Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ken is een gladjakker. Brrr dat haar is eng van hem. Hij geilt op zijn eigen kapsel. En die andere vet gespierde verleider, die Rosanna versiert, is echt een narcist. Geilt ook op zichzelf. Die mannen die zichzelf geweldig vinden en tijdens de seks waarschijnlijk steeds in de spiegel kijken, daar val ik totaal niet op. Geef mij maar 'de boy next door'. Maar die types laten ze niet meedoen.

Sommige relaties zitten inderdaad echt niet goed. Ongezond van jolien en Herbert. Ik hoop zelfs dat Herbert vreemdgaat. Ze verdienen een volwassen relatie allebei.

Lisa en Merijn lijken idd erg op elkaar. Maar zijn ook teveel op elkaar gericht, benauwend is dat. Denk alleen niet dat zij vreemd zullen gaan.

Rosanna en Niels lijken ook wel te verleiden te zijn allebei.
Alle reacties Link kopieren
quote:gaya76 schreef op 16 februari 2017 @ 23:24:

[...]



Ik snap Jolien helemaal niet.Ik begrijp hij dan weer helemaal, totaal niet goed en dat besef ik door naar haar te kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 16 februari 2017 @ 21:44:

[...]



Karim vind ik de knapste van de verleiders.

En Karim is zooooooo niet mijn type. Dat zegt eigenlijk wel veel



Ken is een echte griezel.vind Karim ook wel een lekker ding zou niet erg vinden om die in me bed tehebben
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 16 februari 2017 @ 20:37:

[...]



We liggen een week en een dag voor. Dus jullie zien vandaag de aflevering die wij vorige week woensdag zagen. Wij zagen gisteren de aflevering die jullie volgende week donderdag zien.



Vorig jaar waren we een dag eerder. Dat viel nog mee. Dan keek ik gewoon een dag later. Maar dit is een te groot verschil.





Spoiler: tot nu nog steeds redelijk saai.Bedankt voor je spoiler.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 16 februari 2017 @ 21:46:

Hoeveel mensen hebben hier een andere kleur achtergrond? Ik wilde net een kleine spoiler plaatsen in het wit, maar als je een gekleurde achtergrond hebt kun je die dan wel lezen...



Dot echt. Ga lekker kletsen op een Belgisch forum als je up to date wil trashen. Maar wij weten nou wel dat jij een aflevering verder bent en dus meer weet. Géén spoilers aub in geen enkele kleur.



Edit: er wordt blijkbaar meer gespoilerd, ook door anderen. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat op instagram een beetje op verkennen en zag toen een foto van een meisje met die ken en hoe heet ze ? Die vriendin van die donkere jongen die dus niet vrijgezel is in temptation.



Dat meisje had er als onderschrift bij ; omg beste dag uit mijn leven ( of zoiets ), ze was die twee in ieder geval tegengekomen en is ermee op de foto gegaan..



Zou dit betekenen dat deze twee nu samen zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:welcomehome schreef op 17 februari 2017 @ 23:49:

Ik zat op instagram een beetje op verkennen en zag toen een foto van een meisje met die ken en hoe heet ze ? Die vriendin van die donkere jongen die dus niet vrijgezel is in temptation.



Dat meisje had er als onderschrift bij ; omg beste dag uit mijn leven ( of zoiets ), ze was die twee in ieder geval tegengekomen en is ermee op de foto gegaan..



Zou dit betekenen dat deze twee nu samen zijn



Grote kans, worden vaak samen gespot



http://www.gva.be/cnt/dmf ... icle&utm_campaign=seeding



http://www.hln.be/hln/nl/ ... rleider-Ken-in-Gent.dhtml
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 16 februari 2017 @ 20:37:

[...]



We liggen een week en een dag voor. Dus jullie zien vandaag de aflevering die wij vorige week woensdag zagen. Wij zagen gisteren de aflevering die jullie volgende week donderdag zien.



Vorig jaar waren we een dag eerder. Dat viel nog mee. Dan keek ik gewoon een dag later. Maar dit is een te groot verschil.





Spoiler: tot nu nog steeds redelijk saai.kijk Dorotthy hier kan je je ei kwijt

Het grote series topic! Spoilers in wit!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 17 februari 2017 @ 00:03:

[...]





vind Karim ook wel een lekker ding zou niet erg vinden om die in me bed tehebben Maar nog zo'n puppy is het..
Alle reacties Link kopieren
Op instagram staat iedereen gezellig met elkaar op de foto. Net als vorig jaar
quote:voel schreef op 19 februari 2017 @ 17:48:

[...]





Maar nog zo'n puppy is het..Misschien moeten ze mij als verleider inhuren
Bedacht mij net dit progra,mma veel beter werkt als je stellen neemt die 10 jaar getrouwd zijn
Ik heb er zin in vanavond ik ben er klaar voor
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 19 februari 2017 @ 21:14:

Bedacht mij net dit progra,mma veel beter werkt als je stellen neemt die 10 jaar getrouwd zijn Dat word nog meer drama, betere kijkcijfers ook
Ik zit er ook klaar voor!



En ik heb een confession, ik vind Alex leuk!

Terwijl ik normaal niet op gespierde types val.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMystique schreef op 23 februari 2017 @ 20:00:

Ik zit er ook klaar voor!



En ik heb een confession, ik vind Alex leuk!

Terwijl ik normaal niet op gespierde types val.Ik weet echt nog altijd niet wie wie is
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMystique schreef op 23 februari 2017 @ 20:00:

Ik zit er ook klaar voor!



En ik heb een confession, ik vind Alex leuk!

Terwijl ik normaal niet op gespierde types val.Alex kan vieze dingen met je doen, vriendin!
Alle reacties Link kopieren
Zo. Die Lisa is me er ook wel eentje.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook zo'n platte buik als Jolien
Als die ene gast, dat knulletje, zegt: je weet het nooit, dan herhaalt hij dat steeds hij zei het al 3x en 3x dubbel (dus 6x)
Alle reacties Link kopieren
Jolien is prachtig, en dan klikt hij met Saartje, die randjes heeft.
Alle reacties Link kopieren
Lisa is echt beeld schoon
Alle reacties Link kopieren
Vuurkamp?
Alle reacties Link kopieren
na de laattste 5 min
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven