Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
Jullie gaan zo sneeeeeel
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ze heeft in grotere films gespeeld dan Norman.
quote:Dory_1 schreef op 23 maart 2017 @ 13:41:

Het is zo geacteerd, wat vinden jullie? Het is duidelijk in scene gezet om het de hele wereld te laten weten, dat bedoel ik eigenlijk. Ik vind er niet zoveel natuurlijks aan. Het is te overdreven, dat is het een beetje.

Ik krijg er een beetje het idee bij dat ze nogal impulsief (toch een drankje teveel op?) besloten hebben dat ze nu officieel zijn en dat ze dat toen zo naar buiten hebben gebracht .

Daar zaten sommige crazy's ook over te miepen, dat ze het wereldkundig maakten door een potje te zoenen (in public!!) ipv dat ze een statement naar buiten brachten.
Inglorious Bastards wel, maar daar is ze me niet opgevallen. Troy ooit een stukje gezien, maar uitgezet wegens te slecht. Maar ze is vast wel ergens goed in
Voor Sky kende ik haar eigenlijk ook niet. Ik vind haar niet echt een opvallende verschijning of zo.

Ik zou d'r straal voorbij lopen, dat zeker.
Norman komt morgen bij Jimmy Fallon trouwen, ben benieuwd of hij er wat over gaat zeggen.
quote:Lucylucille schreef op 23 maart 2017 @ 15:29:

Norman komt morgen bij Jimmy Fallon trouwen, ben benieuwd of hij er wat over gaat zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 23 maart 2017 @ 15:29:

Norman komt morgen bij Jimmy Fallon trouwen, ben benieuwd of hij er wat over gaat zeggen.





Als ie dat komt doen, zal ie er zeker iets van zeggen!
Wow. I wish I could speak whale.
Haha, oeps

Dan ligt Tumblr helemaal overhoop
Lijkt me een vet goeie stunt. Dat hij zegt dat ze in Vegas getrouwd zijn. Hun personages in Sky hebben elkaar ook in Vegas ontmoet tenslotte
Een paar teasers voor de red nose Day actually special

https://youtu.be/fRdsw7ceQg8

https://youtu.be/AFUrSiaTfDY
Alle reacties Link kopieren
heb helaas een spoiler gelezen,

pff,

ach ja



weet je wat ik eigenlijk jammer vind is dat je nooit tragedie ziet van de mensen die walkers zijn geworden

natuurlijk verwacht ik het niet van ieder walker

maar ik vond de walker moeder en kind bij de opvanghuis (waar Carol en Daryl waren) een heel mooi tragische verhaal

hetzelfde geldt voor de moeder en kind in de winkel waar (Daryl en Rosita en Denise Medicatie gingen halen)

en vergeet niet de man die walkers hun hoofd of ledematen afhakte en er borden om de nek hing met (moordenaar, verkrachter) en uiteindelijk zijn walker gezin in zijn hut had (aflevering waar the governor, martinez en broertjes Mitch en Pete Dolgen)



de makers mogen dat wel wat meer maken, dat wekt mijn interesse ook

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nou, zou gisteravond laat na het werk samen met man de laatste aflevering kijken... Hij weet niet dat ik hem al gezien heb. Na het beginstukje, er waren amper drie zinnen gezegd, zegtie zullen we maar gaan slapen dit is zo saai en ik ben hier te moe voor. Eigenlijk moest ik hem wel gelijk geven, de episode begon nou niet echt spannend.



Vanavond poging twee
You like icecream? We have icecream.
quote:mamsvan schreef op 23 maart 2017 @ 22:56:

heb helaas een spoiler gelezen,

pff,

ach ja



weet je wat ik eigenlijk jammer vind is dat je nooit tragedie ziet van de mensen die walkers zijn geworden

natuurlijk verwacht ik het niet van ieder walker

maar ik vond de walker moeder en kind bij de opvanghuis (waar Carol en Daryl waren) een heel mooi tragische verhaal

hetzelfde geldt voor de moeder en kind in de winkel waar (Daryl en Rosita en Denise Medicatie gingen halen)

en vergeet niet de man die walkers hun hoofd of ledematen afhakte en er borden om de nek hing met (moordenaar, verkrachter) en uiteindelijk zijn walker gezin in zijn hut had (aflevering waar the governor, martinez en broertjes Mitch en Pete Dolgen)



de makers mogen dat wel wat meer maken, dat wekt mijn interesse ook





Nou dat is ook interessant.

Voor de bicyclegirl hebben ze dat wel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoei ik loop achter! Zo druk geweest met vanalles!

Morgen lekker bijlezen
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 24 maart 2017 @ 22:44:

[afbeelding]Hij leek heeeeel even op Mickey mouse op deze foto
Alle reacties Link kopieren




dit schijnt het zoontje van Glenn en zijn vrouw te zijn baby yeun
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Aahhh, zo lief!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Schattig
Alle reacties Link kopieren
haal de foto wel weg over een week denk ik

ondanks dat zij het zelf op social media zetten vind ik toch dat een foto van een baby niet te lang ergens moet staan

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur zeg over Norman en Diane, ik lees gelukkig nooit op zulke sites alleen dus wat jullie hier posten maar die mensen sporen dus echt niet..
Alle reacties Link kopieren
Ik lig helemaal in een deuk over de fans die geen fans meer willen zijn van Norman. En ik geloof helemaal niet dat hij daarom uit de serie moet. Ik zou meteen naar de rechter stappen wanneer mijn werkgever mij er uit wipte vanwege privé zaken. En ja, het woordje privé kennen de meeste hysterische fans blijkbaar niet. Zo erg niet respectvol voor iemands privacy! Het grenst voor mij aan het walgelijke!

Echt hoor! Mensen hebben recht op hun privacy of ze nu bekend zijn of niet! Ik vind dat er vaak zo over grenzen gegaan wordt en ik ben het er helemaal niet mee eens dat dit gewoon hoort bij het beroemd zijn. Veel acteurs zullen dit op de koop toe nemen maar ik vraag me wel eens af wat dit met hun doet. Wanneer weer eens een ster uitgemaakt wordt voor arrogant of eens een keer flink over de pis gaat dan denk ik daar kunnen dit soort zaken daar wel eens de aanleiding voor zijn.

En wat zegt het uberhaupt over dat soort fans die hiervoor online gaan en dit soort roddels verkopen, delen en aandikken met opgeklopte emoties en onrealistische verwachtingen. Shame on them!!! Sommigen denken dat ze zich alles kunnen permitteren of ze denken dat ze zich anoniem wel mogen laten gaan. Lafaards! Dan vraag ik mij af is dit nou gebrek aan geweten of gebrek aan verstand? Ik vrees dat het bij verschillenden wel eens allebei kan zijn.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Dat ja. Eventueel ook nog gecombineerd met een flinke scheut jaloezie.

Het schijnt dat zijn vorige serieuze vriendin best veel shit over zich heenkreeg van 'fans'. Sommigen zeggen dat ze het daarom uitgemaakt heeft.

Of dat zo is weet ik niet, maar een hoop shit van een stel hysterische wijven helpt in ieder geval niet mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven