Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 23 februari 2017 @ 23:20:

[...]





Hij praat zo lelijk, heeeeel langzaaaaam. Bleh!Wil ook niet met hem praten
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMystique schreef op 23 februari 2017 @ 23:03:

Saaie aflevering inderdaad.

Teveel drama om niks. Te weinig Alex.

Hij mag inderdaad vieze dingen met me doen, phoe!



Ohja voor degene die aan t afhaken zijn, ik heb de aflevering van volgende week gezien en die is een stuk minder saai. Woon je in België of is de nieuwe aflevering ergens online te vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsbasswaldorf schreef op 23 februari 2017 @ 23:31:

[...]





Wil ook niet met hem praten Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha echt meiden, alex??

Debiel eerste klas vind ik dat.

Ik zal eens beter op hem letten om re zien wat jullie dan in hem zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliadenders schreef op 23 februari 2017 @ 23:40:

Hahaha echt meiden, alex??

Debiel eerste klas vind ik dat.

Ik zal eens beter op hem letten om re zien wat jullie dan in hem zien.Hahaha dat snap ik dus ook echt niet, vind hem echt vreselijk. Echt niet mijn type
quote:appelientjex schreef op 23 februari 2017 @ 23:10:

Hoi mama_lin! Jij ook hier gezellig? haaaaai Haha ja lekker trashen he
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 23 februari 2017 @ 22:01:

Pfff wat stelt Lize zich aan. Hij deed niks. Dan had je niet aan dit programma mee moeten doen. .



Klopt

Maar ze gebruikt het mooi om met ken te rotzooien
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die lijkt op Alex , hij is alleen iets minder breed. Ik val er zelf niet op trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wat een dramaqueen die Lisa. Hij deed niks bijzonders. Zij is zelf veel intiemer bezig met die Ken. Ze vindt bij Ken wat ze bij 'Jeffie' niet vindt.



Ik denk dat zíj degene is die hun relatie gaat opblazen. En dan gaat ze Jeffie de schuld geven: had ie die verleidster maar moeten wegduwen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of hadden ze wat ergere dingen kunnen laten zien?

Lisa die praat over hoe leuk en sexy ze Karim(?) vindt, Niels die aan dat meisje in z'n kamer vraagt of ze ook geil is...?
Alle reacties Link kopieren
Van Alex gaan er alweer naaktfoto's op het internet rond
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 24 februari 2017 @ 08:38:

Ligt het aan mij of hadden ze wat ergere dingen kunnen laten zien?

Lisa die praat over hoe leuk en sexy ze Karim(?) vindt, Niels die aan dat meisje in z'n kamer vraagt of ze ook geil is...?Ja dat dacht ik ook inderdaad! En dat ze op die steiger liggen en die vrijgezel haar bikini topje uit trekt en hij vraagt of ze het koud heeft. Weet even niet meer wie van de jongens dat was.
Alle reacties Link kopieren
Het is door zijn grijns en zijn goede kop, die spieren maken me niet zoveel uit. Ik wil ook vieze dingen met Alex.
quote:GateKeeper schreef op 24 februari 2017 @ 08:46:

Van Alex gaan er alweer naaktfoto's op het internet rond Google is your best friend.
Alle reacties Link kopieren
Mwa ik vond het eerlijk gezegd erg saaie aflevering.

Lise was voor mij erg over de top. Als dit al genoeg is om je relatie op te blazen was die om te beginnen al gedoemd te mislukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 24 februari 2017 @ 08:38:

Ligt het aan mij of hadden ze wat ergere dingen kunnen laten zien?

Lisa die praat over hoe leuk en sexy ze Karim(?) vindt, Niels die aan dat meisje in z'n kamer vraagt of ze ook geil is...?Nee ze hadden ook ergere dingen kunnen laten zien. Misschien bewaren ze dat voor een volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Potjepindakaasmetnootjes schreef op 24 februari 2017 @ 12:29:

Mwa ik vond het eerlijk gezegd erg saaie aflevering.

Lise was voor mij erg over de top. Als dit al genoeg is om je relatie op te blazen was die om te beginnen al gedoemd te mislukken.



Nou ik vond Jolien erg over de top. Arme Herbert heeft niks gedaan en kijk hoe ze reageert

Ik snap eigenlijk wel dat lise erg boos is geworden na die beelden.

Wat ik zo gemeen vond is dat ze een fragment lieten zien van Rosanna en king Kong over samen uit eten in NL. Ze lieten er namelijk niet bij zien dat Rosanna dit alleen wil als Niels vreemd zou gaan....
Alle reacties Link kopieren
^ klopt, viel mij ook op! Dit soort dingen doen ze ieder seizoen. Eigenlijk was dat van Jefferson en Parastoo die 'droogneukten' ook wat uit z'n verband gerukt. Parastoo stortte zich die avond op iedereen en nu lijkt het net alsof specifiek zij een onderonsje hebben. Jefferson vindt haar niet eens leuk.



Ook dat "dat was zeker niet zo leuk om te zien' van zo'n Brandsteder tussendoor. Continu proberen ze uit de tent te lokken.



MAAR waarom erger ik me er eigenlijk aan, ze weten waar ze aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 24 februari 2017 @ 14:07:

^ klopt, viel mij ook op! Dit soort dingen doen ze ieder seizoen. Eigenlijk was dat van Jefferson en Parastoo die 'droogneukten' ook wat uit z'n verband gerukt. Parastoo stortte zich die avond op iedereen en nu lijkt het net alsof specifiek zij een onderonsje hebben. Jefferson vindt haar niet eens leuk.



Ook dat "dat was zeker niet zo leuk om te zien' van zo'n Brandsteder tussendoor. Continu proberen ze uit de tent te lokken.



MAAR waarom erger ik me er eigenlijk aan, ze weten waar ze aan beginnen. Inderdaad, wedden dat ze volgende week wel laten zien dat Lize weg gaat uit de kamer omdat ze naar Ken toegaat maar niet laten zien dat ze alleen maar een beetje naar zn muziek gaat luisteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral benieuwd wat er in de volgende afleveringen gaat gebeuren, waardoor Lisa kokhalzend te zien is in de opening...
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 24 februari 2017 @ 12:41:



Wat ik zo gemeen vond is dat ze een fragment lieten zien van Rosanna en king Kong over samen uit eten in NL. Ze lieten er namelijk niet bij zien dat Rosanna dit alleen wil als Niels vreemd zou gaan....Ja dit was echt heel vals.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Ken dus echt de meest gemaakte, gladde gast met zijn hipster-uiterlijk en dat gekweel bij die gitaar. Vreselijk!
.
Ik had net gelezen dat er waarschijnlijk 2 stellen zijn gesneuveld.

Twee van de deelnemers zijn nu een setje volgens de foto's op instagram.

Dus niet een deelnemer met een verleider/ster.
Alle reacties Link kopieren
quote:silencer2020 schreef op 24 februari 2017 @ 15:27:

Ik had net gelezen dat er waarschijnlijk 2 stellen zijn gesneuveld.

Twee van de deelnemers zijn nu een setje volgens de foto's op instagram.

Dus niet een deelnemer met een verleider/ster.Ze staan samen op de foto, maar gewoon tijdens het stappen, zegt wmb niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel wie er sowieso nog bij elkaar zijn, van de rest weet ik het niet zeker. Maar ik ga in geen een kleur spoileren hier ivm verschillende kleuren achtergronden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven