Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Who the fuck is Briana?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 05 april 2017 @ 18:27:

Who the fuck is Briana?

Van teen mom 3, dat liep voor geen meter dus weinig afleveringen op tv geweest.

Ze heeft al een dochtertje.
.
Zag het op Google. Ken haar totaal niet.
Stopt er dan eigenlijk iemand van teenmom2? Of is het gewoon extra



Amber is ook weer aan het filmen trouwens. Zo nep met dr stoppen
Misschien is Briana reserve. Dat ze Farrah er straks makkelijker uit kunnen knikkeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van mij mag Farrah er uit.
Van iedereen denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Sheep12 schreef op 05 april 2017 @ 19:07:

Stopt er dan eigenlijk iemand van teenmom2? Of is het gewoon extra



Amber is ook weer aan het filmen trouwens. Zo nep met dr stoppen

Nee, ze komt er gewoon bij, dus minder screentime voor de TM2 meiden.



Briana is trouwens ook bevriend met Javi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beetje jammer.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Briana zal voor haar tweede TM seizoen ongeveer $20.000 gaan verdienen, net zoveel als de TM2 dames verdienden voor hun tweede seizoen. Voor seizoen 8 zullen zij $300.000 ontvangen.
quote:_melon schreef op 05 april 2017 @ 20:39:

[...]



Nee, ze komt er gewoon bij, dus minder screentime voor de TM2 meiden.



Briana is trouwens ook bevriend met Javi.Zou hij de vader zijn ?
Ik heb gisteren de aflevering van dinsdag terug zitten kijken en ik ben van mening dat ze Jace per direct in een pleeggezin moeten plaatsen. Ik vind het niet normaal hoe zowel Janelle als Barbera te keer gaan waar hij bij is! Wat houden ze beide toch veel van Jace......

En bij Kaylin en Javi hetzelfde verhaal. Dit was al de tweede keer dat Jo Isaac moest komen halen omdat de situatie niet veilig was!!!! En dan komt er nog een baby van vader nummer 3.... Pfffffff. Wat moet er toch van die kinderen terecht komen?



Leah vind ik erg lief voor haar meiden alleen voelt het als een kaartenhuis dat ieder moment in kan storten.



Bij Chelsea is het een en al geluk. Leuk! Zij heeft haar kind altijd op de eerste plaats gezet.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:watdachtjehiervan schreef op 06 april 2017 @ 07:19:

[...]





Zou hij de vader zijn ?

Ghehe, dat is voor de grap wel eens genoemd. Zou dat even sensatie zijn!



Javi en zijn tweede vriendin na Kailyn zijn na 2 weken na hun 'publieke bekendmaking' ook alweer uit elkaar. Hij kwam er achter dat ze enkel aandachtsgeil was.
Kailyn heeft vader bekend gemaakt. Ownee, gewoon weer gezorgd voor geruchten. Ze is niet eens samen met de vader.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:MN-- schreef op 06 april 2017 @ 09:40:

Kailyn heeft vader bekend gemaakt.

waar kan ik dat lezen?

Ben benieuwd
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja, ene chris lopez werd al eerder genoemd.

We zullen het vanzelf wel merken wie de vader is.



Maar is zij nu single? Heb niet echt het idee dat ze samen met iemand is
.
quote:MN-- schreef op 06 april 2017 @ 09:40:

Kailyn heeft vader bekend gemaakt.

Zeg dan ook meteen wie of plaats een link.



Dat van Javi hahaha wist ik ook niet met zn "vriendin"
http://www.intouchweekly. ... /photos/tyler-hill-236417
quote:MN-- schreef op 06 april 2017 @ 10:07:

http://www.intouchweekly. ... /photos/tyler-hill-236417Oja. Ze heeft het echt bekend gemaakt. Oh nee. Weer speculaties.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij de aflopen dinsdag op viel tijdens een gesprek dat Leah voerde (en heb het een aantal weken terug ook zo'n soort gesprek gezien toen ze op vakantie was met haar vriendin) is dat ze over Ali praat alsof ze niet heel lang meer te leven heeft, ze zegt o.a. dat ze geniet van de tijd die ze NOG met haar heeft. Echt hartverscheurend



Kailyn, pff en ik had nog wel respect voor haar dat ze alles in haar eentje voor elkaar had gekregen, en dan dat asociale gedrag wat je op tv ziet en weer zwanger



Jenelle vind ik het echt goed doen eerlijk gezegd, Barb kan wel zeggen dat David haar in controle houdt maar als je ziet hoe rustiger ze is geworden denk ik dat Jennelle misschien wel een dominant persoon als partner nodig heeft.. Oke ze kan nog steeds hysterisch doen maar eerst flipte al ze zodra een normaal gesprek een beetje moeilijk werd (met Barb of partner) maar sinds David blijft ze veel vaker kalm.



Edit:Ondanks vind ik David wel een enorme kneus als het waar is wat Barb laatste keer zei, dat hij ontslag heeft genomen sinds het serieus met Jennelle werd (alsof hij het echt voor het geld doet)..
Ik kijk nu 16 and pregnant met Jenelle. Heb ik natuurlijk allang een keer gezien maar het is gek om dit nu te kijken als je weet hoe haar leven daarna is vergaan.

Barbara is echt vanaf dag 1 de verzorger van Jace. Janelle zegt letterlijk:" Hij heeft mij niet nodig, hij heeft mijn moeder toch".
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LaVidaPura schreef op 06 april 2017 @ 11:41:





Edit:Ondanks vind ik David wel een enorme kneus als het waar is wat Barb laatste keer zei, dat hij ontslag heeft genomen sinds het serieus met Jennelle werd (alsof hij het echt voor het geld doet)..Stiekem kan ik me dit ergens ook wel een beetje voorstellen. Tenminste, als je een k.utbaan ofzo hebt en je vriendin maakt $300.000 per seizoen (dus 2x dat bedrag per jaar bijna) dan zou ik ook wat minder hard werken denk ik. Weet niet zeker hoor, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie het niet, dat David dominant zou zijn. Hij heeft een mening ja, maar Jenelle ook en ik zie niet per se dat zij zich door hem laat beïnvloeden. Ze lijken me gewaagd aan elkaar en in balans met z'n tweeën. En inderdaad lijkt Jenelle veel kalmer sinds hij er is. Kan best zijn dat hij niet meer werkt nu er via Jenelle genoeg geld binnenkomt, maar hij draagt naar mijn idee op een andere manier bij die ook wat waard is. Haar hectische leven - met 2 kinderen waarvoor ze de zorg moet delen met iemand anders terwijl ze zelf een persoonlijkheidsstoornis heeft - een beetje op de rit houden bijvoorbeeld. En dat kunnen ze zich veroorloven door Mtv, is dat zo erg?
Alle reacties Link kopieren Quote
Trouwens, niet leuk als die Briana erbij komt in teen mom 2. Ze mogen wat mij betreft Farrah wel inruilen voor haar.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven