Log nu in om te reageren
  1. Oh? Nou wilde Pommeline ook al seks met Karim? Volgens Karim dan. Wat een raar ventje.
  2. quote:
    sakamanga schreef op 20 april 2017 @ 22:35:
    Oh? Nou wilde Pommeline ook al seks met Karim? Volgens Karim dan. Wat een raar ventje.
    Geloof er niks van. Pommeline is tot over d'r oren op Merijn
  3. quote:
    Yasinaa schreef op 20 april 2017 @ 16:01:
    Klopt. Karim vind ik echt een gemene kerel die volgens mij veel leugens vertelt en hij praat neerbuigend over de (eerder) gebonden dames. Bah vies mannetje vind ik het.
    Mee eens.

''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
  4. Die Karim komt al van aflevering één in de roddelpers met het zwartmaken van de andere deelnemers (ruzie met de crew omdat hij de vrouwen maar niks vond), modder gooien en wat nog meer. Hij lijkt me echt een arrogante, onaangename kerel. Daar keert je maag toch spontaan van om.
  5. quote:
    aspirientje schreef op 21 april 2017 @ 09:55:
    Die Karim komt al van aflevering één in de roddelpers met het zwartmaken van de andere deelnemers (ruzie met de crew omdat hij de vrouwen maar niks vond), modder gooien en wat nog meer. Hij lijkt me echt een arrogante, onaangename kerel. Daar keert je maag toch spontaan van om.
    Ja inderdaad!
  6. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

7. Karim is inderdaad drie keer niks. Hij vindt zichzelf helemaal het einde. Oké, hij ziet er niet verkeerd uit, maar hij wordt heus geen Mister Benelux hoor.. Zo laag na het programma wat zitten trashtalken over de deelneemsters, dat niemand aan zijn eisen voldeed. O, drama. Hou dat gewoon voor je, zeg. Zo respectloos.

Met dat laatste woord over naar Lize. Wat afschuwelijk die nepwimpers, wilde niets liever dan die van d'r oogleden trekken. In Thailand viel het me niet zo op. Hoewel ik haar manier van praten wel leuk vond, was ze ontzettend hypocriet. Respect dit, respect dat: ook al had Jeffie niets gedaan, je was sowieso wel voor Ken gegaan. En nee, je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt maar je kan er wel voor kiezen om te wachten met neuken tot het programma is afgelopen, als je de respectkaart trekt. Beetje dom, dit. Ik vraag me wel af uit welk milieu zij komt, ik vermoed dat haar vader advocaat is of zo. Aangezien haar familie niets meer met haar te maken wil hebben en Jefferson op het laatste kampvuur een onsamenhangende zin met de woorden 'je vader' en 'je familie' uitsprak.

Dat Jefferson als de held van Temptation wordt afgeschilderd is in mijn ogen volledig onterecht. Ik denk dat hij Lize nooit graag heeft gezien (dat ze enkel fuckbuddy's waren) en een beetje dom en waarschijnlijk gepusht door zijn vrienden aan dit programma "lachen, dit!" heeft deelgenomen. Hij houdt van feesten en vrouwen, dus ideale vakantie toch? Geen wonder dat Lizes nieuwe liefde hem geen barst kan schelen.

Tussen Rosanna en Niels is het daarentegen wel liefde. Ik sluit mij aan bij wat andere forumsters hebben gezegd: ze passen goed bij elkaar. Ik wens hen alle geluk toe.

Ik ben ook team Lisa. Ze doet zichzelf om een of andere onverklaarbare reden voor als een ijskoningin, maar volgens mij is ze erg gevoelig. Op Instagram toont ze dat ze humor heeft, heb al vaak moeten grijzen om haar captions. Ze heeft echt niet zoveel verkeerd gedaan, zeker niet voor een programma als dit. Merijn vond ik in het begin knap en sympathiek, nu blijft enkel knap over. Wat een kwal. Ik zou hem wel nog willen als one night stand X-D maar wat een eikel is dat, zeg. Ik hoop van harte dat Pommeline gelukkig met hem zal zijn, want ze komt ook gevoelig over. Leuke meid, wel.

Parastoo vond ik ook wel nog grappig. Ik las dat ze verkoopster is, ze lijkt me een leuke collega!

En Herbert en Jolien.. Tja. Eens met alles wat gezegd is :censored: Ik had er wel oprecht moeite mee hun kampvuur te bekijken. Voelde afschuwelijk.

Stel het vanzelfsprekende in vraag
  8. Wil de familie van Lize niks meer met haar te maken hebben ja? Dat heb ik gemist
  9. Waar staat dat de familie van Lize niks meer met haar te maken wil hebben?
  10. Dat wil ik ook lezen :D
  11. nadine_j wijzigde dit bericht op 21-04-2017 18:04 met 32%
  12. Great minds think alike. Stupid ones do, too.
  13. Veel mensen die gaan vloggen: https://www.youtube.com/watch?v=MTMhiaq4ndI&feature=youtu.be
    Lijkt me ook een prima manier om nog wat extra geld te verdienen. Wel leuk om even een update te horen.
  14. quote:
    sneazydwarf schreef op 21 april 2017 @ 21:32:
    Veel mensen die gaan vloggen: https://www.youtube.com/watch?v=MTMhiaq4ndI&feature=youtu.be
    Lijkt me ook een prima manier om nog wat extra geld te verdienen. Wel leuk om even een update te horen.

Zou Rosanna zwanger zijn?
    Hij zei ik denk dat iedereen dat wel gaat zien ja.

Respect voor een ander begint bij jezelf -Loesje
  15. Ik dacht ook al dat ze zwanger is ja
  16. Ik denk eerder aan een naaktshoot bij haar.

manamana...tutuutududu
  17. Nee joh, die is niet zwanger. Zoals ze het vertelde zal ze wel iets met een Playboyshoot gaan doen of een sportmerk promoten ofzo.
  18. Hebben die genoeg hersencellen om te vloggen pff. Wat deden ze eerder dan in het dagelijkse leven? Lize is stewardess maar de rest?

Heb je net je vriendin weer terug deel je haar naakte lichaam met alle playboy lezers..
  19. Gaat volgens mij over die playboyshoot denk ik. In een interview van rtl had ze ook al gezegd dat de volgende roddel waarschijnlijk 'zwanger' zou zijn, dus denk niet dat ze zwanger is.
  20. En toch zie ik Merijn en Pommeline niet samen oud worden. Zij komt wel verliefd over, hij eigenlijk helemaal niet. Niet zoals Ken en Lize.
  21. Rosanna zou toch in de playboy inderdaad? Dan lijkt het me niet dat ze een zwangere vrouw daarin zetten. Ze vindt sporten en een strak lijf volgens mij ook nog te belangrijk om zwanger te zijn.

Great minds think alike. Stupid ones do, too.
  22. quote:
    taxi87 schreef op 22 april 2017 @ 07:12:
    Heb je net je vriendin weer terug deel je haar naakte lichaam met alle playboy lezers..
    Een tijdje geleden las ik hier in dit topic dat iemand Niels en Rosanna bij het uitgaan was tegengekomen en dat Niels met andere meisjes liep te zoenen, dus gewoon waar Rosanna bij was. Dus ze zullen wel meer met de buitenwereld delen dan een paar (vaak prachtige) naaktfoto's in een Playboy. X-D
  23. O en mijn zusje was een week of twee geleden iets gaan drinken in Ieper en Herbert had haar bediend X-D

(Geen sappige roddel, wou het toch even kwijt)

Stel het vanzelfsprekende in vraag