Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gelezen en ben heeeeel benieuwd!!



Ik kom net terug uit het ziekenhuis, heb een mega dubbele hernia en volgens de neuroloog is het een wonder dat ik nog rondloop. Maandag naar de neurochirurg en volgende week word ik waarschijnlijk geopereerd.



Dus als iemand de handtekening nog over wil nemen? Hebben nu iig ook contact met de reis- en annuleringsverzekering.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gelezen, be strong catnip.



Oh wauw Coda, wat heftig! Fijn dat je wel zo snel geholpen wordt, hopelijk valt de operatie mee en herstel je snel.



Ik ben nu lekker diehard Outlander aan het kijken, nu bij aflevering 9 van seizoen 1. Alleen ben ik nu ook ongesteld en moet ik zeggen dat ik aardig wat last heb van mijn hormonen door een aantal bepaalde scenes. Potverdorie.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
O catnip ik voel met je mee..

Ik ben het uitgerekend maandag en dan met Negan in beeld dat gaat nog erg zwijmelen worden met mij om hem
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Coda schreef op 24 februari 2017 @ 16:42:

Ik heb hem gelezen en ben heeeeel benieuwd!!



Ik kom net terug uit het ziekenhuis, heb een mega dubbele hernia en volgens de neuroloog is het een wonder dat ik nog rondloop. Maandag naar de neurochirurg en volgende week word ik waarschijnlijk geopereerd.



Dus als iemand de handtekening nog over wil nemen? Hebben nu iig ook contact met de reis- en annuleringsverzekering.

Ah nee....wil cherokerose hem niet?

Kun je anders de handtekeningop niet doorverkopen op een nederlandse fansite?
quote:-catnip schreef op 24 februari 2017 @ 16:45:

Ik heb het niet gelezen, be strong catnip.



Oh wauw Coda, wat heftig! Fijn dat je wel zo snel geholpen wordt, hopelijk valt de operatie mee en herstel je snel.



Ik ben nu lekker diehard Outlander aan het kijken, nu bij aflevering 9 van seizoen 1. Alleen ben ik nu ook ongesteld en moet ik zeggen dat ik aardig wat last heb van mijn hormonen door een aantal bepaalde scenes. Potverdorie.
Dacht even dat het Daryl was

Eindelijk lekker fris gewassen
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Dragisa . Ik wacht ook met liefde op die dag.



En hahaha mooie Starshine, maar de dingen die hij zegt zijn ook al erg sexy. En dan in combinatie met zijn lijf en lieve oogjes.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht in eerste instantie ook dat het Daryl was. En ik heb Outlander nog wel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Omg waar vind ik die serie
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Netflix. Ik moet zeggen dat ik het een erg leuke serie vind, maar ik ben ook niet zo moeilijk.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
O nou dat ga ik dit weekend eens bekijken denk ik ..



Ik kwam dit tegen :

Nog een reden om van jerry te houden



"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ben en Jerry hhahahaha!



Ik heb de kaarten op Marktplaats staan maar ik ben bang dat mensen het niet zullen vertrouwen haha. Het hotel hebben we al geannuleerd en kregen we alle kosten van vergoed, treinreis kon helaas niet geannuleerd worden maar dat is dan maar zo..
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend, coda! Hoop dat je je na de operatie gauw beter voelt.

Niet zo uit je narcose komen hoor:







Beterschap!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
En ik dacht trouwens ook dat het Daryl was
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha floflo
De wens is de vader van de gedachte he
Alle reacties Link kopieren
Ik ook trouwens,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 24 februari 2017 @ 20:14:

Hahahaha floflo Mocht dat wel gebeuren: ga richting Starshine!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren




"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Vooral dat ricky en weeeee
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 24 februari 2017 @ 16:42:

Ik heb hem gelezen en ben heeeeel benieuwd!!



Ik kom net terug uit het ziekenhuis, heb een mega dubbele hernia en volgens de neuroloog is het een wonder dat ik nog rondloop. Maandag naar de neurochirurg en volgende week word ik waarschijnlijk geopereerd.



Dus als iemand de handtekening nog over wil nemen? Hebben nu iig ook contact met de reis- en annuleringsverzekering.He coda! Zou bijna alle overnemen maar helaas.....voor ons geen optie! Klinkt verder heftig dus heel veel beterschap!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie het hier zo bij houden. Gaat mij niet lukken. Druk op het werk en druk met Carnaval!!! Ik blijf wel bijlezen!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Heb gisteravond opnieuw gekeken met man. Hij had niks door dat ik al gekeken had! :-D



Tweede keer is Jadis en haar clubje al beter te doen, kan er wel aan wennen denk ik. Ik vertrouw ze alleen voor geen meter, 'we take, we dont bother' impliceert dat ze zodra ze de guns hebben niet meer botheren dus.



Heb nog eens goed naar rosita gekeken, weet even niet hoe het zit qua tijd, maar zou ze zwanger kunnen zijn? Ze is zó bleek. En zó chagrijnig. En als ze erachter gekomen is en het niet wil, snap ik die zelfdesctructieve neigingen ook beter. Kijk, dat ze in de rouw is en daarom een beetje raar doet snap ik nog wel. Maar ze loopt erbij met de huidskleur van een walker sinds de break....



Jemig. Ik google net op rosita pregnant? En nog zonder iets aan te klikken krijg ik via google als eerste hit een mega-comic-spoiler. Niet doen dus.



Het is al bijna maandag!



Coda wat heftig joh! Heel veel beterschap en ik hoop dat je je kaartjes kwijt kan. Hier ook geen optie door werk, kinderen, leven, alles...
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 24 februari 2017 @ 21:17:

[afbeelding]



verdwaald op het nieuwe forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven