Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
Ik denk dat zo'n effect beoogd werd, dat ze overkwamen als een soort samenleving als een mierenhoop of bijenkorf of Borg met 1 leider/queen en de rest dus onmondige werkers. Die Tamiel vertrok ook geen spier toen ze een mes op haar keel gedrukt kreeg. Ze bleef maar een beetje vaag glimlachen.

Ik vond ze niet precies irritant, maar gewoon heel raar en onnatuurlijk inderdaad. Negan heeft ook een totaal verknipte samenleving opgebouwd, maar de mensen daar zie ik nog natuurlijke dingen doen. Kingdom idem dito.

Als Negan of Ezekiel doodgaat zie ik gebeuren dat er een nieuwe leider opstaat of dat iedereen aan het vechten slaat of wegloopt of whatever. Op de scrapheap verwacht ik dat iedereen doelloos in het rond gata lopen tot ze doodgaan of dat ze collectief zelfmoord plegen.
Alle reacties Link kopieren
Het is voor mij de combinatie.



The Kingdom zit voor mij al op het randje, maar oké, ik kan dat wel accepteren. Maar nu deze verknipte dumpster divers erbij... Het is misschien too much of zo. Ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van hoe dit zo is gekomen.

Die namen ook...Geen doorsnee namen, dus ik vermoed dat ze die aan zichzelf gegeven hebben. Heel geforceerd.

Maar met de juiste backstory wordt het misschien best nog wat.
Ja dat, het is teveel. The kingdom is al behoorlijk een fantasie samenleving, maar dit is echt bizar. Rare namen, rare kleding, rare manieren. Alsof ze inderdaad op een scifi con zaten toen de ZA losbrak. Of dat ze met elkaar in een gesticht zaten.

ZO'n samenleving zou ik verwachten als we al 15 jaar in de ZA zaten, niet na krap 2 jaar. Maar misschien schat ik de mensheid te hoog in
Nou laten we hopen dat ze in de voorhoede staan en het loodje leggen zodra het kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 22 februari 2017 @ 22:48:

Nou laten we hopen dat ze in de voorhoede staan en het loodje leggen zodra het kan.

Dat sowieso!



Ja die namen is ook een dingetje. Maar misschien is het wel een overblijfsel uit een gekkenhuis die groep.
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand die mijn tickets over wil nemen + handtekening van JDM, trein en hostel?



Ik heb sinds 3 maanden pijn in mijn rug, waarschijnlijk weer een hernia. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor foto, MRI en gesprek met een neuroloog. Ik zit al weken aan de morfine, heb stage stop moeten zitten en lig eigenlijk de hele dag maar een beetje op de bank. Had gehoopt dat ik de reis wel aan kon maar ik zit steeds meer en meer te twijfelen...
Alle reacties Link kopieren
Oh Coda, wat erg voor je
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 23 februari 2017 @ 07:46:

Is er nog iemand die mijn tickets over wil nemen + handtekening van JDM, trein en hostel?



Ik heb sinds 3 maanden pijn in mijn rug, waarschijnlijk weer een hernia. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor foto, MRI en gesprek met een neuroloog. Ik zit al weken aan de morfine, heb stage stop moeten zitten en lig eigenlijk de hele dag maar een beetje op de bank. Had gehoopt dat ik de reis wel aan kon maar ik zit steeds meer en meer te twijfelen...



Ah nee Coda, wat super rot voor je!

Dat is echt heel naar, veel sterkte en succes in het ziekenhuis morgen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Niet?! Wat kut zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!!





Ik wil het nog niet definitief annuleren.. eerst morgen even afwachten. Mocht ik geopereerd moeten worden (die kans acht ik groot) dan ligt het er aan wanneer er plek is.. aan de ene kant denk ik: niet zeuren en gewoon pijnstillers slikken en gaan met die banaan maar het idee van ongeveer 8/9u moeten reizen (vriendin wil niet met vliegtuig) beangstigd me ook wel weer ozo..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet zoveel met die nieuwe groep(en). Idd, Kingdom was nog te behappen, maar dit wordt wel heel vreemd en onrealistisch. Erg jammer.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Coda nee! Wat erg!



Wij gaan zeker al niet, ben in onderhandeling met iemand die de kaartjes wil kopen. Ik baal, maar het is niet anders. Kat geopereerd, laptop kapot en moet vervangen worden en zoon moet een nieuwe fiets na een ongelukje. En het is nog carnaval dus het wordt wat veel financieel gezien.



Mijn zus heeft ook een hernia, maar tegen haar hebben ze gezegd dat tegenwoordig een hernia alleen bij uitzondering wordt geopereerd. Ik hoop voor je dat je toch kunt gaan.
Wow. I wish I could speak whale.
Jeetje wat balen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had me er al bij neergelegd. Het is niet anders. Gelukkig hebben we Amerika nog in het vooruitzicht, vlucht en hotels zijn geboekt dus dat komt goed
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ook voor jou super vervelend Dory! Misschien volgend jaar dan maar? Ik hoop dat je je kaartjes verkocht krijgt!



Dit is al mijn 3e hernia.. op mijn 15e had ik de eerste. Op 17e ben ik daar aan geopereerd. Op mijn 19e heb ik er weer een gehad maar die ging vanzelf weg maar die ik nu heb wordt alleen maar erger. Het is te doen met rust en morfine maar ik kan moeilijk de rest van m'n leven op de bank doorbrengen.. we gaan het wel horen morgen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en we willen naar Pinkpop (Green Day, niet Bieber ) dus dat kost ook weer een hoop geld. Gelukkig toch nog veel leuks in het vooruitzicht dus
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 23 februari 2017 @ 09:52:

Ook voor jou super vervelend Dory! Misschien volgend jaar dan maar? Ik hoop dat je je kaartjes verkocht krijgt!



Dit is al mijn 3e hernia.. op mijn 15e had ik de eerste. Op 17e ben ik daar aan geopereerd. Op mijn 19e heb ik er weer een gehad maar die ging vanzelf weg maar die ik nu heb wordt alleen maar erger. Het is te doen met rust en morfine maar ik kan moeilijk de rest van m'n leven op de bank doorbrengen.. we gaan het wel horen morgen. Mijn vriendin heeft ook zo jong twee hernia's gehad. Toen ook geopereerd bij de tweede keer en daarna heeft ze geen klachten meer gehad. Wel een zwakke rug, dat blijft, maar geen hernia meer. Dat hoop ik voor jou ook. Wat een ellende. Je bent nog veel te jong voor altijd maar rust en morfine!
Wow. I wish I could speak whale.
Coda en dory, wat ontzettend vervelend! Dit is Balen met een dikke vette hoofdletter B
Alle reacties Link kopieren
Wat naar coda... Ik had graag overgenomen maar het is toch al dit weekend? Plus kan ik niet in een keer neerleggen..

Ik hoop dat je een koper krijgt..



Hoop dat je heel even afleidt

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Volgende week. Ik moet helaas werken.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend balen Coda En voor jou ook Dory!
Oeps
Alle reacties Link kopieren
ze hebben ivb met de Oscars wat TWD gerelateerde Walking dead posters gemaakt



















4de is duidelijk mijn favoriet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik smolt ook even bij dit stukje



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Gave posters!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Hele gave posters!! Nr 2, 3 en 4 zou ik zo ophangen haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven