Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
^ Dacht inderdaad ook dat dat Lize en Ken waren! Lize zal daarvoor wel de beelden van Jefferson gezien hebben en zich ook hebben laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 16 maart 2017 @ 17:13:

[...]





De link van GateKeeper vertelt iets anders, of uh, weet jij meer? Misschien wel als vrijgezel naar huis maar weer bij elkaar gekomen?
Zou ook kunnen, Dory.

Ja, volgens mij hebben Ken en Lize gebatst en zei hij dat het lekker was. En Lize zegt een kort fragment later 'ik weet dat ik heb gezegd dat ik niets zou doen als ik hier was' met een schuldig maar lachend gezicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 17:20:

[...]



Misschien wel als vrijgezel naar huis maar weer bij elkaar gekomen?Dat kan inderdaad heel goed. Vind het dan wel enorm dom van Jolien. Eenmaal van die sukkel verlost zou ik niet weer terug willen..
Jolien is nogal obsessief gehecht. Die heeft heel haar leven laten vallen voor hem. Hij hoeft volgens mij maar te knippen met zijn vingers en ze gaat terug.



Pommelien, ik mocht haar in het begin ook echt niet maar haar irritatielevel is aan het zakken. Ik begin ze steeds menselijker te vinden eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:21:

[...]



Dat kan inderdaad heel goed. Vind het dan wel enorm dom van Jolien. Eenmaal van die sukkel verlost zou ik niet weer terug willen..Ja ze kan leukere mannen krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Jolien hem vergeeft. Die Merijn doet het beter als ie met Pommeline is. Wat is die Lisa een misselijke trut zeg!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Lisa heeft zo'n koude uitstraling.
Trouwens, zij van die sukkel verlost vind ik relatief. Als ik er aan denk dat hij geen voet meer buiten mocht zetten zonder haar en zij al haar vrienden laat vallen en uitspraken doet als 'als hij een neusring mooi vindt, dan neem ik er ook wel één'... dan krijg ik het al benauwd van gewoon naar die beelden te kijken. Laat staan als het je partner is. Ik was al lang gillend gek geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ook al vind ik Pommeline best een leuke meid, het blijft voor mij maar raar dat je aan zo'n programma mee wilt doen. Natuurlijk heeft zij toevallig gevoelens voor Merijn gekregen, maar ook zij kwam gewoon in dat programma als proud homewrecker, klaar om bezette mannen te doen voor geld. Vind dat toch wel een afknapper..
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij vinden Natasja en Saartje Jefferson en Herbert helemaal niet zo leuk. Die spelen helemaal dat spel. Wat een ranzig idee dat er dan wel gezoend en gesekst wordt, echt iets om blij op terug te kijken zeg. Bah.
Ja dat dacht ik gisteren ook: je moet het als vrijgezel toch ook maar kunnen. Vindt zo een man je zijn 'temptation', moet je hem in bed praten terwijl je hem drie keer niks vindt. Leuk leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net afl 8 gekeken en eerlijk? In het begin van de aflevering had ik zowaar een beetje medelijden met de vier jongens. De meiden hebben wellicht wat overtrokken gereageerd op de eerdere beelden, waar ze nu weer veel mee hebben los- en kapotgemaakt.



Ik vind Lize een mooie meid, maar snap dan weer totaal niet wat er in een type als Natasja gezien wordt..



Oh en dat dansen van Herbert..
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 17:25:

Jolien is nogal obsessief gehecht. Die heeft heel haar leven laten vallen voor hem. Hij hoeft volgens mij maar te knippen met zijn vingers en ze gaat terug.



Pommelien, ik mocht haar in het begin ook echt niet maar haar irritatielevel is aan het zakken. Ik begin ze steeds menselijker te vinden eigenlijk.Inderdaad, toen ze zag dat Herbert een zwak kreeg voor Saartje, mét piercing, zei ze direct dat ze wel een piercing zou laten zetten als hij dat mooi vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had inderdaad vooral wat medelijden met Merijn. Hij doet enorm zijn best en Lisa ging niet vreemd ofzo, maar dat sneaky achterbakse gedrag is voor hem helemaal niet fijn om te zien natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:17:

Mijn neefje woont in de buurt van een van de twee en hij heeft Herbert en Jolien al meerdere keren samen gespot. Puur als vrienden lijkt me sterk na dit programma en Jolien had tijdens een vorige aflevering ook al gezegd dat ze hem wel zou vergeven..

Jolien zegt altijd dat ze het hem zou vergeven.

Blijf ik wel jammer vinden. Het is een mooie meid, niet al te slim maar ook nog heel jong. Dat meisje zou zoveel beter kunnen doen.



(En wij wonen ook in de buurt (15 km )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik heb ook de indruk dat hij het sneaky doen veel erger vindt dan het geflirt op zich. Geen kus 'in het moment of een beetje gedronken', maar echt gewoon met volle verstand achter de rug je anders gedragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 16 maart 2017 @ 17:32:

Oh en dat dansen van Herbert.. Ik vond hem op een or andere manier ook ineens wel sexy. Niet meer die sul van eerst.
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:35:

Ik had inderdaad vooral wat medelijden met Merijn. Hij doet enorm zijn best en Lisa ging niet vreemd ofzo, maar dat sneaky achterbakse gedrag is voor hem helemaal niet fijn om te zien natuurlijk.Lisa zoende/ging vreemd toch met Rosanna... (was Rosanna toch?)
Lisa en Jolien 'ik ga naar vrouwen als ik gedronken heb, raar eh' of Lize of ben ik nu helemaal weer niet mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 16 maart 2017 @ 17:38:

[...]



Lisa zoende/ging vreemd toch met Rosanna... (was Rosanna toch?)Ah ja, met Jolien. Kijk, zoveel gebeurde er dus.. Was dat alweer vergeten.
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:39:

[...]



Ah ja, met Jolien. Kijk, zoveel gebeurde er dus.. Was dat alweer vergeten.Owja jolien... ben zooooo'n ramp in namen
Lisa, ok Nu snap ik het. Ik dacht dat het met Lize was. Ik dacht nog: vorige aflevering vond je zo vreemd dichtbij komen en nu vind je het allemaal maar best. Maar Lisa dus. Slecht gezien, met de natte haren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 16 maart 2017 @ 17:26:

Ik denk ook dat Jolien hem vergeeft. Die Merijn doet het beter als ie met Pommeline is. Wat is die Lisa een misselijke trut zeg!

Nu sta ik ook een beetje op dat punt (en heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, moest naar de schoonouders).



Geen fan van Pommeline. Ik vond Lisa zo'n knappe meid. Maar jezus, die lijkt ook wel achterbaks de laatste afleveringen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Konden ze geen Betty, Lisa, Jolien en Rosanna vinden. En een zwarte, rosse, blonde en één met superkort haar? Dan kon ik ze misschien uit elkaar houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven