Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pikkie22 schreef op 07 april 2017 @ 21:08:

Serieus, jij bent me altijd voor! Alleen iets over de Duggars was ik eenmalig sneller. Geboorte van Henry geloof ik?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het wel een beetje goedkoop om bierpong op je bruiloft te hebben. En natuurlijk het ontmoetingsverhaal. Ze speelde bierpong met vrienden. Maci ging naar het toilet om te kotsen. Taylor dacht dat dat het einde van het spel en avond was. Maar nee, maci ging gewoon door na het kotsen...... Liefde op het eerste gezicht......



Dat verhaal kennende.. Ja, het zou waar kunnen zijn.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LunchLover schreef op 07 april 2017 @ 22:26:

[...]



Serieus, jij bent me altijd voor! Alleen iets over de Duggars was ik eenmalig sneller. Geboorte van Henry geloof ik?Toen moest ik werken
quote:sneeuwwitje1 schreef op 07 april 2017 @ 08:40:

Ik lees net dat Macy naar rehab gaat, vanwege drankproblemen!Ik weet ook niet of ik het moet geloven. Als ze 24/7 wordt gefilmd dan hadden we haar toch aangeschoten of met een kater moeten zien bij de kids? Ik vind haar altijd heel goed met de kinderen. Ik zou het heel erg vinden voor de kids als dit waar is.
Ik moet het toch weer even kwijt......ik erger me aan de manier waarop MTV uitzend. Ik heb nu een heel aantal afleveringen opgenomen en wil ze kijken. Echter zie pas wanneer ik ze aanzet of ik ze al gezien heb of niet. Teen Mom 2 diverse seizoenen door elkaar. Soms herhalingen. Bij sommigen staat erbij welke aflevering het betreft, bij anderen enkel standaard tekst die dan bij alle afleveringen staat. Kom er niet wijs uit. En 16 and pregnant had ik graag eens gekeken, want nooit gezien en die neemt hij niet op.



Iemand een idee of die afleveringen, 16 and pregnant, elders te kijken zijn? Gratis.
Even een vraag, is het zo dat Chelsea uit een warm nest komt? En de anderen allen uit een problematische gezinssituatie?
quote:vivamila schreef op 07 april 2017 @ 12:02:

[...]



Oh nee, ik vind haar maar saai. Mag er van mij wel uit. De onbekende zwangerschap geloof ik echter wel. Dat ze nu in rehab zou zitten (nog) niet.Saai? Ik vind het heerlijk om te zien dat er nog "saaie" gezinnen zijn. Hahaha. Echt, geef mij liever 100 Maci's met haar gezin inplaats van 0,5 Amber's of 0,5 Farrah's of 0,5 Caitlyn's.
quote:Troeteltje schreef op 08 april 2017 @ 07:42:

Even een vraag, is het zo dat Chelsea uit een warm nest komt? En de anderen allen uit een problematische gezinssituatie?Leah en Maci komen ook uit een warm nest.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:watdachtjehiervan schreef op 08 april 2017 @ 07:31:

[...]





Ik weet ook niet of ik het moet geloven. Als ze 24/7 wordt gefilmd dan hadden we haar toch aangeschoten of met een kater moeten zien bij de kids? Ik vind haar altijd heel goed met de kinderen. Ik zou het heel erg vinden voor de kids als dit waar is.



Ze worden een keer in de zoveel maanden een paar dagen gefilmd (ik geloof 2 weken lang)

Daarna kunnen ze weer doen en laten wat ze willen het is echt niet zo dat ze als big brother constant gefilmd worden
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 08 april 2017 @ 07:42:

Even een vraag, is het zo dat Chelsea uit een warm nest komt? En de anderen allen uit een problematische gezinssituatie?Maci en leah komen ook uit normale gezinnen idd
.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 08 april 2017 @ 07:40:

Ik moet het toch weer even kwijt......ik erger me aan de manier waarop MTV uitzend. Ik heb nu een heel aantal afleveringen opgenomen en wil ze kijken. Echter zie pas wanneer ik ze aanzet of ik ze al gezien heb of niet. Teen Mom 2 diverse seizoenen door elkaar. Soms herhalingen. Bij sommigen staat erbij welke aflevering het betreft, bij anderen enkel standaard tekst die dan bij alle afleveringen staat. Kom er niet wijs uit. En 16 and pregnant had ik graag eens gekeken, want nooit gezien en die neemt hij niet op.



Iemand een idee of die afleveringen, 16 and pregnant, elders te kijken zijn? Gratis.Nou ik kijk ze altijd via Primewire, een van de vele streamingsites. Maar dat is dus wel illegaal..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pieps2016 schreef op 07 april 2017 @ 17:00:

Ik geloof het eigenlijk wel dat maci moet afkicken. Viel mij in de laatste 2 seizoenen al op dat alles draait om drank bij haar en Taylor. Zitten ook altijd aan de drank.Klopt, ik vond ook dat Taylor echt ontzettend vaak bier zat te drinken. Van Maci heb ik het niet zo vaak gezien.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 08 april 2017 @ 07:45:

[...]



Saai? Ik vind het heerlijk om te zien dat er nog "saaie" gezinnen zijn. Hahaha. Echt, geef mij liever 100 Maci's met haar gezin inplaats van 0,5 Amber's of 0,5 Farrah's of 0,5 Caitlyn's.Om te kijken heb ik liever drama. Heel veel drama zelfs.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor de kinderen betrokken heb ik liever een saai gezin zoals Maci (min de alcohol of read uiteraard als het waar is) of Chelsea om naar te kijken.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Opaque schreef op 08 april 2017 @ 14:10:

Voor de kinderen betrokken heb ik liever een saai gezin zoals Maci (min de alcohol of read uiteraard als het waar is) of Chelsea om naar te kijken.Voor de kinderen zeker, maar vanaf je geboorte een cameraploeg om je heen lijkt me sws niet gezond.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:watdachtjehiervan schreef op 08 april 2017 @ 08:35:

[...]





Leah en Maci komen ook uit een warm nest.Hoe weet je dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Opaque schreef op 08 april 2017 @ 00:50:

Ik vond het wel een beetje goedkoop om bierpong op je bruiloft te hebben. En natuurlijk het ontmoetingsverhaal. Ze speelde bierpong met vrienden. Maci ging naar het toilet om te kotsen. Taylor dacht dat dat het einde van het spel en avond was. Maar nee, maci ging gewoon door na het kotsen...... Liefde op het eerste gezicht......



Dat verhaal kennende.. Ja, het zou waar kunnen zijn.Sérieus? Zelf nooit student geweest? Echt de meeste mensen komen gewoon goed terecht terwijl ze zo ooit hebben gedaan toen ze jong waren.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:_melon schreef op 07 april 2017 @ 09:55:

[...]



Ze deed alsof ze niet wist dat ze zwanger was. Je gaat mij niet vertellen dat heel de wereld het zag, maar zij zelf wist het niet. Die test voor MTV was ook compleet in scene gezet, want toen wist ze het zelf zeker al (aangezien ze toen al wel aan het water zat, erg opvallend).



Laat ik het anders zeggen. Ze heeft imo bewust signalen genegeerd en het weer op haar PCOS gegooid dat ze niet had gedacht alweer zwanger te zijn. Na 2x makkelijk zwanger raken ondanks PCOS zou het kwartje toch wel moeten vallen lijkt me.



Ik vind het echt erg hoe snel mensen zeker denken te weten hoe het zit. Wat een aannames. Wat weet je nu echt behalve wat mtv laat zien én de roddels.

Verder lijkt het wel eens of alleen de perfecte ouders het goed doen. En perfecte ouders zijn er nauwelijks. Behalve hier op vf best veel..... lijkt het wel ????
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee. Ik heb het nergens over perfect ouderschap of perfecte ouders en dat staat ook los van mijn reactie denk ik. Als je op TV komt gaan mensen nou eenmaal erover praten, daar draait dit hele topic toch om?



Ik vind Maci ignorant in deze. Of ze is heel dom. En dom lijkt ze me niet. Dusja..
quote:maasje schreef op 08 april 2017 @ 18:54:

[...]





Ik vind het echt erg hoe snel mensen zeker denken te weten hoe het zit. Wat een aannames. Wat weet je nu echt behalve wat mtv laat zien én de roddels.

Verder lijkt het wel eens of alleen de perfecte ouders het goed doen. En perfecte ouders zijn er nauwelijks. Behalve hier op vf best veel..... lijkt het wel ????Hahahahaha dit!! Ik moet er elke keer zo om lachen. Net zoals dat van maci, drinkt een paar keer op tv dus hoppa gaat naar rehab
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pikkie22 schreef op 08 april 2017 @ 07:17:

[...]



Toen moest ik werken Agh gun deze arme ziel ook eens wat!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:maasje schreef op 08 april 2017 @ 18:50:

[...]





Sérieus? Zelf nooit student geweest? Echt de meeste mensen komen gewoon goed terecht terwijl ze zo ooit hebben gedaan toen ze jong waren.Jazeker student geweest. Ik hoop ook van harte dat het rehab verhaal niet klopt want ik vond juist dat ze het heel goed deden.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Daaromniet schreef op 08 april 2017 @ 17:01:

[...]



Hoe weet je dat?Dat idee heb ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof eigenlijk dat geen van die meiden uit een warm gezin komen. Gebroken gezinnen en weinig/geen betrokken vaders.
quote:Daaromniet schreef op 09 april 2017 @ 10:07:

Ik geloof eigenlijk dat geen van die meiden uit een warm gezin komen. Gebroken gezinnen en weinig/geen betrokken vaders.Een gebroken gezin kan nog wel een warm gezin zijn. Kijk naar Chelsea die heeft een goede band met zowel vader als moeder. En Leah heeft haar moeder en stiefvader die met haar mee leven. Nu ik er nog is over nadenk weet ik eigenlijk niet zeker hoe het precies bij Maci zit. Maar haar thuis situatie is zeker beter dan bij bijvoorbeeld Amber en Caitlyn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven