Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Hot Diggity Dog!

28-11-2016 17:30 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!



"I'm not in charge anymore. Negan is."

- Rick Grimes







En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:

Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Links

Comics

Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Dory_1 schreef op 14 januari 2017 @ 21:43:

Wij gaan donderdag al en ook naar harry Potter verder beetje rondhangen in de stad, naar de nieuwe lego winkel met zoon en fish&chips eten bij mijn oude stamkroeg. I Londen!Me 2
quote:floflo schreef op 14 januari 2017 @ 13:00:

[...]





Het blijft nu leuk Ja erg hè
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Mams, de jouwe is ook kapot he!



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Haha Dory



Hier lag ongeveer de hele ochtend het OV eruit. Vriendinnetje en ik hadden het meteen over dat er een zombie apocalypse uitbreekt en waar we heen konden gaan. Ik heb ongeveer eten voor een week en nog wel aardig wat kattenvoer.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 13 januari 2017 @ 18:55:

Dubbel jaloers zelfs
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 16 januari 2017 @ 10:47:

Mams, de jouwe is ook kapot he!



[afbeelding]

ik denk een lamp

en die mag hij bij mij wel vervangen, mijn slaapkamer is donker
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:-catnip schreef op 17 januari 2017 @ 12:10:

Haha Dory



Hier lag ongeveer de hele ochtend het OV eruit. Vriendinnetje en ik hadden het meteen over dat er een zombie apocalypse uitbreekt en waar we heen konden gaan. Ik heb ongeveer eten voor een week en nog wel aardig wat kattenvoer.

Ik zag op fb dat Amsterdam zonder stroom zat en dat de mensen meteen beseften hoe afhankelijk ze van elektra waren. Licht, verwarming, koken, telefoneren, het ov, veel doet het gewoon niet.

In de geval van een apocalyps heb ik gelukkig nog mijn campingstel met gasfles en een knijpkat. En een mini-zonnepaneel waar je -met veel geduld- usb-apparaten mee op kan laden.
Alle reacties Link kopieren
Ja nou echt hoor. Wij hadden gelukkig wel stroom toen ik op stond, terwijl dat al om 6 uur was. Heb in mijn ouderlijk huis ooit wel een keer gehad dat we geen stroom hadden en toen moesten we kaarsjes aan en ging ik me opmaken bij mobiel licht enzo.

En nice, jij hebt wel goede gadgets dus.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Beetje 'trash polka' idee deze foto's, maar wel leuk.





























Alle reacties Link kopieren
Benieuwd of er nog iemand het loodje legt in 7B
Wow. I wish I could speak whale.
Oh, wie gaat er dood.

Ik denk Gregory.

Verder misschien Sherry, Tara, Morgan.

De rest daar wil ik niet aan.
Die laatste drie is gebaseerd op niks hoor.
quote:Starshine-2 schreef op 18 januari 2017 @ 09:49:

Oh, wie gaat er dood.

Ik denk Gregory.

Verder misschien Sherry, Tara, Morgan.

De rest daar wil ik niet aan.Ik denk ook Gregory en ik denk Aaron. Die laatste denk ik, omdat hij steeds meer ontwikkelingen kreeg in de serie. Dus dat vind ik een doodvonnis.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook Gregory. En misschien Morgan.

Ik denk niet Aaron en dat zou ik ook wel erg jammer vinden trouwens. Tara denk ik ook niet.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Rosita zou ook een optie zijn (en dat zou ik best prima vinden )
Wow. I wish I could speak whale.
Ik kreeg net een brainwave dat ezekiel ook wel eens seizoen 8 niet kan halen. Daar is hij net weer iets te onbelangrijk maar wel geliefd voor.
Oh ja Rosita. En met Sasha heb ik ook weinig. Maar ik denk dat zij met Maggie een soort commune gaan vormen in Hilltop?

Oja Enid was er ook nog. Voegt voor mij weinig toe maar zal wel belangrijk worden als vriendinnetje van Carl.



Maar serieus. Ik ben eigenlijk bang voor Carol. Dat ze zich steeds verder terugtrekt en niks met vechten te maken wil hebben, maar dat ze dan toch over de streep wordt getrokken en dan roemrijk te onder gaat in een blaze of glory
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister spoilers gelezen.. Ik weet wie der dood gaat



Gaat nog best spannend worden na wat ik gelezen heb
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 18 januari 2017 @ 10:43:

Ik heb gister spoilers gelezen.. Ik weet wie der dood gaat



Gaat nog best spannend worden na wat ik gelezen heb

Ik pikte ook iets over spoilers op en las maar niet verder.

Spannend is goed.
Ik ben gelukkig nog niet gespoilerd, dus ga lekker blanco 7B in. Al voel ik gewoon aan mijn water dat ezekiel en Gregory sowieso zwaai zwaai gaan doen
Ja voor Greg is het te verwachten. Ezekiel zou ik jammer vinden.
Maar even lekker op niks af speculeren :

Carol en Ezekiel worden een setje. Ezekiel gaat dan dood door Negan/Saviors. Carol beseft dan dat de saviors alles wat haar lief is dood kan maken en blaast de hele sanctuary op en legt daarbij ook het loodje.

Negan blijft nog wel leven maar is nu wel een groot deel van zijn leger kwijt en zijn basis. Hierdoor kan hij the family niet verslaan en ze leven verder met een wapenstilstand. Handig want dit kan later weer lekker oplaaien.
quote:Starshine-2 schreef op 18 januari 2017 @ 10:56:

Maar even lekker op niks af speculeren :

Carol en Ezekiel worden een setje. Ezekiel gaat dan dood door Negan/Saviors. Carol beseft dan dat de saviors alles wat haar lief is dood kan maken en blaast de hele sanctuary op en legt daarbij ook het loodje.

Negan blijft nog wel leven maar is nu wel een groot deel van zijn leger kwijt en zijn basis. Hierdoor kan hij the family niet verslaan en ze leven verder met een wapenstilstand. Handig want dit kan later weer lekker oplaaien.Aannemelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven