Entertainment alle pijlers

TEEN MOM..........

10-11-2012 18:22 2426 berichten
Vriendelijk verzoek : gelieve dit topic niet vol te zetten met informatie verkregen uit Amerikaans Facebook en/of roddelpers. Deze mededeling is geplaatst op zaterdag 25 februari 2017.



******************************************************************************************************************************

Zit ik even naar TeenMom te kijken (een vervolg), zie ik tot mijn verdriet dat Farrah weer een hondje in huis haalt.



De vorige pup heeft ze 'weggegeven' omdat het 'niet ging'.

Nu heeft ze een Franse Bulldog, als speeltje voor haar dochter van 2 jaar... Als het arme beest plast in de kamer krijgt hij een dreun.

Uitlaten? Wat is dat?

Daar doen we niet aan....



(Het vorige hondje hield ze boven de WC en zei dat hij moest plassen. Dat lukte ook al niet! )



Grrrrrr,
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 16:38
Reden: vriendelijk verzoek
% gewijzigd
quote:sneeuwwitje1 schreef op 23 februari 2017 @ 22:13:

[...]





jeetje, dat zou toch wat zijn zeg!!



Heb hier boven gelezen dat ze beslist niet is vreemdgegaan. En nu bijna vijf maand zwanger. Veeg me op hoor



Had het niet verwacht, dat niet!



En over die spoilers: waarom lees je dit topic als je geen spoilers wilt zien? Gewoon niet meelezen, is toch niet moeilijk? Hier wordt ook gedeeld wat er op social media staat etc, dus ik weet ook wat ik doe als ik hier ga lezen.



Ik dacht dat ik de primeur hier kon neerzetten maar iedereen wist het al. Hahahaha!
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 10:43:

[...]





Ja, maar als je de serie volgt ... krijg je deze informatie veel te vroeg, want de serie loopt uiteraard achter t.o.v. Amerika, toch?



Sorry hoor, maar je opent zelf een topic ober een serie, gaat daar zitten lezen en dan boos dat je iets leest wat al is gebeurd. Als je zo graag verrast wilt worden door die serie, dan moet je er niets over opzoeken op internet. Dat weet toch iedereen? :p we slaan je niet met dit topic om de oren, je klikt er zelf op.



Na Prison Break leerde ik de wijze les: als je echt geen spoilers wilt, zoek en lees je NIETS op internet. Misschien heb jij er ook iets aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 24 februari 2017 @ 13:10:

[...]





Heb hier boven gelezen dat ze beslist niet is vreemdgegaan. En nu bijna vijf maand zwanger. Veeg me op hoor



Had het niet verwacht, dat niet!



En over die spoilers: waarom lees je dit topic als je geen spoilers wilt zien? Gewoon niet meelezen, is toch niet moeilijk? Hier wordt ook gedeeld wat er op social media staat etc, dus ik weet ook wat ik doe als ik hier ga lezen.



Ik dacht dat ik de primeur hier kon neerzetten maar iedereen wist het al. Hahahaha!Ik las vandaag dat ze pas in de zomer het geslacht weet, dan zou ze dus geen 5 mnd zwanger zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hier staat dit: Kail isn't finding out the peanut's gender until the summer!
Ze is al halverwege. Ze bedoelt met haar uitspraak dat ze simpelweg wacht tot de geboorte ( in de zomer dus)
Iedereen reageert verbolgen over het feit dat ze

meerdere keren ongewenst zwanger is geworden maar als je even het artikel leest staat er dat dit kind gewoon gepland is.



Niet dat dat het er beter op maakt maar goed
Na al het drama, stress en gezeik snap ik echt niet dat die meiden nog voor een extra kind gaan, gepland of niet.
Nee helemaal met je eens hoor, het is ontzettend onnadenkend. Maar er reageren hier mensen die kennelijk het verhaal niet hebben gelezen met 'oeps weer per ongeluk zwanger' wat dus gewoon niet klopt.



Desalniettemin is het vrij gestoord. Arme Isaac zo'n lief zachtaardig jochie! Wat hij allemaal te verstouwen krijgt op z'n jonge leeftijd..
Waarom ik dit topic lees? Het is m'n eigen topic!
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 18:13:

Waarom ik dit topic lees? Het is m'n eigen topic! Dikke prima, maar je kan niet verwachten dat mensen dingen die een half jaar geleden gebeurt zijn hier niet delen.
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 18:13:

Waarom ik dit topic lees? Het is m'n eigen topic!
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 18:19:

[...]





Dikke prima, maar je kan niet verwachten dat mensen dingen die een half jaar geleden gebeurt zijn hier niet delen.Kan best. Spoilers mogen nou eenmaal niet, tenzij expliciet in de topictitel aangegeven.
Dus dat chelsea vorige maand bevallen is, is ook een spoiler? We moeten dus tot volgend seizoen wachten tot we het daar over mogen hebben?
In dat geval is het handig om in de OP te zetten dat er alleen over de afgelopen aflevering gepraat mag worden, en niet over de meiden in het algemeen.

Want als je het zo bekijkt is de OP ook een spoiler als je die aflevering van 100 jaar geleden nog niet hebt gezien.
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 18:26:

Dus dat chelsea vorige maand bevallen is, is ook een spoiler? We moeten dus tot volgend seizoen wachten tot we het daar over mogen hebben?Dat zou inderdaad heel raar zijn. Als we het daar hier niet over mogen hebben kunnen we beter een nieuw topic maken en dan met spoilers.
Dames, hou ef op met katten. Maak een keuze....wel in dit topic meeschrijven en dus meelezen betekend dat het kan zijn dat je dingen leest die je als spoiler betitelt.



Als je dat niet wil blijf dan weg of open een eigen topic met aangepaste spelregels.
quote:Troeteltje schreef op 24 februari 2017 @ 18:33:

Dames, hou ef op met katten. Maak een keuze....wel in dit topic meeschrijven en dus meelezen betekend dat het kan zijn dat je dingen leest die je als spoiler betitelt.



Als je dat niet wil blijf dan weg of open een eigen topic met aangepaste spelregels.Het zal mij een rotzorg zijn, maar dat is wel de omgekeerde wereld. Open lekker zelf een topic als je wil spoileren, kan je het ook mooi in de titel erbij zetten.
Ik snap niet dat dit nu opeens een probleem is. Dit hele topic staat vol spoilers. Hallo het gaat over reallife he?! Als TO het echt niet wil dan moet er een nieuw topic komen idd. Dus het is aan TO.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik vind het juist leuk om dit soort weetjes te lezen.



En ik ben het niet eens met de opmerking een paar posts hierboven; Chelsea heeft volgens mij bewust voor haar tweede kindje gekozen. Ze heeft een diploma, een huis, een leuke relatie, gaat trouwen... ik zie echt niet wat daar mis mee is.
Natte tosti..
quote:Pikkie22 schreef op 24 februari 2017 @ 14:10:

[...]





Ik las vandaag dat ze pas in de zomer het geslacht weet, dan zou ze dus geen 5 mnd zwanger zijn?Ze zegt dat ze al op de helft is, maar alsnog wil wachten. Bij Isaac en Lincoln wilde ze het pas weten tijdens de geboorte. Dus vandaar, 4,5 maand is bijna 5
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 18:13:

Waarom ik dit topic lees? Het is m'n eigen topic! Ok, zullen wij een nieuwe beginnen dan? Heb je dat liever? maakt mij niks uit, hoor. Dan vind ik het trouwens nog onverstandiger van je... een topic openen over een serie waarmee je achterloopt, zonder dat je spoilers wilt lezen. Hoe dan? Is toch te verwachten? :p zou ik maar niet meer doen, als ik je een tip mag geven.
quote:watdachtjehiervan schreef op 24 februari 2017 @ 18:41:

Ik snap niet dat dit nu opeens een probleem is. Dit hele topic staat vol spoilers. Hallo het gaat over reallife he?! Als TO het echt niet wil dan moet er een nieuw topic komen idd. Dus het is aan TO.Hahaha alsof TO de baas is. We lopen hier al eeuwen achter met de uitzendingen. Ben blij met instagram/showsites/forum voor de broodnodige updates.
quote:vivamila schreef op 24 februari 2017 @ 19:14:

[...]



Hahaha alsof TO de baas is. We lopen hier al eeuwen achter met de uitzendingen. Ben blij met instagram/showsites/forum voor de broodnodige updates.Het is haar topic en volgens de viva regels mag je alleen spoilers plaatsen als het in de titel vann het topic staat dat het mag. Dus ja, TO is daar de baas over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 24 februari 2017 @ 13:14:

[...]



Na Prison Break leerde ik de wijze les: als je echt geen spoilers wilt, zoek en lees je NIETS op internet. Misschien heb jij er ook iets aan.

Ik keek pas naar Dexter toen de serie was afgelopen. Ik durfde dat zelfs niet tegen iemand te zeggen. Geheid dat iemand het al dan niet per ongeluk iets verraad. Laat staan dat ik op internet durfde te lezen...



Ik begrijp op zich dat je dingen nog niet wil lezen maar het is niet erg realistisch aangezien het irl een half jaar geleden gebeurde en er overal over word geschreven...

"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
De baas ook echt hahaha wauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven