Entertainment alle pijlers

TEEN MOM..........

10-11-2012 18:22 2426 berichten
Vriendelijk verzoek : gelieve dit topic niet vol te zetten met informatie verkregen uit Amerikaans Facebook en/of roddelpers. Deze mededeling is geplaatst op zaterdag 25 februari 2017.



******************************************************************************************************************************

Zit ik even naar TeenMom te kijken (een vervolg), zie ik tot mijn verdriet dat Farrah weer een hondje in huis haalt.



De vorige pup heeft ze 'weggegeven' omdat het 'niet ging'.

Nu heeft ze een Franse Bulldog, als speeltje voor haar dochter van 2 jaar... Als het arme beest plast in de kamer krijgt hij een dreun.

Uitlaten? Wat is dat?

Daar doen we niet aan....



(Het vorige hondje hield ze boven de WC en zei dat hij moest plassen. Dat lukte ook al niet! )



Grrrrrr,
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 16:38
Reden: vriendelijk verzoek
% gewijzigd
quote:SpringDing schreef op 22 februari 2017 @ 13:10:

@Dragisa, komt denk ik omdat de originele teen mom serie volgde op 16 and pregnant.



Wat bedoel je? Ik volg je niet.

Ik heb het over Teen mom UK. Er is geen 16 and pregnant UK.
quote:Dragisa schreef op 22 februari 2017 @ 14:45:

[...]





Wat bedoel je? Ik volg je niet.

Ik heb het over Teen mom UK. Er is geen 16 and pregnant UK.Ja dat bedoel ik juist. Omdat er geen 16 and pregnant is, val je er midden in.
quote:SpringDing schreef op 22 februari 2017 @ 15:01:

[...]





Ja dat bedoel ik juist. Omdat er geen 16 and pregnant is, val je er midden in.



Ah zo, ja precies.

Er had niet eens een voorloper hoeven zijn, als ze maar gewoon even de eerste aflevering hadden besteed aan de achtergrond van die meiden. Het is een beetje rommelig op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 16 and pregnant ook wel altijd z`n charme hebben, maar een instap aflevering zou wel handig zijn dan ja.
Ik vind dat MTV alles zo vaak uitzend! Is er iets opgenomen, blijkt het de zoveelste keer aflevering 3 te zijn. Voorbeeld he.
quote:Sheep12 schreef op 21 februari 2017 @ 10:44:

Even ophelderen hoor, want als je dan dingen loopt te verkondingen laat ze iig een klein beetje juist zijn



Kail is helemaal niet vreemdgegaan. Ze hebben allebei een andere partner(s) gehad terwijl ze in scheiding lagen. Dus ze waren wel nog getrouwd maar er was van beide kanten al uitgesproken dat ze uit elkaar zouden gaan. Niet echt netjes, maar het is niet zo dat alleen Kailyn het was. Laten we ook niet vergeten dat toen Kailyn een miskraam had, Javi haar niet steunde want hij vond het haar schuld. Dus dat ze nu emotieloos naar hem toe is, kan ik goed begrijpen.



Ze heeft wél staan huilen toen hij 6 maanden wegging dus dat is ook alweer onzin.

Over de autostoeltjes, daar is een heel deel van weggeknipt, dat is zelfs door MTV al toegegeven.



Ook dat over Jace, het is toch duidelijk dat hij enorm gemanipuleerd wordt dat Barb. Zij zegt geen goed woord over Jenelle (en andersom als Jenelle met Jace is ''do you wanna stay with meeeee?'') dus nee, hij weet niet hoe het zit, hij is een 6 jarige die de hele tijd heen en weer wordt uitgespeeld.



Meid, denk je om je hart? Het is een televisieserie, het zijn je beste vriendinnen niet. Heb je Kailyn gesproken? :'). Ik zei al; als we de Amerikaanse media moeten geloven. Jij doet net of ze je er gister over gebeld heeft. Dit topic is toch om dit soort sappige roddels uit te wisselen? :p



Daarnaast is je laatste argument niet zo sterk. Jace wordt ook uitgespeeld door Jenelle. Door hen beide. Jenelle zit Barbra (Jace zijn moeder, in zijn ogen) uit te schelden voor rotte vis met haar zoon op de achterbank. Vertelt hem dat Barb hem expres bij haar weghoudt 'want ze had geen huis en nu mag ze hem niet terug'. Ze moeten dat menneke er uberhaupt niet mee belasten. Allebei niet. Maar Jenelle is alles behalve mother of the year. Ze is zes keer verloofd geweest, getrouwd, gescheiden en ook zes keer zwanger. Heroineverslaafd geweest. Ze is 24 jaar. Haar nieuwste vriend noemt Kaiser 'a little bitch like his dad'. Dat zei iemand een keer over mijn kind, moet jij es kijken. Al die gasten, zij incluis, een strafblad van hier tot Tokio. Geen werk.



Maar nee, Barb zit vooral fout. Nee sorry. Dan verschillen we daarover flink van mening, denk ik, want ik denk dat Jenelle blij mag zijn dat hij niet een pleeggezin is belandt. Dan was er geeneens meer sprake van een terugplaatsing. Voor Jace was dat misschien wel beter geweest, maar da's een andere discussie.
quote:Nav__ schreef op 22 februari 2017 @ 20:15:

[...]





Meid, denk je om je hart? Het is een televisieserie, het zijn je beste vriendinnen niet. Heb je Kailyn gesproken? :'). Ik zei al; als we de Amerikaanse media moeten geloven. Jij doet net of ze je er gister over gebeld heeft. Dit topic is toch om dit soort sappige roddels uit te wisselen? :p



Daarnaast is je laatste argument niet zo sterk. Jace wordt ook uitgespeeld door Jenelle. Door hen beide. Jenelle zit Barbra (Jace zijn moeder, in zijn ogen) uit te schelden voor rotte vis met haar zoon op de achterbank. Vertelt hem dat Barb hem expres bij haar weghoudt 'want ze had geen huis en nu mag ze hem niet terug'. Ze moeten dat menneke er uberhaupt niet mee belasten. Allebei niet. Maar Jenelle is alles behalve mother of the year. Ze is zes keer verloofd geweest, getrouwd, gescheiden en ook zes keer zwanger. Heroineverslaafd geweest. Ze is 24 jaar. Haar nieuwste vriend noemt Kaiser 'a little bitch like his dad'. Dat zei iemand een keer over mijn kind, moet jij es kijken. Al die gasten, zij incluis, een strafblad van hier tot Tokio. Geen werk.



Maar nee, Barb zit vooral fout. Nee sorry. Dan verschillen we daarover flink van mening, denk ik, want ik denk dat Jenelle blij mag zijn dat hij niet een pleeggezin is belandt. Dan was er geeneens meer sprake van een terugplaatsing. Voor Jace was dat misschien wel beter geweest, maar da's een andere discussie.!
quote:Nav__ schreef op 22 februari 2017 @ 20:15:

[...]





Meid, denk je om je hart? Het is een televisieserie, het zijn je beste vriendinnen niet. Heb je Kailyn gesproken? :'). Ik zei al; als we de Amerikaanse media moeten geloven. Jij doet net of ze je er gister over gebeld heeft. Dit topic is toch om dit soort sappige roddels uit te wisselen? :p



Daarnaast is je laatste argument niet zo sterk. Jace wordt ook uitgespeeld door Jenelle. Door hen beide. Jenelle zit Barbra (Jace zijn moeder, in zijn ogen) uit te schelden voor rotte vis met haar zoon op de achterbank. Vertelt hem dat Barb hem expres bij haar weghoudt 'want ze had geen huis en nu mag ze hem niet terug'. Ze moeten dat menneke er uberhaupt niet mee belasten. Allebei niet. Maar Jenelle is alles behalve mother of the year. Ze is zes keer verloofd geweest, getrouwd, gescheiden en ook zes keer zwanger. Heroineverslaafd geweest. Ze is 24 jaar. Haar nieuwste vriend noemt Kaiser 'a little bitch like his dad'. Dat zei iemand een keer over mijn kind, moet jij es kijken. Al die gasten, zij incluis, een strafblad van hier tot Tokio. Geen werk.



Maar nee, Barb zit vooral fout. Nee sorry. Dan verschillen we daarover flink van mening, denk ik, want ik denk dat Jenelle blij mag zijn dat hij niet een pleeggezin is belandt. Dan was er geeneens meer sprake van een terugplaatsing. Voor Jace was dat misschien wel beter geweest, maar da's een andere discussie.



Ach gut Sheep moet om d'r hart denken, terwijl jij je net zo druk maakt? Wat een flauwe opmerking zeg.

Over dat van Barb is LETTERLIJK wat Sheep ook zegt. Dat Jenelle ook tegen Jace zegt: ''Do you want to stay with me?''

Laat iedereen lekker in z'n waarde joh ;)
quote:Troeteltje schreef op 22 februari 2017 @ 14:07:

Die roodharige (geverfde stoplichtkleur) is idd heeeeeeeeeel erg dom in mijn ogen. Hij ging vreemd toen baby net geboren was met baar vriendin, ze wonen in caravan, bestek incompleet (in een aflevering waarin ouders komen eten werd dit duidelijk), hadden in een aflevering iets van 60 of 80 dollar spaargeld en moesten daarvan APK auto en verzekering of telefoon haar betalen, echter planden wel een vakantie. Vervolgens moet er een bruiloft met verlovingsfeest komen. En nu gepland zwanger van een 2e terwijl hij duidelijk aangaf dit geen slim plan te vinden. Maar goed....hij deed er ook geen zakje omheen, dus net zo stom vind ik hem dan.



Haar ouders steunen ze. Ondanks zijn vreemdgaan aanbetaling grotere caravan, auto cadeau etc. Ben benieuwd hoe ze reageren als ze horen over 2e zwangerschap.



Ik vind ze toettoet.En ze kochten ook nog een paard die in de kleine achtertuin van de schoonouders moest staan ?:):
quote:vivamila schreef op 23 februari 2017 @ 09:24:

[...]



En ze kochten ook nog een paard die in de kleine achtertuin van de schoonouders moest staan ?:):

Klopt.

Al met al kansloos. Want geen afgeronde beroepsopleiding, geen vooruitzicht op een toekomst waarin zij financieel onafhankelijk kan zijn mocht dit noodzakelijk zijn of worden, geen "fatsoenlijk" dak boven het hoofd want een caravan in een achtertuin en later op een camping met 1 baby en 1 baby in aantocht is niet mijn idee van een fatsoenlijk dak boven het hoofd................

Ik begrijp dat eenieder andere standaarden heeft. Echter dit is een opsomming van onnadenkend en onvoorbereid de grote wereld in stuiteren.
Ik kan niet naar Teen Mom Uk kijken terwijl ik de Amerikaanse Teen Mom geweldig vind. Het is allemaal zo overdreven in mijn ogen. Dit terwijl het reallife is. En wat hier ook al gezegd is je valt er zo midden in.
Alle reacties Link kopieren
Dit zag ik dus al aankomen toen Sophia dat paardje voor kerst kreeg...

Duizend keer voor deze "laten we van starburst een unicorn maken' actie.

Alle reacties Link kopieren
quote:watdachtjehiervan schreef op 23 februari 2017 @ 10:21:

Ik kan niet naar Teen Mom Uk kijken terwijl ik de Amerikaanse Teen Mom geweldig vind. Het is allemaal zo overdreven in mijn ogen. Dit terwijl het reallife is. En wat hier ook al gezegd is je valt er zo midden in.Jammer, heb meer op m`n lijstje dus dan laat ik TeenMom UK even achterwege eerst.
Melon, kijk en oordeel zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik ook zeker wel een keer doen, maar als het een beetje 'zo zo' is, heb ik nog wel 30 series op m`n lijstje staan die ik eerst wil kijken haha.



Oeps :P.
quote:edamame schreef op 23 februari 2017 @ 10:29:

Dit zag ik dus al aankomen toen Sophia dat paardje voor kerst kreeg...

Duizend keer voor deze "laten we van starburst een unicorn maken' actie.

[IMG]http://i65.tinypic.com/24gk1md.jpg[/IMG]

Oh wauw..... Het is bij haar echt de ene na de andere verbazing.



Over Teen Mom UK. Ik vind het er ook geen reet aan. Heb ook wel genoeg aan deze twee teen mom's die ik al volg haha.

@Melon er zijn zeker leukere serie's, welke wil je nog meer kijken?
quote:edamame schreef op 23 februari 2017 @ 10:29:

Dit zag ik dus al aankomen toen Sophia dat paardje voor kerst kreeg...

Duizend keer voor deze "laten we van starburst een unicorn maken' actie.

[afbeelding]





Arm dier!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jenelle absoluut niet Mother of the year. Maar ik vind dat ze zo langzamerhand wel eens een kans mag krijgen om meer tijd met Jace door te brengen en ik vind ook dat Barbara daar minder controle over zou moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 23 februari 2017 @ 17:02:

Ik vind Jenelle absoluut niet Mother of the year. Maar ik vind dat ze zo langzamerhand wel eens een kans mag krijgen om meer tijd met Jace door te brengen en ik vind ook dat Barbara daar minder controle over zou moeten hebben.Eens. Ik heb erg het gevoel dat Barbara het Jenelle betaald wil zetten/ in wil blijven wrijven dat ze zo jong zwanger is geraakt én zichzelf onmisbaar wil maken. Dr Drew tikte Barbara ook op de vingers toen ze tijdens de show er uit floepte 'dat het 6 jaar te laat was' toen Jennel vroeg waarom ze niet inziet dat ze veranderd is en haar best doet. Terecht ook wel, al ben ik het niet altijd eens met Jenels manier van handelen, ik zie ook wel dat Barbara terugkeer van Jace naar zijn moeder, "saboteert".
quote:Leafs schreef op 23 februari 2017 @ 09:20:

[...]





Ach gut Sheep moet om d'r hart denken, terwijl jij je net zo druk maakt? Wat een flauwe opmerking zeg.

Over dat van Barb is LETTERLIJK wat Sheep ook zegt. Dat Jenelle ook tegen Jace zegt: ''Do you want to stay with me?''

Laat iedereen lekker in z'n waarde joh ;)



Haha, goede laatste zin, vooral omdat ik reageerde op Sheep omdat ze het nodig vond mijn reactie te ontleden, mij aan te vallen en mij dus niet in mijn waarde liet. Maar its alll good, het is een forum, lekker op elkaar reageren en in dit topic uitwisselen over de Teen Mom-dames. Leuk toch, verschillende meningen? Alleen alle roddels gaan factchecken: mij best, maar daar begin ik niet aan. Kom zeg, zo belangrijk is het nu ook weer niet voor me. Vind het wel leuk om ze te lezen/horen, eerlijk is eerlijk, daarom houden we van deze serie(s), toch?



Hebben jullie de nieuwste aflevering al gezien, dat Kailyn terugkwam uit Hawai? Dat was vreemd he? :o
Alle reacties Link kopieren
Barbara gaat Jace niet terug geven aan Jenelle zonder tussenkomst van een rechter
Moet echt een rechter voor komen ja.. Ik vind dat jace bij beide niet "veilig" is op het moment
Alle reacties Link kopieren
Spoiler:



Er gaan geruchten dat Kaylin zwanger is van de jongen waarmee ze vreemd ging toen Javi nog weg was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kaylie81 schreef op 23 februari 2017 @ 21:32:

Spoiler:



Er gaan geruchten dat Kaylin zwanger is van de jongen waarmee ze vreemd ging toen Javi nog weg was. jeetje, dat zou toch wat zijn zeg!!
quote:Nav__ schreef op 23 februari 2017 @ 19:28:

[...]





Hebben jullie de nieuwste aflevering al gezien, dat Kailyn terugkwam uit Hawai? Dat was vreemd he? :oJa! Opeens alles weer oke. Heel apart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven