Entertainment alle pijlers

TEEN MOM..........

10-11-2012 18:22 2426 berichten
Vriendelijk verzoek : gelieve dit topic niet vol te zetten met informatie verkregen uit Amerikaans Facebook en/of roddelpers. Deze mededeling is geplaatst op zaterdag 25 februari 2017.



******************************************************************************************************************************

Zit ik even naar TeenMom te kijken (een vervolg), zie ik tot mijn verdriet dat Farrah weer een hondje in huis haalt.



De vorige pup heeft ze 'weggegeven' omdat het 'niet ging'.

Nu heeft ze een Franse Bulldog, als speeltje voor haar dochter van 2 jaar... Als het arme beest plast in de kamer krijgt hij een dreun.

Uitlaten? Wat is dat?

Daar doen we niet aan....



(Het vorige hondje hield ze boven de WC en zei dat hij moest plassen. Dat lukte ook al niet! )



Grrrrrr,
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 16:38
Reden: vriendelijk verzoek
% gewijzigd
quote:missy_Acy schreef op 10 november 2012 @ 19:04:

[...]



Ik ook. Maar zo te zien ook haar borsten laten liften?Nee, die zijn op de before and after hetzelfde. Ze heeft haar borsten al eerder laten vergroten.
Alle reacties Link kopieren
quote:pliert schreef op 10 november 2012 @ 19:14:

Wat is er eigenlijk met de vader van het kindje van Farah gebeurd?Dood. Auto-ongeluk vlak voor de geboorte van Sophia.
quote:hamer schreef op 10 november 2012 @ 19:26:

[...]





Dood. Auto-ongeluk vlak voor de geboorte van Sophia.he jakkes..
Alle reacties Link kopieren
quote:warmwaterbadeendje schreef op 10 november 2012 @ 19:08:

is het ergens terug te zien ? vind het nergensOok niet op de site van Mtv? zondagavond komt normaal de nieuwe aflevering en vooraf de herhaling. Maar morgenavond toevallig niet dan zijn de ema awards (geen idee wat dat dan weer is haha).
Deze serie is te zien op MTV. Deze afleveringen had ik nog niet gezien. Gewoon zo af en toe eens kijken, want alles wordt eindeloos herhaald.

Dit was van 18.20 tot 19.10 uur geloof ik.

Iedere avond rond dit tijdstip is er iets dergelijks op MTV en soms ook rond 14.10 's middags.



Wat betreft het hondje : Amerikanen zijn sowieso niet van wandelen met honden.... Met name kleine hondjes komen er nooit buiten en doen hun behoeften op de kattenbak. Gruwel.
Alle reacties Link kopieren
Is dat echt waar van die hondjes beter.laat?? Wat ontzettend zielig zeg! Neem dan geen hond als je het niet uit kan laten...

Blijf het ook vreemd van dat die puppy's in dierenwinkels worden verkocht.. Maar blijkbaar is dat daar ook normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook, Zaphod. In A'dam zit een winkel met puppy's in de etalage. Kl*t* winkel.



Ik heb MTV on demand, dus kan t soms terugzien. En sommige afleveringen staan op jouwbuis.
Het was al lang uit met die vader hoor. Dus beetje gek dat ze nu zo loopt te huilen de hele tijd. Kind mee naar zijn graf, leuk voor een 2 jarige...



Wat vinden jullie dan van Macy die haar kind lekker bij de ruzies met Kyle betrekt? Vond haar wel goede moeder, maar dit is niet handig. Ach ja, ze is ook zo jong...



Tranen in mijn ogen toen de moeder van dat geadopteerde meisje (ben naam even kwijt) na de ontmoeting moest huilen en zei dat zij ook best een goede moeder was geweest. dat denk ik ook, maar ze hadden alleen zelf van die verschrikkelijke ouders...
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 10 november 2012 @ 19:50:

Hier ook, Zaphod. In A'dam zit een winkel met puppy's in de etalage. Kl*t* winkel.



Ik heb MTV on demand, dus kan t soms terugzien. En sommige afleveringen staan op jouwbuis. O nooit geweten! Maar ik kom ook nooit in Amsterdam Maar blijf het zielig vinden voor die hondjes...
Alle reacties Link kopieren
Ik las op de Teen Mom Facebook dat Maci (moeder ben Bentley, Teen Mom 1) de aftershow host is van het nieuwe seizoen van Teen Mom 2. Zal wel goed verdienen voor haar!
Alle reacties Link kopieren
Hannaeva, je bedoeld zeker Catelynn en Tyler? Ik heb zoveel respect voor hun. Allebei hebben zulke slechte ouders en zijn zelf zo volwassen voor hun leeftijd. Vind het knap hoe ze met alles omgaan!
Alle reacties Link kopieren
Op mtv zijn vaak herhalingen en dus daar kan je het denk ik wel zien.
Vanmiddag was Teenmom-weekend-break op MTV. Morgen neem ik aan nog steeds.



Ik vind Maci nogal een zeurpiet eigenlijk. Zit vaak te klagen waar zoon bij is. En Catelynn en Tyler vind ik wat te vroegwijs en betweterig. En explosieve Amber is helemaal van het pad af...haha, ik stoor me aan iedereen eigenlijk wel, wat misschien het kijkplezier verklaart
Alle reacties Link kopieren
Catelyn en Tyler zijn inderdaad wel erg betweterig, ja. Maar het blijft vermakelijk om er naar te kijken

Las pas ook op internet dat er een nieuw seizoen van teen mom twee komt (met Jenelle, Leah, Chelsea etc.) Maar dat zal nog wel even duren voordat het in Nederland wordt uitgezonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hun juist schattig...
Ik vind Catelynn en Tyler heel bijzonder. Zeker voor waar ze vandaan komen, heel ontroerend hoe ze met alles omgaan en hoe voor elkaar gaan. Super knap!
Alle reacties Link kopieren
quote:clarins, 2 uur geleden



Nee, die zijn op de before and after hetzelfde. Ze heeft haar borsten al eerder laten vergroten.Hè? Ik zie echt verschil? Jij niet dus?
quote:Zaphod schreef op 10 november 2012 @ 20:40:

Catelyn en Tyler zijn inderdaad wel erg betweterig, ja. Maar het blijft vermakelijk om er naar te kijken

Las pas ook op internet dat er een nieuw seizoen van teen mom twee komt (met Jenelle, Leah, Chelsea etc.) Maar dat zal nog wel even duren voordat het in Nederland wordt uitgezonden.Oh leuk, nu al zin om Jenelle weer in actie te zien
Alle reacties Link kopieren
En de moeder van Jenelle! Wat een stel is dat zeg haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral treurig voor haar zoontje, zo vaak wordt er geschreeuwd in dat huis, zijn moeder verruilt voor een loser tijd die ze ook met hem had kunnen spenderen, houd mijn hart vast voor die jongen later, dat ie er maar zonder kleerscheuren mag vanaf komen. Hetzelfde voor het dochtertje van Amber, zit ze nu in de bak, die tijd haalt ze nooit meer in.
Alle reacties Link kopieren
Hee ik heb ook zo'n kennis, ook teenmom! Alleen die is nu van honden overgestapt op katten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, voor het kind is het doodzielig om daar steeds tussen te moeten zitten.

Ben benieuwd wat er van die kinderen terechtkomt. Misschien over 15 jaar een vervolg over de kinderen
Alle reacties Link kopieren
Dat zou cool zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Zaphod schreef op 10 november 2012 @ 20:40:

Catelyn en Tyler zijn inderdaad wel erg betweterig, ja. Maar het blijft vermakelijk om er naar te kijken

Las pas ook op internet dat er een nieuw seizoen van teen mom twee komt (met Jenelle, Leah, Chelsea etc.) Maar dat zal nog wel even duren voordat het in Nederland wordt uitgezonden.

Het derde seizoen van teen mom 2 start op 12 november dus het zal wel ergens in het voorjaar in NL komen.

En binnenkort komt er ook nog een teen mom 3 alleen hier is volgens mij nog geen start datum voor. http://www.wetpaint.com/t ... gnant-ladies-made-the-cut



Ik vind teen mom wel een leuke serie maar erg overtrokken. Het is typisch amerikaans met veel spektakel en met weinig overeenkomsten met de werkelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet de namen van de ouders niet meer maar die met die tweeling Alli en Leah geloof ik? Het kan aan de montage liggen maar het lijkt alsof ze veel meer met dat zieke kindje hebben dan met de gezonde. Elke keer als ik kijk, en op een gegeven moment ging ik erop letten, zie ik haar weer met Alli knuffelen en Alli de meeste aandacht geven. Aan de ene kant begrijpelijk maar ik vindt het zo zielig voor dat andere kindje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven