Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond lisa tijdens het kampvuur zo arrogant overkomen. Ze heeft ook altijd een doodse blik ofzo
Oh,dat wordt een popcornmoment dan!



Parastoo vond ik een beetje sneu. Als je dat tafereel in Niels zijn kamer ziet en je leest dan in de krant dat ze net van haar alcoholverslaving wat af aan het geraken was... Dom om dan aan zo een programma mee te doen dan natuurlijk, maar ik vond het toch ook vooral een triest beeld.
quote:Bankkussen schreef op 16 maart 2017 @ 16:33:

Ik vond lisa tijdens het kampvuur zo arrogant overkomen. Ze heeft ook altijd een doodse blik ofzo'Ik zag hem haar wel naar beneden duwen'. Euh, ja muts, bedankt om me er nog eens op te wijzen.
Alle reacties Link kopieren
ja. Vond die reactie van jolien wel grappig
Alle reacties Link kopieren
Mogen er spoilers over mogelijke koppels?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ja graag!
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 16:41:

Mogen er spoilers over mogelijke koppels?Mag van mij. Maar ik spreek niet namens iedereen. Anders voor de zekerheid even in het wit
Kom maar door, DP!
Of bedoel je de link van GateKeeper?
Spoilers als in: we denken het want ze hebben een foto samen op Instagram of als in: ze is samen met mijn broer nu en zit hier elke zondag aan de rosbief met groentekrans en kroketten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 16 maart 2017 @ 16:03:

Merijn vind ik stiekem wel leuk Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ah, ben blij met dit topic!



Ik heb nog niemand gehoord over Jefferson die in bed eindigde met Natasja. Ze zouden alleen gaan slapen, maar je zag hem echt op haar zitten en ook met z'n hoofd naar beneden gaan of iets dergelijks. Hebben die niet ook seks gehad?
Alle reacties Link kopieren
En ik vraag me nu af hoe het bij Merijn en Pommeline dan is afgelopen gisteren. Wij zien natuurlijk maar een stukje, maar zij zitten daar 24 uur per dag. Merijn bleef heel kwaad/geraakt door Lisa's beelden en zoende Pommeline. Zou hij dat dan direct daarna weer afgekapt hebben en in z'n eentje zijn gaan slapen?
Alle reacties Link kopieren
Ken en Lize zijn waarschijnlijk samen. Stond in de Belgische kranten al uitgebreid geschreven dat ze wel heel cosy waren tijdens een optreden in Gent. Ook een film wanneer ze in Antwerpen aan het shoppen waren.



Merijn (schrijf ik dat juist?) en Pommeline zijn een koppel. Bewijs: half België. Blijkbaar kent iedereen die Pommeline als je naar discotheken gaat. Pommeline zou in het echt ook een hele lieve vrouw zijn, die onzeker is. Dat heb ik van verschillende vrienden die vaak uitgaan gehoord.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
^ Van Ken en Lize heb ik inderdaad ook gehoord, al zegt Ken nu tegen alle medja dat het niet zo is (logisch).



Merijn en Pommeline had ik niet verwacht! Zag op facebook dat hij nog in relatie stond met Lisa en ze hadden ook recente foto's samen. Misschien om kijkers op het verkeerde been te zetten.



Van Herbert en Jolien en Rosanne en Niels weet ik wel vrij zeker dat ze nog samen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pommeline vind ik echt leuk. Denk dat die twee wel bij elkaar passen.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar vond ik wel leuker. MeneerParker kent een familielid van Jill-ik krijg wat ik wil. Serie nog niet begonnen en vriend verklapt het einde al

Maar hij haat die serie ook en vindt het niet leuk dat ik daar naar kijk. Hij snapt niet waarom ik zoveel plezier beleef aan het sterven van andere mensen hun relatie.

*Zegt hij heel verheven, maar toen vorige week een oude aflevering heruitgezonden werd zat hij toch ook met open mond naar de uitspraken van jolien te kijken *
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 17:05:

Pommeline vind ik echt leuk. Denk dat die twee wel bij elkaar passen.

Ik op tv NIET! Zit ze in mijn irritatiezone. Eigenlijk zit iedereen met "ik ga een relatie lekker verbreken, moet je maar beter op je man letten ( )* in mijn irritatiezone. Maar ik denk wel dat zij echte gevoelens voor Merijn kreeg.

En toen dat te horen kreeg dat zij in het echte leven lief en onzeker is, geloofde ik dat gek genoeg ook meteen.



Al komt ze de laatste afleveringen wel menselijker over.

(En ik vind haar eigenlijk ook bij Merijn passen. Lisa lijkt me niet zo leuk. Knap, maar niet leuk.)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ken trouwens geen relatiemateriaal dus denk niet dat t lang duurt met Lise.
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:05:



Van Herbert en Jolien en Rosanne en Niels weet ik wel vrij zeker dat ze nog samen zijn.De link van GateKeeper vertelt iets anders, of uh, weet jij meer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:05:

^ Van Ken en Lize heb ik inderdaad ook gehoord, al zegt Ken nu tegen alle medja dat het niet zo is (logisch).



Merijn en Pommeline had ik niet verwacht! Zag op facebook dat hij nog in relatie stond met Lisa en ze hadden ook recente foto's samen. Misschien om kijkers op het verkeerde been te zetten.



Van Herbert en Jolien en Rosanne en Niels weet ik wel vrij zeker dat ze nog samen zijn.

Gevoel of dingen gehoord?



Ik hoop dat Jolien nu een andere leuke man heeft.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Pommeline onzeker? Vandaar de neptieten.

Waar Merijn dan nu veel plezier van heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn neefje woont in de buurt van een van de twee en hij heeft Herbert en Jolien al meerdere keren samen gespot. Puur als vrienden lijkt me sterk na dit programma en Jolien had tijdens een vorige aflevering ook al gezegd dat ze hem wel zou vergeven..
Alle reacties Link kopieren
Je zag in aflevering 8 dat de vrouwen beelden op tv te zien krijgen van hun mannen. Die Lisa gaf bijna over en Jolien zat in een hoekje te huilen op haar kamer. Ik denk dat ze dus zeker nog beelden te zien krijgen voor het laatste kampvuur met hun partners.



Dachten jullie trouwens ook dat Ken en Lize hebben gesekst? Op het eind hoor je hem iets zeggen van 'dat was fokking lekker'. Dat zal dus wel met Lize zijn geweest. Wat een soap
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik reageerde op iemand op pagina 2, loop een beetje achter geloof ik
Wow. I wish I could speak whale.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven