Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
zou dat echt zijn
Alle reacties Link kopieren
Klinkt best ongeloofwaardig. Seks in een vol busje terwijl iedereen sliep.
Het lijkt meer een fantasie van Shane
Eens.

Totaal niet te controleren en komt over als graag óók even in de belangstelling staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Shane jaloers was op het 'moment of fame' van Jill.
Alle reacties Link kopieren
Maar het is wel een lekkere vette roddel
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niks van.



Hij zat in het begin al op te scheppen dat hij elke vrouw in bed kreeg, dus hij zal het wel gezegd hebben om niet af te gaan bij zijn matties.
Stressed is just desserts spelled backwards
het is dus toch uitgekomen. louise heeft daar zelf liggen neuken met shane.

ik dacht zoiets al de hele tijd.

dat het krokodillentranen waren.



als je haar sexfilms bekijkt op die site van wraaksex dan zie je hoe ze is als verleidster.

dat hele programma is nep, en die louise pakt wat ze pakken kan hoor, die lust er wel pap van.
Ik vind ook een ongeloofwaardig verhaal. Ik denk dat die crew er als die kippen bij waren geweest.

Zou het Louise en Shane 2 keer gelukt zijn om uit de buurt van crew zijn geweest, als dat zo was dan was het Haroon ook gelukt. Die hield de crew constant in de gaten ipv andersom.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 23 april 2016 @ 09:28:

het is dus toch uitgekomen. louise heeft daar zelf liggen neuken met shane.

ik dacht zoiets al de hele tijd.

dat het krokodillentranen waren.



als je haar sexfilms bekijkt op die site van wraaksex dan zie je hoe ze is als verleidster.

dat hele programma is nep, en die louise pakt wat ze pakken kan hoor, die lust er wel pap van.



Dus als je zulke filmpjes naar je partner stuurt of met je partner maakt dan pak je wat je pakken kan omdat je er wel pap van lust?

Wat is dat nou weer voor aparte redenatie?
quote:coralie76 schreef op 23 april 2016 @ 09:28:

het is dus toch uitgekomen. louise heeft daar zelf liggen neuken met shane.

ik dacht zoiets al de hele tijd.

dat het krokodillentranen waren.



als je haar sexfilms bekijkt op die site van wraaksex dan zie je hoe ze is als verleidster.

dat hele programma is nep, en die louise pakt wat ze pakken kan hoor, die lust er wel pap van.



Waar héb je het over?

Wie zegt dat die Shane de waarheid spreekt?

Er is niets van te zien, in de hele serie niet, niets van gefilmd, hij kan zo veel zeggen.

Misschien is het helemaal niet waar.
Ik denk dat er nog wel meer bewijs van gaat komen. Maar goed dat moeten we afwachten
Alle reacties Link kopieren
Het is over en uit tussen Jolien en Luc. Ze overleefden de 'grootste relatietest' op Temptation Island, maar eenmaal thuis hadden ze moeite de relatie stand te houden. Dat heeft Luc zelf bevestigd op radiozender MNM.



Luc en Jolien 'overleefden' Temptation Island, maar de realiteit bleek gevaarlijker te zijn dan het eiland. ,,We vielen terug in onze oude gewoontes na Temptation Island. Dat was blijkbaar gevaarlijker dan het eiland zelf", vertelde Luc over de breuk. Hij heeft intussen een nieuwe vriendin.



Voor Luc en Jolien aan het VIJF-programma deelnamen, waren ze al eens uit elkaar gegaan nadat Luc voor de neus van Jolien met een ander meisje had gezoend. Die relatiecrisis doorstond het koppel, maar nu is hun relatie dus definitief op de klippen gelopen.



Op Temptation Island werden vier stellen uit Nederland en België blootgesteld aan verleidingen van singles in een villa in Thailand. Luc oogde in eerste instantie als een deelnemer die al snel over de schreef zou gaan, maar bleek de verleiding van vrijgezel Jolien (naamgenoot) te kunnen weerstaan. Luc liet zijn vriendin toen wel weten dat ze best wat meer 'haar op haar tanden mag krijgen'.



Van de vier stellen is er één Nederlands koppel dat na het Temptation-avontuur in het huwelijksbootje is gestapt. De overige koppels zijn uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 26 mei 2016 @ 09:09:

Het is over en uit tussen Jolien en Luc. Ze overleefden de 'grootste relatietest' op Temptation Island, maar eenmaal thuis hadden ze moeite de relatie stand te houden. Dat heeft Luc zelf bevestigd op radiozender MNM.



Luc en Jolien 'overleefden' Temptation Island, maar de realiteit bleek gevaarlijker te zijn dan het eiland. ,,We vielen terug in onze oude gewoontes na Temptation Island. Dat was blijkbaar gevaarlijker dan het eiland zelf", vertelde Luc over de breuk. Hij heeft intussen een nieuwe vriendin.Luc kan volgens mij niet zo goed alleen zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sneu voor Jolien. Die leefde echt voor Luc volgens mij.



Ik denk eerder dat de nieuwe vriendin aanleiding is geweest voor Luc om het uit te maken.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Jolien is een leuk meisje, die vindt wel een vriend die beter bij haar past.

Luc is ook best een leuke jongen maar ik vond het sowieso al geen match.

Een beetje ongelijkwaardige relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ouch!

"We vielen terug in onze oude gewoontes na Temptation Island. Dat was blijkbaar gevaarlijker dan het eiland zelf", vertelde Luc aan radiozender MNM. Maar verleidster Chiara was niet impressed met de uitleg van Luc en klapte uit de school. Volgens haar is bad boy Marvin de reden van de breuk. Onder een artikel over Luc en Jolien postte Chiara namelijk het volgende in de reacties: “Dat komt ervan als ze op Marvin kruipt.” Ouch! Chiara heeft de reactie inmiddels verwijderd.



En zijn nieuwe liefde natuurlijk : http://www.grazia.nl/show ... en-jolien-uit-elkaar-zijn
quote:carrie-bradshaw schreef op 26 mei 2016 @ 09:17:

Die leefde echt voor Luc volgens mij.

Alleen daarom al vind ik het goed voor haar dat het uit is. Ik vond echt biet gezond hoe ze zichzelf wegcijferde voor hem. Ik hoop dat ze zichzelf vindt en echt van het leven gaat genieten.
De reality-reeks ‘Temptation Island’ is al even afgelopen, maar de roddels gaan gewoon voort. Zo verspreidde één van de vrijgezellen dat Jolien en Luc uit elkaar zijn omdat Jolien met Marvin zou geslapen hebben. Luc bevestigt dat gerucht nu.



“Het was niet de reden van onze breuk, maar het is waar dat Jolien met hem het bed heeft gedeeld”, vertelt Joliens ex-vriend aan Dag Allemaal. Marvin heeft hem een sms gestuurd waarin hij zich verontschuldigt, maar Luc zit er niet mee. “Ik neem hem niets kwalijk, we zijn vrienden en gaan nog vaak samen op stap. Al schrok ik er wel van dat uitgerekend Jolien met hem tussen de lakens is beland.”



Verder laat de deelnemer weten dat hij al een nieuwe vriendin heeft. “Jolien heeft haar al ontmoet en doet er niet moeilijk over.”
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft die Marvin toch wat ik niet zie? Hoezo duiken al die vrouwen zijn bed in??? Had dat nooit verwacht van Jolien.
Ja grappig he. Aan het uiterlijk en karakter kun je soms niet alles zien. De braafste zijn soms het wildst



Ik vind die Marvin wel echt wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Die Marvin heeft wel iets, maar echt aantrekkelijk vind ik 'm niet hoor.. Zou mijn type niet wezen. ;)
Ik ben iedereen alweer vergeten.

Geen idee meer wie wie is, echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Die donkere jongen. Beetje iel mannetje vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik val wel op types als marvin maar op hem zou ik nooit kunnen vallen. Ik vond hem zo sloom en dommig overkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven