Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Het is dus deze meneer, hier te zien met zijn oorspronkelijke vriendin:





En die heeft nu dus met onderstaande mevrouw gevreeën, terwijl zij nog met de meneer was waar ze mee op de foto staat:



Alle reacties Link kopieren
Ha mede-temptation island-fans,



Kijkt er iemand van jullie ook naar de Nederlandse Ex on the Beach?

Want dan maak ik even een topic aan
Wanneer is dat fraais te zien?
quote:AnAppleADay schreef op 05 september 2016 @ 09:51:

Ha mede-temptation island-fans,



Kijkt er iemand van jullie ook naar de Nederlandse Ex on the Beach?

Want dan maak ik even een topic aan



Op MTV? My god, ik kijk nooit naar die zender, maar kwam gisteren toevallig zappend bij dat programma uit.

Wat bizar en wat een sloeries / tokkies zeg. Wel leuke trash tv.

Komt dat wekelijks of zo?



Ik schrijf en kijk wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een stukje gezien.

En de meeste komen me bekend voor, maar waar ze allemaal precies van zijn
Alle reacties Link kopieren
Ex on the Beach Double Dutch



Hierbij!
Alle reacties Link kopieren
http://www.flair.be/nl/ce ... t-binnenkort-een-boek-uit
We hadden het niet verwacht, maar Ayse en Haroon van het programma 'Temptation Island' vormen weer een koppeltje.



De relatie van Ayse en Haroon liep op de klippen na de realityshow. Haroon kon zijn handjes (en oogjes) niet thuishouden, met veel verdriet voor Ayse als gevolg. Toch lijkt Ayse weer voor de spierbundel te zijn gevallen. Haroon plaatste gisteren namelijk een foto op Instagram, waarop duidelijk te zien is dat de twee het heel gezellig hebben samen. En aan de hashtags te zien is het dit keer echt menens. Echte liefde overwint blijkbaar alles!





Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 17 september 2016 @ 15:00:

We hadden het niet verwacht, maar Ayse en Haroon van het programma 'Temptation Island' vormen weer een koppeltje.



De relatie van Ayse en Haroon liep op de klippen na de realityshow. Haroon kon zijn handjes (en oogjes) niet thuishouden, met veel verdriet voor Ayse als gevolg. Toch lijkt Ayse weer voor de spierbundel te zijn gevallen. Haroon plaatste gisteren namelijk een foto op Instagram, waarop duidelijk te zien is dat de twee het heel gezellig hebben samen. En aan de hashtags te zien is het dit keer echt menens. Echte liefde overwint blijkbaar alles!



Hoe simpel ben je dan..? Totaal geen eigenwaarde dat kind. Maar wat je zegt; echte liefde, he?
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Ik zie Haroon bijna elk weekend bij het uitgaan en die heeft aan 'leuke tijden' met meisjes in de club geen gebrek. Vroeg of laat gaat dit dus ook wel weer fout als Ayse daar achter komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 17 september 2016 @ 19:15:

Wauw. Ik zie Haroon bijna elk weekend bij het uitgaan en die heeft aan 'leuke tijden' met meisjes in de club geen gebrek. Vroeg of laat gaat dit dus ook wel weer fout als Ayse daar achter komt.Misschien staat hij alleen te kijken. En niet te "kijken-kijken"
Alle reacties Link kopieren
Ach, als je telkens terug gaat naar zo'n kerel, dan doe je het toch echt zelf hoor. Zelfs na een publieke vernedering op TV. Geen medelijden mee.
Alle reacties Link kopieren
We mogen weer bijna!



http://www.hln.be/hln/nl/ ... tation-Island-wagen.dhtml
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk er nu al naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Snap niet dat er stellen mee doen die pas 8 maanden samen zijn en waar de één de ander al bedrogen heeft.

Zou vast leuke tv zijn maar bij deze stellen weet je al gewoon dat ze niet trouw gaan zijn.

Bij alle stellen is de één al eens vreemd gegaan en doen ze nu mee op te bewijzen dat het wel kan..



Zijn ook wel allemaal een beetje typerende stelletjes als ik het zo zie.
Alle reacties Link kopieren
Nou, die mannen zijn dus allemaal niet vies van een beetje aandacht naast de deur.

dat zal dus wel weer flink mis gaan, haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ik zit alvast klaar. Dat word weer genieten




Ben benieuwd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dat ziet eruit alsof in ieder geval geen van die mannen zich in gaat kunnen houden.



Dat beloofd wat.
Alle reacties Link kopieren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Die ene gast die zegt 'ik ben zowieso een wraaknemer' en dan tegen z'n vriendin zoiets van 'dus let op wat je doet'.



Dat wordt smullen voor diegene die de filmpjes mag editen! Want zodra die suggereren dat zij over de schreef gaat, gaat de wraaknemer helemaal los!

Alle reacties Link kopieren
Hier inNederland wordt het uitgezonden op een donderdag. Ik denk rtl 5.
quote:AnAppleADay schreef op 18 januari 2017 @ 16:18:

We mogen weer bijna!



http://www.hln.be/hln/nl/ ... tation-Island-wagen.dhtmlHeerlijk, dat wordt weer smullen!
Alle reacties Link kopieren
Genieten! Hier wat leuke achtergrondinfo over een van de deelnemers: https://slebs.nl/2017/01/ ... tation-island-spoilertje/
Alle reacties Link kopieren
http://www.vijf.be/tempta ... cle_mannelijkesingles2017





Dat weerstaan moet wel lukken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven