Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Wist niet dat Karim alle meiden-van-een-koppel lelijk vindt. Misschien dat het daarom nu nog bij zoenen is gebleven, al wilde zij meer. (Zou overigens wel lullig zijn dat je als niet-single je best moet doen om een single in bed te krijgen).
Het gaat er hard aan toe.

Jolien zoent met Karim

Lisa zoent met Guilippe.(hoe ze zijn naam schrijft.

Lize neukt met Ken.

Rosanne zoent en neukt met Alex.



Wachten op de dreamdate.
Ik vind het stiekem wel jammer dat iedereen los gaat.

Vorig jaar kon je nog hopen dat dat ene koppel het overleefde (hoe heetten ze ook alweer, tattoo's, getrouwd en een zoon ondertussen).

Nu is alles toch kapot dus all hope is gone of zoiets. Ik hoop graag op een goede afloop en nu mag je elkaar nog vergeven en toch samenblijven, er is niemand die zich ook nog maar een beetje gedragen heeft de volle 10 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Is er nog een link die het wel doet? Want bij sommige sites is de aflevering verwijdert.
Lijkt me zo'n ontzettende, enorme, gigantische afknapper als je als verleidster (Saartje) met het laken over je heen in bed ligt te wachten tot Herbert naast datzelfde bed zich uitkleedt terwijl hij alleeeeeen maar kwaad is op z'n vriendin Jolien en het over haar heeft. Dat je als verleidster weet: uh ok, hij zeikt nu over z'n vriendin maar over een minuut gaan we neuken.

Meh. Afknapper. Gatverdamme. Of hadden ze gister niet geneukt, alleen die nacht ervoor?
Ik ben dailymotion eeuwig dankbaar

Heb gisteren om iets na half 11 aflevering 9 ook kunnen zien



Volgens alle verhalen nu zijn Jolien en Herbert nog bij elkaar, en ik geloof dat ook wel.

Zij vergeeft hem alles en neemt zelf de schuld op zich.

Ik vind het wel echt heel sneu dat Jolien in die relatie blijft hangen, vorig jaar was er ook zo n Jolien (van Luc)

Wat gister ook aan Jolien getoond werd in de beelden, wat ik echt schokkend vond ook in afl 8 is dat Herbert letterlijk zei: Jolien vecht altijd voor ons! ... Nou ik vecht niet voor haar



Ik vond dat zo hard! En ook die "ik ga neuken vanavond" uitspraken



Jolien verdient echt zoveel beter. En nee.. ze is zelf ook niet heilig, maar ik vind haar gewoon zo sneu.





Lize heeft echt afgewacht tot ze wat met Ken kon doen, snap ik wel. Ik vind Jeffie echt niet leuk!

Innerlijk en uiterlijk niet. Volgens mij snapte hij er niets van dan hij qua woorden echt wel hele foute uitspraken gedaan heeft.



Lisa vind ik echt een bitch, ik hoopte zo dat zij beelden zou zien dat aan Merijn haar sneaky gedrag getoond werd, maar helaas was dat niet het geval.



Rosanna, ja ach.... Die geilde gewoon te erg op Alex om zich in te kunnen houden. Niels vond ik een eikel, maar ik geloof wel dat hij oprecht spijt heeft en ik vind het mooi om te zien dat hij er anders in stond dan herbert, merijn en jeffie
Pff wat een puinhoop allemaal.

Ik verheug me wel op de dreamdates en dat de stellen elkaar weer zien!



Dit is t eerste seizoen dat ik kijk.

Heb even wat beelden opgezocht van eerdere seizoenen. Wat een vreselijke man is die Gringo zeg.



Ik vind Karim wel heel aantrekkelijk hoor! Zo'n dromerige zwoele stem heeft hij.
Ken moet het bij poseren en zingen houden. Echt!



http://m.newsmonkey.be/article/76753
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte717 schreef op 23 maart 2017 @ 14:05:

Haha, de seks met Ken lijkt me nu ook niet opwindend

Idd. Dan lig ik liever onder Herbert

Van zijn "dansmoves" kreeg ik t een beetje warm.
Hahahaha, ik ook

En dat terwijl ik hem werkelijk niks aan vind. Maar volgens mij is los in de heupjes als danser ook los in de heupjes in bed.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 maart 2017 @ 12:05:

Hebben jullie je trouwens ook rot geërgerd aan dat neppe medeleven van Annelien toen ze die beelden liet zien? Man wat een vertoning.Annelien vind ik echt stoer. Die reacties ook bij dat kampvuur de hele tijd, superdroog.
Zo net gekeken. Heftig hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivautrecht85 schreef op 23 maart 2017 @ 12:14:

[...]



Ja hij vindt alle dames lelijk

Zijn 4 héél verschillende types uiterlijk zowel gezicht en figuur, dus vraag mij dan wel af wat zijn type is als hij ze alle 4 lelijk vind. Moet hij wel heel kieskeurig zijn dan! Ik vind Lize ook mooi, maar heeft wel een bol/rond gezicht (wat ik trouwens zelf ook heb) en zie wel graag een scherp/slank gezicht bij vrouwen. En Lisa vind ik ook een heel mooi meisje, maar zij weet het wel van zichzelf. Rosanna en Jolien vind ik persoonlijk niet bijzonder.

Ik zou ook kraken voor Karim, ik vroeg mij af van welke afkomst hij is, want ik hoorde hem zeggen in een filmpje dat hij christelijk is en dacht toch dat Karim een Marokkaanse naam was?
Alle reacties Link kopieren
Karim is gewoon een Arabische naam, niet per se Marokkaans. Zijn achternaam is Italiaans en daar heeft ie qua uiterlijk ook wel wat van. Misschien een mixje, of zijn ouders vonden een Arabische naam gewoon mooi. Ik ken ook een Karim die verder niet die roots heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Karim half is want zijn achternaam is Leon. Dat klinkt ook niet erg Marrokaans.
Alle reacties Link kopieren
En dan zijn er ook nog eens een heleboel Arabieren christen, dus kan van alles zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 23 maart 2017 @ 20:18:

Karim is gewoon een Arabische naam, niet per se Marokkaans. Zijn achternaam is Italiaans en daar heeft ie qua uiterlijk ook wel wat van. Misschien een mixje, of zijn ouders vonden een Arabische naam gewoon mooi. Ik ken ook een Karim die verder niet die roots heeft.Ahh ik zou er nu geen Italiaan in gezien hebben en in Giuseppe ook niet. Ik vind dat moeilijk om te zien, zo leerde ik laatst een mooie man kennen en ging denken dat het een Italiaan was, maar was een Marokkaan. Ik ken ook een paar Karims en zijn allemaal Marokkaans en moest ook denken aan de bekende voetballer Karim Benzema.
quote:Lucifer1983 schreef op 23 maart 2017 @ 19:58:

Zo net gekeken. Heftig hoor. Heb je een linkje?
Alle reacties Link kopieren
Als je googled op daily motion temptation island vind je hem
Ik heb gekeken via vijf.be
quote:Bankkussen schreef op 23 maart 2017 @ 20:42:

Als je googled op daily motion temptation island vind je hemDie werkte al niet meer, dus via google andere gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Oh meen je niet?



Volgens mij staat hij ook nog op viraalnederland ofzo
Alle reacties Link kopieren
Beide doen t niet meer :((
Alle reacties Link kopieren
En op vijf.be met hola vpn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven