Entertainment alle pijlers

TEEN MOM..........

10-11-2012 18:22 2426 berichten
Vriendelijk verzoek : gelieve dit topic niet vol te zetten met informatie verkregen uit Amerikaans Facebook en/of roddelpers. Deze mededeling is geplaatst op zaterdag 25 februari 2017.



******************************************************************************************************************************

Zit ik even naar TeenMom te kijken (een vervolg), zie ik tot mijn verdriet dat Farrah weer een hondje in huis haalt.



De vorige pup heeft ze 'weggegeven' omdat het 'niet ging'.

Nu heeft ze een Franse Bulldog, als speeltje voor haar dochter van 2 jaar... Als het arme beest plast in de kamer krijgt hij een dreun.

Uitlaten? Wat is dat?

Daar doen we niet aan....



(Het vorige hondje hield ze boven de WC en zei dat hij moest plassen. Dat lukte ook al niet! )



Grrrrrr,
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 16:38
Reden: vriendelijk verzoek
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kailyn is zwanger!

http://www.theashleysreal ... -child-see-what-see-said/
Alle reacties Link kopieren
?

Die zag ik niet aankomen.



quote]Cymraeg schreef op 24 februari 2017 @ 01:50:

Kailyn is zwanger!

http://www.theashleysreal ... -child-see-what-see-said/[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Kailyn is inderdaad zwanger.

http://kaillowry.com/exciting-news/



Jo is op de hoogte. Javi niet. Die mag er nu via (social) media, internet en evt haar website achter komen.
quote:Leafs schreef op 23 februari 2017 @ 19:44:

Moet echt een rechter voor komen ja.. Ik vind dat jace bij beide niet "veilig" is op het moment

Waarom bij Barbara niet veilig?



Ik herinner me de aflevering waarin Barbara haar vreemdgaande vriend jeukpoeder in kleding verdeelde. Hihihihihihi!! Powerbabe.
Dus 3e kind van 3e vader.



Dat zal vast volkomen vreugde opleveren!
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij wat ik nu lees over Kailyn en Jenelle. Zoiets valt gemakkelijk te voorkomen en bovendien wil je zoiets toch niet?
Ik lees die artikelen niet.

Ik doe het uit mijn blote bolleke en maak gebruik van mijn verstand......1+1 =............





Zwanger worden kan gebeuren. Per ongeluk zwanger raken kan gebeuren. De 500e keer per ongeluk zwanger raken......daar zou een mens na al die ervaringsdeskundigheid inmiddels van moeten hebben geleerd, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat hele 'oeps ik ben weer zwanger geworden' terwijl je in een programma zit omdat je als tiener zwanger raakte, en nu dus een soort ambassadrice bent voor tieners om verstandige keuzes te maken (terwijl het in de praktijk natuurlijk gewoon celebs zijn die veel te veel geld verdienen) toch wel zo oerdom. Maci die 'per ongeluk' zwanger raakte van de derde, Kailyn nu weer, Jenelle die binnen elke nieuwe relatie vrijwel meteen weer zwanger is.
Alle reacties Link kopieren
Wauw



Ik had Kailyn laatste tijd juist enorm hoog zitten omdat ze alles in haar eentje deed en ook nog voor elkaar kreeg. Maar meteen zwanger van een neukertje had ik echt niet verwacht... Hoop ergens dat het niet waar is.
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk. Dit was ook een grote reden waarom ze uit elkaar ging met Javi (hij wilde 3e en zij niet). Had met hem dan een derde genomen. 3 kids van 3 vaders... my o my wat maakt ze het zich moeilijk...



"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:edamame schreef op 24 februari 2017 @ 05:05:

Kailyn is inderdaad zwanger.

http://kaillowry.com/exciting-news/



Jo is op de hoogte. Javi niet. Die mag er nu via (social) media, internet en evt haar website achter komen......Of via het VIVA forum.

Waarom wordt er hier zoveel gespoilerd??

Is dat nou nodig??
Alle reacties Link kopieren
Op de site van MTV News wordt met geen woord gerept over de vader van dit kindje. Het komt over alsof ze dit in haar eentje gaat doen?



En spoileren....het staat zo'n beetje overal als je het shownieuws een beetje volgt.
Alle reacties Link kopieren
Het is op internet te lezen. Dan is het niet echt een spoiler als het hier gedeeld wordt, toch?

Als Fransje Bauer of wie dan ook zijn pink breekt, en het staat op nu.nl, klaagt ook niemand dat het een spoiler is voor zijn real-life soap. Of zie ik het nou zo verkeerd?
Oh waaaauuuuuuuw. Dat zag ik ook echt niet aankomen

Ik had haar ook hoog zitten idd maar dit is echt bizar...

Er is niet bekend wie de vader is zeker?
Alle reacties Link kopieren
De vader is waarschijnlijk die kerel die al in het nieuwe seizoen te zien was. Maar er is idd nog niks over gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 08:31:

[...]





.....Of via het VIVA forum.

Waarom wordt er hier zoveel gespoilerd??

Is dat nou nodig??Spoileren? Dit is gewoon hoe het is. Het is een real life soap. Geen GTST.
Weer een vent die denkt dat ie het nu gaat maken. Want gezicht op TV, dus goed voor zijn omzet. Zucht.
quote:lalalief schreef op 24 februari 2017 @ 09:13:

[...]





Spoileren? Dit is gewoon hoe het is. Het is een real life soap. Geen GTST.Hahahahaha maar echt
Wat een zooi maakt ze er van.



Ze roept ook geen enkel gevoel van compassie bij mij op, sterker nog, ik vind het een heel naar mens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 09:51:

Wat een zooi maakt ze er van.



Ze roept ook geen enkel gevoel van compassie bij mij op, sterker nog, ik vind het een heel naar mens.+1
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 09:51:

Wat een zooi maakt ze er van.



Ze roept ook geen enkel gevoel van compassie bij mij op, sterker nog, ik vind het een heel naar mens.

Kailin bedoel je ?

Emotieloos ijskonijn , vin haar blik altijd zo ongeïnteresseerd en koud brrr
quote:lalalief schreef op 24 februari 2017 @ 09:13:

[...]





Spoileren? Dit is gewoon hoe het is. Het is een real life soap. Geen GTST.Ja, maar als je de serie volgt ... krijg je deze informatie veel te vroeg, want de serie loopt uiteraard achter t.o.v. Amerika, toch?
Alle reacties Link kopieren
Het is reality. De realiteit is NU. Dat het later uitgezonden wordt.....boeien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 08:31:

[...]



.....Of via het VIVA forum.

Waarom wordt er hier zoveel gespoilerd??

Is dat nou nodig??Ik spoiler niets van wat ik zie in de serie, maar ik geef aan wat ik NU lees en zie in de media.
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 10:43:

[...]





Ja, maar als je de serie volgt ... krijg je deze informatie veel te vroeg, want de serie loopt uiteraard achter t.o.v. Amerika, toch?



Een paar dagen.



Alle dingen die we nu zien zijn al meer dan een half jaar geleden opgenomen. Wat wil je?

Dat die meiden hun leven stopzetten tot dat alles is uitgezonden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven