Log nu in om te reageren
  1. quote:
    juliadenders schreef op 19 april 2017 @ 12:13:
    Ik kan barbara niet uitstaan.
    Janelle is ook niet voor niets zo geworden. Volgens mij kwam het barbara allemaal wel goed uit dat het met janelle jaren geleden zo slecht ging. Kon zij de perfecte moeder/redder uithangen. Maar nu komt haar ware motief in beeld. Allemaal eigen belang. Want nu het een stuk beter gaat met janelle lijkt ze daar helemaal niet trots of blij mee te zijn. En ze is dan ook helemaal niet van plan jace over te dragen aan janelle. Puur eigen belang, niet in het belang van jace ( en dat verzint ze maar van alles wat janelle niet goed doet zodat het lijkt alsof het in het belang van jace is.
    Als ik janelle was zou ik hier ook heel boos om worden. Al pakt zij dat gigantisch verkeerd aan natuurlijk door dat telkens in bijzijn van jace uit te vechten.
    Triest allemaal, echt triest.

Door alles uit te vechten in het bijzijn van Jace is Jenelle ook ongeschikt als opvoeder.
    Allebei fout.
  2. Ja absoluut. Jammer genoeg laat janelle zich zo gek maken door haar moeder.
  3. Barbara had de laatste afleveringen regelmatig een blauw poloshirt aan dat flink bevlekt was. Viel mij op. Stukje eigen hygiene loog er niet om. Hoewel dit uiteraard een momentopname is.
  4. Ik vind Kaylin trouwens heel mooi uitzien in de reünie. Een ander vind haar er ordi uitzien.

Ze worden gestyled en opgemaakt. Ik vind het goed gelukt.
  5. quote:
    Troeteltje schreef op 19 april 2017 @ 17:33:
    Ik vind Kaylin trouwens heel mooi uitzien in de reünie. Een ander vind haar er ordi uitzien.

Ze worden gestyled en opgemaakt. Ik vind het goed gelukt.

Ik vind haar er soms ordinair uitzien maar dat komt dan vooral soms vanwege die tattoos, verder vind ik haar een leuke meid maar ze heeft wel issues.
    Ook niet de meest makkelijke persoon geloof ik om mee om te gaan.

.
  6. Die tattoos zijn idd opvallend en niet te overzien.
  7. Ze had overigens ontzettend veel interesse in de zwangere buiken van Jenelle en Chelsea. Bij Chelsea was ze beduidend "warmer" en reageerde ze nóg blijer.
    Je zag wel dat er verschil in band is tussen hen.
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. Misschien werden beide mama's in spé niet goed door die buikknuffelsessie met haar handen. Ik vond het wat extreem en zou dat zelf niet leuk hebben gevonden. Maar goed....dan moet dat gezegd worden anders weet de ander dat niet en kan dus niets veranderen aan zijn of haar gedrag.
  10. Ik vond Kail er ook wat ordinair uitzien. Het is allemaa net iets te veel. Bij amber heb ik dat ook altijd een beetje. Mischien past het niet helemaal bij de gelegenheid of vind ik meer naturel mooier bij hen staan.

Life is always rocky when you're a gem.
  11. Vind Amber en Kaylin wel totaal verschillende types. Kaylin mag ik, Amber mag ik ab-so-luut niet.
  12. Een pleeggezin is echt niet zomaar de beste oplossing hoor. Jace houdt wel van die vrouwen. En zal het liefst bij beiden willen wonen. Ik snap niet dat jullie roepen dat ie maar gewoon uit zijn huis moet worden geplukt en bij wild vreemde mensen moet gaan wonen.... wat niet betekent dat ik het ookniet afschuwelijk vind om tr zien! Ik snap idd niet dat er niet wordt ingegrepen door mtv of iets anders. Dit is zo onveilig en idd kindermishandeling. Maar ik zou toch zeggen dat er eens hulp moet komen daarvoor. Inzicht geven in wat dat doet met een kind? Een toeziend voogd en meer zicht op hoe het eraan toegaat. Ik vind het bijna raar om zelf verder te kijken terwijl je weet dat dit niet kan. Als het in nl zou zijn geweest zou ik het programma geschreven hebben. En heel nl in opstand zijn gekomen denk ik.
    Denk dat Barb en Janelle beide slachtoffer zijn van ook weer hun opvoeding.
  13. quote:
    maasje schreef op 19 april 2017 @ 21:46:
    Een pleeggezin is echt niet zomaar de beste oplossing hoor. Jace houdt wel van die vrouwen. En zal het liefst bij beiden willen wonen..

De meeste uit huis geplaatste kinderen houden nog van hun ouders en willen liever het vertrouwde terug dan in een vreemde omgeving terecht komen.
    Maar die wederzijdse liefde is niet maatgevend bij het besluit die kinderen toch uit huis te plaatsen.
    Daar zijn dan heus zwaarwegende redenen voor, het gebeurt niet zo maar.
  14. quote:
    maasje schreef op 19 april 2017 @ 21:46:

Denk dat Barb en Janelle beide slachtoffer zijn van ook weer hun opvoeding.
    En op deze manier komt er nu een derde slachtoffer bij.
  15. Van wie is kailin nou zwanger
  16. Iemand die nieuwste aflevering al gezien van TeenMom OG?
    Heb echt moeite om Catelynn en Tyler te zien, ik vind echt dat ze beide zoveel issues hebben dat ik me af vraag of ze het redden samen.. Wel heel zielig! Vond ze altijd heel leuk.
    Ik heb ook niks met Amber blegh altijd maar huilen en drama bij haar. Terwijl ze amper naar Leah omkijkt (zo komt het in de serie over voor mij)
  17. quote:
    Leafs schreef op 20 april 2017 @ 10:49:
    Iemand die nieuwste aflevering al gezien van TeenMom OG?
    Heb echt moeite om Catelynn en Tyler te zien, ik vind echt dat ze beide zoveel issues hebben dat ik me af vraag of ze het redden samen.. Wel heel zielig! Vond ze altijd heel leuk.
    Ik heb ook niks met Amber blegh altijd maar huilen en drama bij haar. Terwijl ze amper naar Leah omkijkt (zo komt het in de serie over voor mij)
    Is het in NL al op tv?
  18. quote:
    Leafs schreef op 20 april 2017 @ 10:49:
    Iemand die nieuwste aflevering al gezien van TeenMom OG?
    Ben erg benieuwd naar de aflevering! Kan alleen nog nergens een link vinden, helaas.
  19. Hebben jullie dit al is gezien?
    https://youtu.be/U1tf9rc6-Gc
  20. quote:

Jemig wat een deuzig filmpje. Die muts doet net alsof ze god weet wat te melden heeft maar weinig echt shocking news moet ik zeggen.
    :-|
  21. Nou ik vond het ook spannender klinken dan het was. Sommige scènes worden "nagespeeld" omdat er toen het gebeurde niet gefilmd werd. Dat ligt nogal voor de hand, maakt niet gelijk alles fake.
  22. Ach..........
  23. In de laatste aflevering gaan de camera's straks omhoog en zie je net zo'n tafereel met filmset als aan het einde van The Hills? ;-)

Voor jezelf zorgen is soms het mooiste wat je voor een ander kunt doen