Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Is Kailyn nou zo ontzettend lang of zijn de rest van de meiden super kort?? Ze lijkt wel een reus naast iedereen
Alle reacties Link kopieren Quote
Cole's stem al besproken?

Ik vind zijn stem raar, niet bij hem passend.



Vee is ook wel een leuke vrouw. Ik zou het niet kunnen, op zo'n jonge leeftijd zoveel begrip tonen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:maritleoni schreef op 07 maart 2017 @ 22:57:

Is Kailyn nou zo ontzettend lang of zijn de rest van de meiden super kort?? Ze lijkt wel een reus naast iedereenBeide geloof ik. Kailyn best lang, maar de andere meiden allemaal mini.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:DorothyParker schreef op 08 maart 2017 @ 17:49:

Cole's stem al besproken?

Ik vind zijn stem raar, niet bij hem passend.



Vee is ook wel een leuke vrouw. Ik zou het niet kunnen, op zo'n jonge leeftijd zoveel begrip tonen.Ik vind zijn stem ook raar en vervelend
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Bankkussen schreef op 08 maart 2017 @ 18:22:

[...]





Ik vind zijn stem ook raar en vervelendWel een knappe man op foto's.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een heerlijk topic! Ik lees mee! Loop achter met de uitzendingen maar volg veel teen moms wel op instagram.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Bankkussen schreef op 08 maart 2017 @ 18:22:

[...]





Ik vind zijn stem ook raar en vervelendIk ook! Irriteer me dood!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind zijn stem wel meevallen eigenlijk..



Maar wat was het gesprek (in de laatste aflevering) tussen Leah en haar vriendin hartverscheurend, zo zielig dat Ali vanaf haar 7e jaar ongeveer alleen maar achteruit gaat met haar handicap
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:DorothyParker schreef op 08 maart 2017 @ 17:49:

Cole's stem al besproken?

Ik vind zijn stem raar, niet bij hem passend.



Vee is ook wel een leuke vrouw. Ik zou het niet kunnen, op zo'n jonge leeftijd zoveel begrip tonen.



+1. Vee zegt pp een gegeven moment ook dat ze het niet meer zo leuk vind dat haar en Jo's leven volledig om Katelyns agenda draait. En ik dacht "yeah you go girl!", maar Jo vond dat absoluut niet waar



Ik vind dat Jo erg lief is hoor met het contact behouden tussen isaac en Javi, maar zoals Vee al zegt: zij hebben samen ook nog een dochter die aandacht verdient. Dus ik snap helemaal dat ze het onderhand een beetje zat is.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:rianne323 schreef op 07 maart 2017 @ 22:52:

Wat loopt dit topic goed he ;)





Ja hè



"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Muurhanger schreef op 09 maart 2017 @ 09:16:

[...]





+1. Vee zegt pp een gegeven moment ook dat ze het niet meer zo leuk vind dat haar en Jo's leven volledig om Katelyns agenda draait. En ik dacht "yeah you go girl!", maar Jo vond dat absoluut niet waar



Ik vind dat Jo erg lief is hoor met het contact behouden tussen isaac en Javi, maar zoals Vee al zegt: zij hebben samen ook nog een dochter die aandacht verdient. Dus ik snap helemaal dat ze het onderhand een beetje zat is.

Denk dat isaac juist wat extra aandacht nodig heeft van zijn vader. Het zou het beste zijn het contact met Javi af te bouwen. Het zorgt nu alleen voor onrust.

Begrijp vee ook wel hoor.

Begrijp nu wel dat kaylin Javi niet meer thuis wilde hebben. Die ging gewoon vreemd al die tijd. Moet zij weten maar heel egoïstisch naar de kinderen, vooral naar isaac.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Daaromniet schreef op 09 maart 2017 @ 10:43:

[...]



Denk dat isaac juist wat extra aandacht nodig heeft van zijn vader. Het zou het beste zijn het contact met Javi af te bouwen. Het zorgt nu alleen voor onrust.

Begrijp vee ook wel hoor.

Begrijp nu wel dat kaylin Javi niet meer thuis wilde hebben. Die ging gewoon vreemd al die tijd. Moet zij weten maar heel egoïstisch naar de kinderen, vooral naar isaac.



Ja ik vind ook dat Isaac gewoon lekker naar zijn vader moet kunnen hoor, maar het hele dagelijkse leven tijdens opnames van Jo en Vee draaien om wat Kailyn wil, waar Kailyn mee worstelt, hoe Kaylin zich voelt. Ik zou daar knettergek van worden als vriendin-van . En terecht in mijn ogen.



Ik hoop dat die nieuwe vent niet aanwezig was in huis wanneer isaac en lincoln thuis waren, maar ik denk niet dat ze zoiets zou doen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:Daaromniet schreef op 09 maart 2017 @ 10:43:

[...]



Denk dat isaac juist wat extra aandacht nodig heeft van zijn vader. Het zou het beste zijn het contact met Javi af te bouwen. Het zorgt nu alleen voor onrust.

Begrijp vee ook wel hoor.

Begrijp nu wel dat kaylin Javi niet meer thuis wilde hebben. Die ging gewoon vreemd al die tijd. Moet zij weten maar heel egoïstisch naar de kinderen, vooral naar isaac.Ging Javi vreemd of zij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bedoelde dat Kailyn vreemd ging.
quote:Daaromniet schreef op 09 maart 2017 @ 19:28:

Ik bedoelde dat Kailyn vreemd ging.Oh oke!
Deze moest ik even delen. Wat erg!!



debra sings



Als hij ooit al eerder gepost is, sorry! Ik kon hem niet vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote




Deze vrouw heeft echt hulp nodig...

Ik begrijp ECHT NIET waarom niemand uit haar omgeving deze vrouw een halt toeroept. Haar én anderen tegen haar beschermt. Ik vind het zorgwekkend. Ja, MTV heeft wellicht belang bij haar idiote gedrag, maar instanties die zich bezighouden met welzijn zouden toch moeten kunnen ingrijpen? Iedereen ziet toch dat ze dr kind de verdoemenis in helpt? En nu dat paard als een stuk speelgoed behandeld?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zei Jenelle nu echt jeej een meisje nu kan ik stoppen
Alle reacties Link kopieren Quote
Sneu voor Barbara dat zij niet eens persoonlijk van Jenelle hoorde over de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:chandalier schreef op 13 maart 2017 @ 09:26:

Deze moest ik even delen. Wat erg!!



debra sings



Als hij ooit al eerder gepost is, sorry! Ik kon hem niet vinden.
Ik zie nu pas de recentere afleveringen Teen Mom en begrijp nu absoluut de opmerkingen over postuur Leah. Oef, ze is echt heel dun. Draagt een witte vrij doorzichtige jurk met cowboylaarzen, weten jullie welke aflevering ik bedoel. Durf het bijna niet te zeggen, echter bouw armen en benen zien er anorectisch uit.

Ik schrijf dit niet om te kwetsen. Ik weet het uit ervaring. Het is dus niet gezegd dat ze anorectisch is, echter ben eerlijk gezegd wel erg bezorgd.
Ik.moest bij tm2live echt even 2 keer kijken voordat ik Farah herkende in de tussenstukjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ensley



Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven