Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Oh check vlaamse punt tv.
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 23 maart 2017 @ 14:30:

Ik vind het stiekem wel jammer dat iedereen los gaat.

Vorig jaar kon je nog hopen dat dat ene koppel het overleefde (hoe heetten ze ook alweer, tattoo's, getrouwd en een zoon ondertussen).

Nu is alles toch kapot dus all hope is gone of zoiets. Ik hoop graag op een goede afloop en nu mag je elkaar nog vergeven en toch samenblijven, er is niemand die zich ook nog maar een beetje gedragen heeft de volle 10 dagen.Kirsten en ragiel ofzoiets bedoel je volgensmij. Alleen hij was ook een sneakierd achter de cameras.. maar hij had niks fysieks gedaan gelukkig.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Parastoo heet in t echt Parastoe, voor Temptation Island heeft ze speciaal haar naam aangepast. (echt geniaal!)



En Saartje heet Sarah en ook voor TI speciaal aangepast
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 22 maart 2017 @ 13:29:

Heb net even opgezocht die gasten van paar jaar geleden. Dit jaar eerste keer dat ik het kijk namelijk.



Ik denk dat er voor iedere smaak wat tussen zit. Ook paar jaar geleden. Elke smaak is anders. Er zullen altijd types zijn die iemand wel en niet leuk of aantrekkelijk vinden. En de verleidsters en verleiders kunnen blijkbaar een knop om zetten om te doen alsof...bij iedereen. Denk dat ze daar enigszins op gecast worden. Of ze veel te eisen en te willen hebben is namelijk maar de vraag. Als ze niet in actie komen komen ze niet veel op TV. En ze doen blijkbaar mee voor een stuk bekendheid en opdrachten na afloop van het programma.



Ik zou dat niet kunnen en niet willen.



Precies ja. Ik vind die Ken zon ongelofelijke arrogante sukkel. Alrx is tenmiste eerlijk.. ken doet zich voor als een schattig knuffeltiepje maar zit daar toch ook voor t spel.

Vind die kop ook niks aan terwijl anderen hun stoel afglijden...
Alle reacties Link kopieren
Jeej gezien
Ik denk niet dat alle stellen weer netjes bij elkaar gaan zitten op het eind. Ik zie Lisa en Merijn echt nog niet bij het kampvuur naast elkaar zitten.

Maar misschien ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Rosanna nu wel of niet geneukt? Ik hoorde Alex alleen wat zeggen over 'fysieke handelingen'.



Goeie relatie heb je, als je je nog geen tien dagen kunt inhouden.
Alle reacties Link kopieren
Net gekeken. Erg heftig en ook gênant. Je zal jezelf maar zo terug zien. Ik zou echt door de grond zakken. De enige die voor de test is geslaagd is Niels, hij is in ieder geval niet vreemd gegaan. Sneue bedoeling
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 23 maart 2017 @ 13:08:

[...]



En wat betreft Liza.. ja ze is wat achterbaks, en ik mag haar niet zo, maar ze wat heeft ze achterbaks nu helemaal gedaan? Kusje in de nek hier en daar... niks heel spannends. Dus ja, dan vind ik het sneu dat haar vriend zo boos wordt dat hij daadwerkelijk iets doet met Pommeline.Euh ze had met karim gedoucht hoor.... misschoen hebben ze de kleren niet uitgehad maar had dan voor de camera de deur opengelaten zodat het duidelijk was dat je alleen verf aan afspoelen bent.
Alle reacties Link kopieren
oh oh oh wat een heerlijke serie.

Ik heb er zelfs 5 euro voor betaald om de nieuwste aflevering te kunnen bekijken haha.



Nou de relaties van dit jaar stellen niet zoveel voor. Ik kan me echt niets bij voorstellen dat je je in 10 dagen niet kan inhouden... En met deze vrijgezellen had ik het als vrijgezel zelf nog volgehouden .



Lisa vind ik een verschrikkelijk type. Ik dacht dat ze heel mooi was, maar vond ik deze aflevering ook tegenvallen. Ik vind het zo typisch dat ze dan benoemd dat zij en merijn altijd zo n lol hebben en dezelfde humor hebbben. Terwijl ik ze beiden nooit zie lachen:).

Pommelien vind ik een superleuke meid, heel goed dat merijn met haar is. Pommelien lijkt me zo'n beetje tegenovergesteld van lisa. Een vrolijk sprankelend type.

Lize vind ik prachtig. Ik vind de belgische meiden sowieso qua gedrag altijd veel mooier. Ben ik als hollandse nuchtere echt jaloers op. Zo lief en elegant. Jeff vind ik wel leuk eigenlijk. Lekker eerlijk. maar wat hij dan weer in natasja ziet? Wat een verschil zeg. De mooie naturele lize tegenover ordi, brutale niet zo mooie natasja.

Jolien vind ik ook prachtig. En dat stemmetje van haar, zo schattig. Wel naief inderdaad. En ik hoop dat ze niet bij herbert blijft. Hem vind ik een gevaarlijke egoistisch typetje. Maar ze heeft blijkbaar een slechte smaak, want die karim lijkt me ook al zo'n type.

Niels vind ik wel een tweede kans verdienen eigenlijk. Ik weet niet of ik mijn man dit zou kunnen geven, denk het niet, maar gezien het niveau van daar zou ik niels wel die tweede kans geven. Rosanna, tja, die snap ik ook niet. Alex vind ik zo'n beetje de domste van allemaal. Ik snap niet dat ze naar dat onnozele geleuter kan luisteren. Dan zou ik toch echt el voor niels kiezen (ook totaal niet mijn ding).
quote:huurvrouwtje schreef op 23 maart 2017 @ 00:01:

Trouwens t einde dat was toch een zoende Niels?! Kortom ze gaan allemaal vreemd.. Even sneaky en even smerig spelletje.Niks van gezien. Zoenende Niels?
Nou, heel eerlijk.........vind de meiden niet hypocrieter dan de mannen.

Vind de meiden niet erger dan de mannen.



Vind ze allemaal heel dom, heel naïef en heel sneu.

En ik vraag me serieus af wat maakt dat IK zo gek ben om tijd te investeren in dit soort programma.



Alle reacties Link kopieren
De liefste verleider is die donkere jongen met bril.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het toch al noet goed zat anders gaat het niet zo

Rosanna is ook wel dom bezig met die mafklapper van en Alex. Wat een doperwt is dat
Wow, gezien. Ik ben benieuwd of Niels ook los gaat, dan is het compleet.
quote:Muurhanger schreef op 23 maart 2017 @ 21:42:

[...]





Kirsten en ragiel ofzoiets bedoel je volgensmij. Alleen hij was ook een sneakierd achter de cameras.. maar hij had niks fysieks gedaan gelukkig.



Nee hij was ook niet zuiver op de graat, maar volgens mij was het ergste wat hij gedaan had - achter de camera dus enkel geluid - is gevoeld of de borsten van de vrijgezelle nep waren of niet.

Nou, als je dat vergelijkt met wat ze nu allemaal doen... Mijn geloof in de mensheid zakt elke keer weer. En toch stop ik niet met kijken, wie is er dan de gek eigenlijk
quote:Sweety2015 schreef op 24 maart 2017 @ 07:23:

Denk dat het toch al noet goed zat anders gaat het niet zo

Rosanna is ook wel dom bezig met die mafklapper van en Alex. Wat een doperwt is dat

Klopt, echterrrrrrr......als je dan toch besluit een ander te pakken, kies dan voor iemand die je aantrekkelijk vind. Het is immers toch enkel lust.

Eenieder die denkt dat dit toekomst en/of inhoud heeft is namelijk net zo'n mafklapper.



En die types vinden zichzelf tha bomb.
Ik vind trouwens Herbert ondanks zijn dansmoves he-le-maal niks!

Ken ondanks zijn recht toe recht aan sex vind ik veel interessanter, doordat hij oprechter overkomt.



Blijkbaar is voor mij scheiding van lichaa en geest dus niet aan de orde. Enkel lust is niet mijn ding blijkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 24 maart 2017 @ 07:54:

[...]



Klopt, echterrrrrrr......als je dan toch besluit een ander te pakken, kies dan voor iemand die je aantrekkelijk vind. Het is immers toch enkel lust.

Eenieder die denkt dat dit toekomst en/of inhoud heeft is namelijk net zo'n mafklapper.



En die types vinden zichzelf tha bomb.Hopen allemaal op een carriere in de spotlights.
Ik had trouwens vanaf het begin helemaal geen hoge pet op van Niels, maar nu ik zie dat hij daadwerkelijk spijt heeft en hij het er ook echt moeilijk mee heeft, heb ik toch wel een gevoel van sympathie voor hem.

Hij is de enige die geen wraak neemt op zijn vriendin. Ze hebben beide hun lolletje gehad, maar hoop wel dat ze het samen redden. Hij is leuker voor haar dan die flippo met zijn anabolen-lijf.
In de vooruitblik zie je volgens mij Niels op dreamdate die op een bed ligt en zoent.
Alle reacties Link kopieren
Die sex van Ken..afknapper!

Herbert got tha moves..dat dan weer wel
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 24 maart 2017 @ 07:46:

[...]





Nee hij was ook niet zuiver op de graat, maar volgens mij was het ergste wat hij gedaan had - achter de camera dus enkel geluid - is gevoeld of de borsten van de vrijgezelle nep waren of niet.

Nou, als je dat vergelijkt met wat ze nu allemaal doen... Mijn geloof in de mensheid zakt elke keer weer. En toch stop ik niet met kijken, wie is er dan de gek eigenlijk



Ja idd, hij had niks "ergs" gedaan. ach het is leuk vermaak



Ik dacht idd ook dat ik bij het voorstukje van aflv. 10 niels zag zoenen. Maar de mannen krijgen sowieso de volgende aflevering alle beelden van aflv 9, want waarom zouden zij geen kampvuur krijgen en de dames wel? Dus reken er maar op dat volgende week echt iedereen los gaat.



Eigenlijk wordt het wel een beetje saai zo. Beelden expres zo monteren dat het erger lijkt is nog wel leuk, maar nu wordt alles volledig genept. Ik kijk wel uit naar de samenkomst van de stellen
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
http://www.tingo.be/einde ... vr.it&utm_medium=facebook



Geen medelijden met Lisa.
Alle reacties Link kopieren
@Sjarel ja dat had ik net ook gelezen. Maar dan denk ik weer, als het écht zo was, waarom hoorde je dan niks? Want als er iemnd seks heeft dan laten ze dat áltijd horen als het niet op beeld staat. Ik denk niet dat Lisa slechts onschuldig haar verf aan het afspoelen was met armlengte van Karim af, maar dat ze daadwerkelijk seks hebben gehad geloof ik niet eerlijk gezegd.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven