Entertainment alle pijlers

~Temptation Island~

26-03-2007 11:18 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond begint het weer, ik weet het, het is pulp :$, maar het blijft wel grappig om naar te kijken. Dit jaar is het op Jamaica en Shaggy gaat een keer op date met 1 van de vrouwen.



Wie heeft er zin om hier een beetje mee te kletsen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




quote: Neetoch reageerde



Argh helemaal vergeten dat het vandaag kwam, heb een zondagmood! Kan iemand me een samenvatting geven van vandaag? En wat moet ik volgende week dinsdag en donderdag om 20.30 doen?

Forummen?

Haha euh... ja als er niks ipv TI komt misschien wel...
Alle reacties Link kopieren




quote: lizzz reageerde



Het is vast al vaker gezegd, maar wat een vieze, achterbakse gluiperd is die Takis!! Loser!!

Ik vind hem wel wat hebben van Richie uit Bottom blossom ( is ook al lang geleden ) :P bottom is ook een serie trouwens ( engelse serie, nogal vies )
Wijsneus! :D Ze bedoelde denk ik  van Bottom, Richie Roch ( met Eddy Hitler)



Nou je het zegt....
Alle reacties Link kopieren




quote: princessetamtam reageerde





quote: lizzz reageerde



Het is vast al vaker gezegd, maar wat een vieze, achterbakse gluiperd is die Takis!! Loser!!

Ik vind hem wel wat hebben van Richie uit Bottom blossom ( is ook al lang geleden ) :P bottom is ook een serie trouwens ( engelse serie, nogal vies )





Wijsneus! :D Ze bedoelde denk ik  van Bottom, Richie Roch ( met Eddy Hitler)



Nou je het zegt....





diegene die bedoelde uit blossom had ook een ander stopwoord als takis, die zei altijd "wow" nogal onschuldig in vergelijking met takis
Alle reacties Link kopieren
Ok, samengevat:



Eerst lieten ze nog een keer zien hoe Gringo bij Elynn troost ging zoeken. Hij kroop in haar bed en ze hield hem weer af. :P Intussen zat Ciska op haar tweepersoonsbed te huilen en te frutten met bloemblaadjes. Ze dacht niet dat het nog goed zou komen.

Later gingen ze heel idyllisch picknicken en zoenen en vertellen dat het zware tijden waren maar ze weer gelukkig samen waren. En moeder was weer op bezoek (met de vlechten op het hoofd gebonden) en die kraamde allemaal onzin uit. Ze zei dat ze Gringo wel erg ordinair vond in zijn uitlatingen. En die rat zei alleen maar dat Ciska het erger had gemaakt en dat hij dat toen ook écht meende. En dat ze niet zouden trouwen. Trouwen kost geld en scheiden ook. :o En Ciska knikte dommig. Moeder herhaalde een aantal keren dat ze haar dochter op het eiland had gezien en dacht: Ciska was niet goed. Ze doelde op haar mentale gesteldheid daar, denk ik, maar ik denk dat dat wel geldt voor de totale gesteldheid van moeder en dochter.

Uiteindelijk eindigde de picknick met ruzie omdat Ciska vertelde met Bianca (die begon, volgens haar) tijdens een zuipfestijn haar string uit te hebben gedaan. Gringo was weer de rust zelve en zei: "soms ben je ook gewoon een lichtekooi he". :? Rukker.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bloesem reageerde





quote: princessetamtam reageerde





quote: lizzz reageerde



Het is vast al vaker gezegd, maar wat een vieze, achterbakse gluiperd is die Takis!! Loser!!

Ik vind hem wel wat hebben van Richie uit Bottom blossom ( is ook al lang geleden ) :P bottom is ook een serie trouwens ( engelse serie, nogal vies )





Wijsneus! :D Ze bedoelde denk ik  van Bottom, Richie Roch ( met Eddy Hitler)



Nou je het zegt....





diegene die bedoelde uit blossom had ook een ander stopwoord als takis, die zei altijd "wow" nogal onschuldig in vergelijking met takis
ik bedoelde joey nu weet ik het zelf ook weer, hij is wel even dom als takis, zie de actie met de camera bij de dreamdate.
Alle reacties Link kopieren
En toen Takis en Bianca: ze zijn nog samen en hebben nu een open relatie. Kortom: hij zoekt een neukertje en Bianca kijkt schaapachtig toe als haar schoonmoeder vertelt dat haar zoon een lekker ding is die goed vrouwen kan verwennen. Kots.

Ze rijden rond in een cabrio en liggen samen bij een strandtent op een terras. De verklaring dat ze dronken was toen Roberto aan haar kont zat, is nog steeds niet genoeg voor Takis.

Hij ontmoet Amina, die zegt dat ze er niets van snapt dat ze nu een open relatie hebben. Hij zegt zo vrij als een vogeltje te zijn (in de hoop dat ze onmiddellijk om zijn nek hangt) maar ze zegt dat ze blij is dat ze niet zijn vriendin is. Gna!

Dan zie je nog sneue beelden van Takis in de discotheek, die botvangt bij lekkere wijven. En die nog beledigende dingen zegt over Bianca.



Iemand nog aanvullingen?
Alle reacties Link kopieren
Ja! De muziek was weer geweldig (kan het even niet reproduceren, sorry).

Moeder van Takis zat hem op te jutten of ie wel zeker wist dat Bianca geen sex had gehad in de badkamer > Takis wist zeker van niet, hij had de geluiden er wel bij gehoord en dat was alleen maar zoenen. "Jamaar, je kan ook stille sex hebben! Dat zij hem op zijn mond zoent als hij zijn hoogtepunt bereikt en dat je dan niks hoort". Joh. Volgens mij vindt ze Bianca niet de ideale schoondochter. En volgens mij stond ze ook erg klef te dansen met Takis (moeder dus...) als ik het goed heb gezien. Ik zou zeggen Bianca: pak je biezen. Bianca zei trouwens dat de relatie eigenlijk een stap achteruit was gegaan sinds TI... Nou, dan wist ik het helemaal wel.



Moeder van Ciska denkt dat ze de relatie van die 2 wel kan redden door hem erop te blijven wijzen dat Ciska zoveel van hem houdt en "helemaal nie goe was", of eigenlijk, dat hoopt ze. Tegen beter weten in, maar dat geeft ze aan zichzelf niet toe (schat ik even zo in).

Twee weken nadat Gringo op de bank tegen Ciska en schoonmoeder zei dat er niet getrouwd gaat worden, deed hij via de radio een huwelijksaanzoek. Ik hoop voor Ciska dat het scheiden voor hem inderdaad duur wordt. ;) Maar dat aanzoek deed hij kennelijk afgelopen april dus ik hoop eigenlijk meer voor Ciska dat het helemaal niet door gaat, en de relatie daarmee ook.

Het enige zinnige van Gringo dat me is bijgebleven is dat hij zei dat ze na TI nu eigenlijk gelijk stonden (want hij was ook al 's vreemdgegaan). Maar ik geloof dat hij het daar na het horen van de string-uittrek-actie al niet meer mee eens was.



(by the way, who the f*** is Fiona? of heb ik iets belangrijks gemist?)
Alle reacties Link kopieren
Fiona is vrouwtje uit film Shrek. Rachel en zij lijken erg op elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Aha! Ben niet zo'n Shrek-kenner/kijker, pfew op de valreep van TI is deze brandende vraag mij dan toch nog opgegelost *grijns*.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de samenvatting. En wat had Amina dan allemaal gezegd? Dat lijkt me het leukste

En heeft iemand mijn blouse gezien die ik morgen aan moet voor het werk?
Alle reacties Link kopieren
Oja, erg leuk om de toelichting van Elynn nog te krijgen. Ze zegt tegen Gringo: "Dat was Temptation Island, en dit is de real world. Dat onderscheid kan je toch wel maken hè?" (of iets in die trant). Ik vroeg me al af hoe ze het hem aan zijn verstand zou peuteren, maar eigenlijk dus heel diplomatiek en de bal terugleggend bij hem.

En ik moest erg lachen hoe ze beschreef dat ze hem wel tig keer had afgewezen. "Ja, Gringo heeft wel een groot libido, of, haha, libidos". :P Hadden ze ook een leuke clip van gemaakt, van al zijn pogingen, met erboven: poging 1, poging 2 etc., met telkens zo'n toeter erbij > foute antwoord, weer mislukt!
Alle reacties Link kopieren
Amina had gezegd dat ze hun relatie niet begreep (Takis, Bianca) en in het kader daarvan dat ze zijn vriendin niet wilde zijn. Takis antwoordde dat als je echt gek bent van een meisje, je natuurlijk niet naar andere vrouwen taalt. Dus dat Bianca voor hem dus niet zooo speciaal was. :o
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor samenvatting! Ik ga morgen zeker proberen te kijken.... (kwalitiet is nogal slecht over het algemeen).
Alle reacties Link kopieren


Oja, erg leuk om de toelichting van Elynn nog te krijgen. Ze zegt tegen Gringo: "Dat was Temptation Island, en dit is de real world. Dat onderscheid kan je toch wel maken hè?" (of iets in die trant). Ik vroeg me al af hoe ze het hem aan zijn verstand zou peuteren, maar eigenlijk dus heel diplomatiek en de bal terugleggend bij hem.

En ik moest erg lachen hoe ze beschreef dat ze hem wel tig keer had afgewezen. "Ja, Gringo heeft wel een groot libido, of, haha, libidos". :P Hadden ze ook een leuke clip van gemaakt, van al zijn pogingen, met erboven: poging 1, poging 2 etc., met telkens zo'n toeter erbij > foute antwoord, weer mislukt!
Hahah heeeerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Heb vanavond een inhaalslag gemaakt, ik liep 4 afleveringen achter. Heb nu wel een beetje een overdosis. OMG, wat een eikel is die Gringo!  En die arme Ciska. Terwijl Gringo en haar moeder over haar en haar relatie in discussie zijn, zit zij er bij zonder een woord te zeggen! Ongelofelijk. En Miss Piggy Rachel is de lucht niet waard die ze inademt, goed voor Danny dat hij van haar af is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de uitzending van vanavond ook nogal tegenvallen.

Maar desalniettemin heb ik ook moeten lachen om sommige dingen. Het blijft toch wel een smakelijk, vermakelijk programma.

Wbt Takis, als je zo'n moeder hebt kun je toch ook geen leuke jongen zijn. Wat een ego-eikel zeg!! Hij is in het "echte leven" misschien nog wel erger dan tijdens TI. Hij gaat echt voor zijn eigen hachje, maar het lukt hem niet echt zo te zien. Hihihihi....

En Gringo en Ciska snap ik ook helemaal niet, maar dat is al langer zo.
Alle reacties Link kopieren


Dank jullie voor de samenvatting. En wat had Amina dan allemaal gezegd? Dat lijkt me het leukste

En heeft iemand mijn blouse gezien die ik morgen aan moet voor het werk?


 Sorry, hij zat nog in de was! Ik heb hem wel even gestreken voor je.



De moeder van Takis is gewoon een vals kreng. Wat anders???



En Ciska maakt zelf de fout om te trouwen met die man, ik hoop maar dat die twee geen kinderen krijgen.
Alle reacties Link kopieren




quote: Neetoch reageerde



Dank jullie voor de samenvatting. En wat had Amina dan allemaal gezegd? Dat lijkt me het leukste

En heeft iemand mijn blouse gezien die ik morgen aan moet voor het werk?

 Sorry, hij zat nog in de was! Ik heb hem wel even gestreken voor je.
Dank je wat aardig ;)
Alle reacties Link kopieren




quote: snoepje74 reageerde



Shit... ik ben gewoon helemaal vergeten om te kijken



Jij zou toch met Danny daten??? :P
Daarom heb ik het gister dus niet gezien ;)

Het was erg gezellig... hij ligt nu nog te slapen. Oorbellen zijn eruit :P
Alle reacties Link kopieren




quote: Bloesem reageerde





quote: snoepje74 reageerde



Shit... ik ben gewoon helemaal vergeten om te kijken



Jij zou toch met Danny daten??? :P Daarom heb ik het gister dus niet gezien ;)

Het was erg gezellig... hij ligt nu nog te slapen. Oorbellen zijn eruit :P







Hahahahaha, erg leuk!

Hoop dat t gezellig was!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook niet dat Bianca bij Takis blijft, hij noemde haar kankerhoer oid oid??? bij zo iemand blijf je toch niet. Vond haar erg slachtofferig, dacht dat ze sterker zou zijn. En 1-0 voor Bianca??  wat een schijnheil bah.
quote: Bloesem reageerde



De moeder van Takis is gewoon een vals kreng. Wat anders???



En Ciska maakt zelf de fout om te trouwen met die man, ik hoop maar dat die twee geen kinderen krijgen.





Eeeh, ik vind het een beetje ziek als je als moeder zegt dat je kind goed is in verwennen.

Ik snap niet dat Bianca daar aan die bar bleef zitten. Hm, ik snap wel meer niet van die mensen...hahahaa
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat Bianca alsnog die arrogante Griekse nepgod aan de kant zet als ze deze aflevering heeft gezien. Ik weet gewoon wel zeker dat hij echt wel meer uitgevroten heeft dat een beetje zoenen, die blik van Amina sprak boekdelen. En toen Amina hem voor het eerst een beetje tegengas gaf zag je aan de blik van Takis dat hij zich ineens enorm irriteerde aan haar. Hij dacht natuurlijk dat ze nog steeds zo lief en meegaand was en dat ze hem meteen zou bespringen ofzo. Bummer! :D Die schoonmoeder was ook ernstig erg met haar uitleg over geluidsloze seks. Plaatvervangende schaamte.



De muziek was inderdaad geweldig. Gringo en Ciska zaten te picknicken in het park en alles was leuk en romantisch totdat Ciska vertelde over de string aktie. Gringo noemde haar een lichtekooi, de stemming daalde tot onder het vriespunt en de muziek: 'Just a perfect day, drink sangria in the park" :D



Wat een droevig stelletje. De hele opzet van Gringo om mee te doen aan TI was een betere, leukere, knappere vriendin te vinden en toen dat niet was gelukt ging hij maar weer terug naar Ciska. Typisch een gevalletje van niet alleen kunnen zijn. Ciska is ook wel enigszins zwakbegaafd hoor, als je dan die geluiden weer hoort van de aktie met Robert. Wil je seks JAAAAA & allee, iek ben ook alle nat hee!

:o :?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren


Ciska is ook wel enigszins zwakbegaafd hoor, als je dan die geluiden weer hoort van de aktie met Robert. Wil je seks JAAAAA & allee, iek ben ook alle nat hee!

:o :?





Dat hadden ze nog niet laten horen, volgens mij.



En vind het een beetje vreemd dat er geen beelden zijn van Rachel en Laurent. Zouden die zo beestachtig zijn dat TI ze niet uit durft te zenden? Of hebben ze geen camera's geplaatst bij hen omdat ze ervan uit gingen dat die twee elkaar toch niet zouden gaan dekken?



Dat stukje dat de moeder van Takis maar bleef doorgaan over geluidloze sex heb ik verdrongen. Oh wat walgelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel ambtenaar van de burgelijke stand willen zijn bij het huwelijk van Gringo en Ciska.



"Eerst liep jullie relatie een deuk op omdat Gringo "even" aan zichzelf dacht en vreemdging. Daarna hebben jullie op TI Nederland en België geschokt door de kip-zonder-kop-actie van Gringo met een blondje en kwam de score gelijk omdat Ciska een triootje in de bosjes deed. We hebben er alle vertrouwen in dat jullie een lang en gelukkig huwelijk tegemoet gaan, zonder ruzie, met respect voor elkander en monogaam tot de dood jullie scheidt. Of Temptation Island."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven