Instagram? Ze presteert het daar om onder elke foto een caption met spelfouten te plaatsen en reageert vaak op haar eigen foto's met fake accounts. Echt hilarisch om te zien.En blijkbaar heeft ze een minipony als huisdier.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:SF_ schreef op 07 maart 2017 @ 13:36:

[...]



En blijkbaar heeft ze een minipony als huisdier.



Klopt! Die onderging z'n lot als 'unicorn' en werd z'n vacht gekleurd op het partijtje van Sophia...

Overigens mag het paard binnen, maar mag de MTV crew niet met schoenen binnen. Snap jij het nog?
Alle reacties Link kopieren Quote
Volg graag mee
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat loopt dit topic goed he ;)



Net aflevering 23 gekeken. Het valt me op dat bij de overdracht (van Addie ) Leah steeds zo heen en weer staat te huppen. Jullie ook?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven