Entertainment alle pijlers

~Temptation Island~

26-03-2007 11:18 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond begint het weer, ik weet het, het is pulp :$, maar het blijft wel grappig om naar te kijken. Dit jaar is het op Jamaica en Shaggy gaat een keer op date met 1 van de vrouwen.



Wie heeft er zin om hier een beetje mee te kletsen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuheuk. Ik ga zeker weer kijken. Op date met Shaggy:?, dat had voor mij niet gehoeven, ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder fout programma. Als ik de kans krijg kijk ik zeker:D Ik vind het heerlijk om naar te kijken, al die foute types waarvan je bij voorbaat al kan vertellen wat ze met wie gaan doen.



Maareh, wie of wat is Shaggy? En moet die net zo'n stupide optreden gaan verzorgen als Rebecca Loos vorig jaar?


Bijzonder fout programma. Als ik de kans krijg kijk ik zeker:D Ik vind het heerlijk om naar te kijken, al die foute types waarvan je bij voorbaat al kan vertellen wat ze met wie gaan doen.



Maareh, wie of wat is Shaggy? Mr. Boombastic - they call him mr. lover lover. En moet die net zo'n stupide optreden gaan verzorgen als Rebecca Loos vorig jaar? Ik denk niet dat hij gaat verleiden, het is meer voor de grap lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden begon op veronica ook de amerikaanse serie van T.I. Ik heb het een paar keer gekeken, maar kon het ineens niet meer terugvinden in de programmering.... is het misschien van de buis gehaald? Weet iemand dat?

Leuk dat er nu weer een nieuwe serie begint, welke dag, welke tijd?? I'll be there... ;)

En nu maar hopen op veel vreemdgaanderijen :P
Alle reacties Link kopieren
Het begint vanavond om half 9. De stelletjes:





Bianca en Takis uit Nederland





Ciska en Gringo uit België





Veronique en Frederik uit België





Rachel en Danny uit Nederland





Game on, zou ik zeggen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk, leuk, leuk... Zeker een fout programma.. maar zo leuk.

Fijn dat ik het hier lees, want ik wist het niet.



Vanavond half 9 bij Veronica dus.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga ook kijken. ik heb in trailers gezien dat er nu ook een leugendetector aan te pas gaat komen????

***zwoele stem***: aaaaah Temptation!!
Alle reacties Link kopieren


Een paar weken geleden begon op veronica ook de amerikaanse serie van T.I. Ik heb het een paar keer gekeken, maar kon het ineens niet meer terugvinden in de programmering.... is het misschien van de buis gehaald? Weet iemand dat?

Leuk dat er nu weer een nieuwe serie begint, welke dag, welke tijd?? I'll be there... ;)

En nu maar hopen op veel vreemdgaanderijen :P
Het komt vanavond, ik weet niet precies hoe laat. www.veronica.nl :)



Mijn Mediacenter (tv kijken via pc) neemt alles voor me op, handig! Die Amerikaanse versie wordt inderdaad zeer onregelmatig uitgezonden. Volgens mij komt er morgenavond laat nog een aflevering, als het goed is de Dreamdate. Ik snap alleen niet hoe ze het nou uitgezonden hebben, want dat ene stel was ineens weg en daar waren anderen voor in de plaats. De computer neemt alles automatisch op, dus ik kan er niet 1 vergeten zijn ofzo... raar.
WHAAA LEUK!!!:$:D



thanx voor het topic, anders had ik het niet geweten, en ik vind heerlijke 'ikergermerot-maarvindhetzoleuk'-tv!



xx
Alle reacties Link kopieren
hoe wel ik ik zelf zeer zeker niet aan mee ga doen.... gaat ik zeer zekers wel kijken weer:D
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden begon op veronica ook de amerikaanse serie van T.I. Ik heb het een paar keer gekeken, maar kon het ineens niet meer terugvinden in de programmering.... is het misschien van de buis gehaald? Weet iemand dat?
In verband met het uitzenden van herhalingen van Veronica Poker is Temptation Island USA op dinsdag 27 maart niet te zien. De laatste twee afleveringen zullen op 3 en 10 april te zien zijn bij Veronica.

Heb even voor je gekeken, want ik heb toevallig alleen de laatste aflevering gezien en toen hoorde ik dat de volgende uitzending die overnachtingsdate zou zijn. En mormel als ik ben, ik wil niet de hele serie zien, maar de laatste 2 afleveringen met veel drama wèl.;) Dus nog even geduld, er werd flink gejankt in de vooruitblik. Gna.



Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de Belgische kandidaten dit jaar wel een beetje te verstaan zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Die worden toch standaard ondertitled, onze belgskes?

(of is dat tegenwoordig niet meer zo? Ze zouden het moeten verplichten!)
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren




quote: revival reageerde



Een paar weken geleden begon op veronica ook de amerikaanse serie van T.I. Ik heb het een paar keer gekeken, maar kon het ineens niet meer terugvinden in de programmering.... is het misschien van de buis gehaald? Weet iemand dat? In verband met het uitzenden van herhalingen van Veronica Poker is Temptation Island USA op dinsdag 27 maart niet te zien. De laatste twee afleveringen zullen op 3 en 10 april te zien zijn bij Veronica.

Heb even voor je gekeken, want ik heb toevallig alleen de laatste aflevering gezien en toen hoorde ik dat de volgende uitzending die overnachtingsdate zou zijn. En mormel als ik ben, ik wil niet de hele serie zien, maar de laatste 2 afleveringen met veel drama wèl.;) Dus nog even geduld, er werd flink gejankt in de vooruitblik. Gna.



Haha, de laatste afleveringen zijn meestal het leukst ja! Alhoewel bij de Nederlandse versie de afgelopen 2 of 3 series alle 'spannende' dingen al de dagen ervoor gebeurd waren en die Dreamdates best suf uitvielen... De confrontatie en 'hoe is het nu met...?' zijn het vermakelijkst!
Alle reacties Link kopieren
zo dat was aflevering 1:D:D

weet iemand op welke dag de herhaling is? ik ken het door mn werk niet altijd drekt zien namelijk of is het terug te zien op internet??
Alle reacties Link kopieren
Uitzendingen

Elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur en herhaling maandag rond 23.00 uur.



http://www.temptation-island.nl/home 



Wat gaat die Takis zweten zeg, bij de leugendetector! ;) 

Beetje min van hem dat hij scheldt met 'kanker'...
Alle reacties Link kopieren
Uitzendingen

Elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur en herhaling maandag rond 23.00 uur.



http://www.temptation-island.nl/home 



Wat gaat die Takis zweten zeg, bij de leugendetector! ;) 

Beetje min van hem dat hij scheldt met 'kanker'...



bedankt voor de info weet ik tenminste wanneer ik ken kijke als ik iets gemist heb:D  ach tja die Tarik vind ik nu al een apparte en dan is het pas begonne
Alle reacties Link kopieren
Oh. My. God. Dit is wel de ergste aflevering ooit. Met de vreselijkste personen ooit. Na tien minuten zag ik het al. Die gaan állemaal voor de bijl. Behalve dat meisje met dat rossige, krullende haar.



Dat meisje en Danny vind ik wel leuk, maar de rest is nog te dom om voor de duvel te dansen. En weinig objectief: ik vind ze ook allemaal lelijk. Ik heb bijna medelijden met de verleiders. Bijna. want ze lijken er niet veel moeite mee te hebben wie dan ook te graaien.



Ik bedoel, als zelfs Frederik veel aandacht krijgt, dan maakt het je geen reet uit wie je graait. Elke keer als Frederik in beeld kwam moest ik denken aan Frank Jr., de mallotige halfbroer van Phoebe in Friends. Hij lijkt er niet alleen op, hij lacht net zo hysterisch en heeft dezelfde oenige uitstraling. ik vind het een giller!



Ik heb trouwens een stukje gemist na de reclame, dat was toen Danny weggeroepen werd. Ik neem aan dat hij de beelden van de leugendetector te zien kreeg? Of was het iets anders?



Enfin, het is alleen maar spannend om te kijken wie er níet vreemd gaat volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
dat vraag ik me ook wel af of je als verleider/verleidster ( klinkt al zo goedkoop ) verplicht bent te verleiden wat je ook van de deelnemers vindt.

ik vond niets aan de mannen die ik even vluchtig gezien heb gisteravond en hun vrouwen zijn ook niet heel erg mooi.

zouden de mannen en vrouwen die als vrijgezel meedoen dan echt een soort hoeren en gigolos zijn ?

dat maakt het nog erger je relatie met één van hun op het spel te zetten, het kan ze zelf nog niet eens schelen dan.

maar goed wie ben ik ?

het is wel heerlijke pulptv om zo even met een half oog naar te kijken, frederik met zijn libido :D, juk ik hoef dat niet te weten...

en die "ontvoeringen" dan, als dat echt was vind ik dat ook wel erg smakeloos, maar dat hoop ik dan maar dat die vooraf besproken waren.

zo niet, kijk ik er geen minuut meer naar, als ik kandidaat was ging ik niet mee met 2 onbekenden, tv of geen tv, gelukkig doe ik niet mee, ze zouden niet blij met me zijn.
Alle reacties Link kopieren
Prinssesetamtam: welke ontvoering bedoel je, heb ik nou toch weer niet goed opgelet?

Ik kijk vaak met een schuin oog omdat ik meestal tussendoor nog wat in huis bezig ben, dus nu heb ik dat misschien gemist!!!!!



Ben trouwens weer heel blij dat het weer op de buis is, ik vermaak me echt met dit soort programma´s.

Hoe dramatischer hoe beter hahahaha, erg eigenlijk he?
Alle reacties Link kopieren
de stellen dachten de nacht en ochtend voor de definitieve scheiding tussen de deelnemers samen te kunnen doorbrengen maar toen werden eerst de dames en daarna de heren "ontvoerd" en naar een onbekende locatie gebracht om daar de leugendetectortest te doen.

frederik zat daar wel mee, die had die ochtend nog wel iets willen doen ( 3x raden wat ).
Alle reacties Link kopieren
Hahhaaha, zie je nou heb ik het begin niet helemaal goed gezien, het was dus een echte ontvoering.

Wel lullig eigenlijk maar ja het blijft wel een spel waar je aan mee doet.



Ik ben wel blij dat het 2x per week is dan hoef je niet zo lang te wachten steeds, daar hou ik wel van!!



Ik vind de meiden er inderdaad ook niet echt aantrekkelijk uit zien, vooral die met het donkere haar.

Ik denk wel dat de meiden ook over de schreef gaan.

De mannen zijn ook niet aantrekkelijk, ben blij dat ik geen verleidster ben (niet dat ik er ooit aan zou beginnen, hihihihi)
Alle reacties Link kopieren


Ik heb trouwens een stukje gemist na de reclame, dat was toen Danny weggeroepen werd. Ik neem aan dat hij de beelden van de leugendetector te zien kreeg? Of was het iets anders?



Enfin, het is alleen maar spannend om te kijken wie er níet vreemd gaat volgens mij.
Nou dat was superspannend voor hem hoor! :P Er zat een jongen op hem te wachten, waarvan Rachel had aangegeven dat dat haar grootste verleiding zou zijn. Het is Dave, 'Veronica's Lekkerste'... vervolgens gingen ze zo'n machopraatje tegen elkaar houden en Dave ging dan ook naar het vrouwenhuis om daar de single uit te hangen.
Alle reacties Link kopieren
BALEN!! Dit is, denk ik, het ordinairste maar wel leukst tv programma dat er bestaat en nou heb ik uitzending 1 meteen gemist!!!!:@

Op maandagavond zit ik altijd moeilijk met mijn tijd, maar op dinsdag en donderdag niet dus ik denk dat ik het maar ga volgen vanaf aflevering 2.

Jammer maar helaas. Bij die leugendetector, wat werd er zo ongeveer gevraagd en........minstns zo belangrijk, wat waren de antwoorden???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven