Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 10 april 2017 @ 11:22:

Voor ons eigen Walking Dead family topic



[afbeelding]



Zal dadelijk alles eens terug gaan lezen!Ook een mooie voor in de OP, die is toch al zo kort.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:-catnip schreef op 11 april 2017 @ 19:49:

[...]





Ook een mooie voor in de OP, die is toch al zo kort.

Erg he en inkorten zit er gewoon ook echt niet meer in. De mooie handtekeningen horen hier, intro, regels, uitleg namen en een intro gif/foto.

We hebben elkaar gewoon teveel te vertellen
Alle reacties Link kopieren
Ging niet helemaal goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Per ongeluk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Maandag goed doorgekomen zonder teveel afkickverschijnselen. Maar die zullen nog wel komen.

Ik ben wel blij dat er geen mega-cliffhanger is.



Vanavond weer Outsiders!
Alle reacties Link kopieren
Ik leef nog hoor!!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 12 april 2017 @ 09:49:

Ik leef nog hoor!!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Haha, uit de Televaag van vandaag



http://www.telegraaf.nl/v ... nited_Airlines-rel__.html



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 10 april 2017 @ 21:00:

[...]



Nope ze komen ècht nooit aan mijn deur. Ik heb er een jaar of 2 geleden 2 uitgenodigd om een bakkie koffie te doen met een plak cake, omdat 1 van hun een oud collega van me was.

Toen hebben we het er even over gehad dat ik ze respecteer in wat ze geloven, maar dat ik mijn eigen weg volg en geen behoefte heb aan jehova's en dat ze dat dan ook moeten respecteren.

Dus heeft hij voor me geregeld dat ze allemaal mijn huis overslaan.



Maar 10 man was ook wel een beetje overkill he Dat heb je goed geregeld!
verdwaald op het nieuwe forum
https://www.instagram.com/p/BSyq6zngbdJ/



Daryl dondert van zn motor af
Alle reacties Link kopieren
Zo bizar dat in de vliegtuig..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 12 april 2017 @ 19:22:

https://www.instagram.com/p/BSyq6zngbdJ/



Daryl dondert van zn motor af





Altijd leuk om te zien.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Starshine-2 schreef op 12 april 2017 @ 19:22:

https://www.instagram.com/p/BSyq6zngbdJ/



Daryl dondert van zn motor af been there, done that
Ik was vanmiddag alleen thuis. Wat een heerlijkheid. Ik heb lekker Sky gekeken.

Sky moet ik nog steeds kijken! *Schaam*

Heb wel Air onlangs weer gekeken op Netflix, prima film. En Texas Rising op netflix is ook vette aanrader, met jdm in de hoofdrol.



Ik ben de komende tijd een beetje afwezig. Spannende en drukke tijden op het werk.

Maar ik vergeet jullie niet hoor!
Sky staat helaas niet op Netflix.

Zonder te willen spoileren kan ik zeggen dat het Normans meest romantische film is
Alle reacties Link kopieren
Wij (moeder, zus en ik) zijn verder gegaan met seizoen 2 van TWD. Ze vinden Daryl de leukste. Shane, Andrea en Lori vinden ze stom.



En wat ook grappig was dat de papegaai van mijn moeder begon te 'lachen' toen een walker Beth greep tijdens die scene nadat ze die walkers in de schuur allemaal hebben afgeknald en de moeder dan nog blijkt te leven. Fantastische timing heeft dat beest!
quote:Liadan schreef op 12 april 2017 @ 23:54:

Wij (moeder, zus en ik) zijn verder gegaan met seizoen 2 van TWD. Ze vinden Daryl de leukste. Shane, Andrea en Lori vinden ze stom.



En wat ook grappig was dat de papegaai van mijn moeder begon te 'lachen' toen een walker Beth greep tijdens die scene nadat ze die walkers in de schuur allemaal hebben afgeknald en de moeder dan nog blijkt te leven. Fantastische timing heeft dat beest! Beestje heeft gewoon smaak
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 12 april 2017 @ 23:54:

Wij (moeder, zus en ik) zijn verder gegaan met seizoen 2 van TWD. Ze vinden Daryl de leukste. Shane, Andrea en Lori vinden ze stom.



En wat ook grappig was dat de papegaai van mijn moeder begon te 'lachen' toen een walker Beth greep tijdens die scene nadat ze die walkers in de schuur allemaal hebben afgeknald en de moeder dan nog blijkt te leven. Fantastische timing heeft dat beest! Hahaha
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Goed getimed lorre
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 12 april 2017 @ 19:22:

https://www.instagram.com/p/BSyq6zngbdJ/



Daryl dondert van zn motor af gelukkig geen walkers in de buurt!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 12 april 2017 @ 14:15:

Haha, uit de Televaag van vandaag



http://www.telegraaf.nl/v ... nited_Airlines-rel__.html



[afbeelding]Mamsvan was vast vrijwillig meegegaan
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 12 april 2017 @ 23:54:

Wij (moeder, zus en ik) zijn verder gegaan met seizoen 2 van TWD. Ze vinden Daryl de leukste. Shane, Andrea en Lori vinden ze stom.



En wat ook grappig was dat de papegaai van mijn moeder begon te 'lachen' toen een walker Beth greep tijdens die scene nadat ze die walkers in de schuur allemaal hebben afgeknald en de moeder dan nog blijkt te leven. Fantastische timing heeft dat beest!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 12 april 2017 @ 23:54:

Wij (moeder, zus en ik) zijn verder gegaan met seizoen 2 van TWD. Ze vinden Daryl de leukste. Shane, Andrea en Lori vinden ze stom.



En wat ook grappig was dat de papegaai van mijn moeder begon te 'lachen' toen een walker Beth greep tijdens die scene nadat ze die walkers in de schuur allemaal hebben afgeknald en de moeder dan nog blijkt te leven. Fantastische timing heeft dat beest!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn naast ons huis bezig met een nieuwe weg aanleggen en nog wat vervelende dingen. Vandaag staat heien op de planning. en dat op mijn vrije dag ik denk dat ik ga shoppen
verdwaald op het nieuwe forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven