Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Dat denk ik ook. Ze hebben waarschijnlijk wat staan voelen onder de douche. Zou ik als vriend niet blij van worden. Vond Lisa wel vrij agressief overkomen met 'ik breek zijn neus' terwijl ze zelf zo sneaky bezig is. Ze komt ook weinig warm over.
Alle reacties Link kopieren
Even een volgpostje. Weer benieuwd naar volgende week.
Honesty is better than sugar coated lies.
quote:Troeteltje schreef op 24 maart 2017 @ 05:53:

[...]



Niks van gezien. Zoenende Niels?Voorstukje van de volgende aflevering.... Niels op bed te zoenen toch? Odatie was dat??
Leek mij inderdaad Niels.
quote:Ivy_Signe schreef op 24 maart 2017 @ 15:30:

Leek mij inderdaad Niels.Ja met Bo!
Bo zou geen bedreiging zijn volgens Niels. Vandaar dat hij haar mee op dreamdate nam.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet. Eerst zie je Lisa en vooral Jolien helaas kapot van verdriet en vervolgens weer vrolijk en geil om de verleiders heen hangen. Dat gaat wel erg snel.
quote:Sweety2015 schreef op 24 maart 2017 @ 10:42:

Die sex van Ken..afknapper!

Herbert got tha moves..dat dan weer wel
quote:Muurhanger schreef op 24 maart 2017 @ 10:58:

@Sjarel ja dat had ik net ook gelezen. Maar dan denk ik weer, als het écht zo was, waarom hoorde je dan niks? Want als er iemnd seks heeft dan laten ze dat áltijd horen als het niet op beeld staat. Ik denk niet dat Lisa slechts onschuldig haar verf aan het afspoelen was met armlengte van Karim af, maar dat ze daadwerkelijk seks hebben gehad geloof ik niet eerlijk gezegd.Nee denk ik ook niet. Precies wat je zegt. Misschien wat voelen, maar denk geen seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 24 maart 2017 @ 09:18:

Ik had trouwens vanaf het begin helemaal geen hoge pet op van Niels, maar nu ik zie dat hij daadwerkelijk spijt heeft en hij het er ook echt moeilijk mee heeft, heb ik toch wel een gevoel van sympathie voor hem.

Hij is de enige die geen wraak neemt op zijn vriendin. Ze hebben beide hun lolletje gehad, maar hoop wel dat ze het samen redden. Hij is leuker voor haar dan die flippo met zijn anabolen-lijf.



Inderdaad!



En hetzelfde met Pommelien, ik vond haar maar een domme bimbo int begin . Aandachtsgeil met die dikke tieten..... maar ze blijkt echt een sympatieke gevoelige dame te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 24 maart 2017 @ 08:04:

[...]



Hopen allemaal op een carriere in de spotlights.Door mee te doen aan TI?
Alle reacties Link kopieren
Overigens vond ik Ken in 'The next boy or girl band' niet zo leuk. Nu komt hij wel aardig over.
Alle reacties Link kopieren
Wat wel blijkt is hoe uitgekookt de vrouwen zijn. Mannen kunnen daar niet tegenop. Lize en Lisa zijn zo achterbaks. Janken voor de camera, maar zo berekenend. Ze hadden dit al lang bedacht. Jolien doet of ze van niets weet, gaat vreemd en is verbaasd wat Herbert dan doet. Ze kent hem toch? Rosanna weet ook niet hoe snel ze het bed moet delen met Alex, terwijl ze dan volgens mij nog niet zeker weet dat Niels het bed heeft gedeeld. Zo uitgekookt. Het is mooi dat de natuur dat zi geregeld heeft. . Mannen zijn gewoon recht toe recht aan, vrouwen doen dat anders. Het is net zoals Alex zegt : er zit een enorm verschil tusssen wat vrouwen zeggen en doen. Toffe tv dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 maart 2017 @ 06:27:

De liefste verleider is die donkere jongen met bril.Ja! Levi, daar ben ik een beetje verliefd op.
Natte tosti..
Omg Parastoo zegt op insta tegen iemand: pas op he, anders neuk ik je vader en maak ik je mijn stiefzoon
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 25 maart 2017 @ 21:31:

Omg Parastoo zegt op insta tegen iemand: pas op he, anders neuk ik je vader en maak ik je mijn stiefzoon Classy
quote:koekie1980 schreef op 24 maart 2017 @ 23:21:

[...]





Inderdaad!



En hetzelfde met Pommelien, ik vond haar maar een domme bimbo int begin . Aandachtsgeil met die dikke tieten..... maar ze blijkt echt een sympatieke gevoelige dame te zijn.Die volgers koopt op social media om toch maar bekend te kunnen worden... sneu figuur :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 25 maart 2017 @ 22:34:

[...]





Die volgers koopt op social media om toch maar bekend te kunnen worden... sneu figuur :P

Ow echt....??

Hoe weet je dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 25 maart 2017 @ 22:34:

[...]





Die volgers koopt op social media om toch maar bekend te kunnen worden... sneu figuur :PJa, hoe weet je dat?? Vertel ons alles
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net van mensen die Herbert en Jolien kennen dat ze getrouwd zijn. Ze zouden al verloofd zijn geweest tijdens de opnames.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 26 maart 2017 @ 13:03:

Ik hoor net van mensen die Herbert en Jolien kennen dat ze getrouwd zijn. Ze zouden al verloofd zijn geweest tijdens de opnames.

Op Joliens insagram staat een diamantje met "amor vincit omnia" (liefde overwint alles). Dus ik vrees dat het klopt. Ik had haar echt een lievere man toegewenst. Herbert met zijn "Ik ga niet voor haar vechten, zij vecht altijd voor ons." Natuurlijk is ze dan zijn ideale vrouw, ze vergeeft hem gewoon alles.

En die verleidsters die op camera zeggen dat ze gewonnen hebben. Wat winnen ze dan vraag ik me af, zijn vrouwen onderling dan zo bezig met een ander dat ze zich door vreemde met wraak bezige mannen laten nemen onder behoud van ja ik win nu toch! Echt debiel gewoon zo'n reactie
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 26 maart 2017 @ 13:03:

Ik hoor net van mensen die Herbert en Jolien kennen dat ze getrouwd zijn. Ze zouden al verloofd zijn geweest tijdens de opnames.Er kwam idd al een facebookbericjt voorbij dat ze die neukgeluiden van herbert en saartje niet aan Jolien lieten horen, omdat ze hun huwelijk niet volledig wilden verpesten..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Als jolien dat niet erg vind, dat herbert af en toe vreemd gaat moet ze toch echt zelf weten.

Ik heb er geen medelijden mee, ze doet het zich zelf aan en vind het dus niet zo erg dat ze herbert er niet uit schopt. Ik heb ook zo'n vriendin die het niet erg genoeg vond dat haar vriend regelmatig buiten de deur at. Dan moet ze ook niet bij mij komen om uit te huilen want ze vind het zelf wel best. Ze weten waar ze mee in een relatie zitten denk ik dan.
quote:Muurhanger schreef op 26 maart 2017 @ 13:34:

[...]





Er kwam idd al een facebookbericjt voorbij dat ze die neukgeluiden van herbert en saartje niet aan Jolien lieten horen, omdat ze hun huwelijk niet volledig wilden verpesten..



Nu heeft ze het alsnog gehoord!



Scheiding dan maar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven