Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Er is weer een nieuw liedje



Stupid little prick named Rick
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 14 april 2017 @ 14:41:

Er is weer een nieuw liedje



Stupid little prick named RickKnap gemaakt, geweldig!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha

Heerlijk weer!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Voor de Outlander liefhebbers: ik ben begonnen met het kijken van interviews met Sam en Cait op youtube, there's no stopping now.



Newlywed game Sam & Cait



Quiz



Ze zijn wel heel cute samen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Dory_1 schreef op 14 april 2017 @ 14:41:

Er is weer een nieuw liedje



Stupid little prick named RickHij klinkt gewoon super lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:zusvanmijnbroer schreef op 13 april 2017 @ 07:15:

Goed getimed lorre Ze reageert op gegil. Dus als er op tv gegild wordt, zit zij erbij te lachen. Maakt niet uit of het een beestachtige moord is of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 14 april 2017 @ 14:41:

Er is weer een nieuw liedje



Stupid little prick named RickGrappig! Toch blijft Hot Diggity Dog op nummer 1 staan. Onverslaanbaar.
Alle reacties Link kopieren
Love Star....je was weer geweldig! Altijd leuk om je te lezen!!



Het liedje over stupid little prick...goed in elkaar gezet maarre ...och!



Ik mis TWD. Dadelijk weer zo'n loze maandag...!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een twd droom gehad! Super vaag maar wel een goeie seksscene. Ik ben zwanger, ziu het door de hormonen komen? Ik vind negan lekker, jesus ook maar rick, die blijft toch favoriet!

De details zal ik jullie besparen maar het begon ermee dat simpn een eigen kleine safe zone had gemaakt van een pretpark! En de achtbaan werkte nog. Rick en the family, kingdom en hilltop gingen daarheen omdat ze dachten dat ze hem over konden halen om negan erin te luizen. Dat leek te lukken, simon was gastvrij, bood hen eten, slaapplaats etc. Rick lag in een andere kamer en snachts sloop ik naar hem toe. Er hing al de hele tijd spanning in de lucht. Toen hij de deur opendeed hief hij zijn mes maar hij zag dat ik het was, trok me naar binnen en even stonden we daar tegenover elkaar. Toen pakte hij me vast, gingen we zoenen en gooide hij me op bed... en de rest.. sja.. dat weet alleen ik.

Maar na die glorieuze nacht lag er een plan voor negan en toen liet simon die achtbaan zien. Alle kinderen (?) van hilltop/kingdom en nog paar volwassenen gingen daarin. De rest stond beneden bij het stuk waar de karretjes aan eind van de rit terugkwamen. Die karretjes kwamen terug met zo'n sjjjjjjjssssssh geluid en toen lag iedereen levenloos in die karretjes. Iedereen keek, keek naar elkaar, naar die lichamen en toen kwam simon aanlopen met zo'n rotblik en toen wees hij naar boven, daar hing een bordje met een of andere naam van de attractie ( weet niet meer precies wat, maar iets met verwijzing naar de dood. Ride from hell ofzoiets). Toen trok rick zn pistool en knalde hem neer waarna andere saviors t vuur openden en dik vuurgevecht ontstond. Toen werd ik wakker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, wat een droom!! Zo heel anders als die van mij. Ik heb ook gedroomd over TWD maar dat wist ik pas op het eind van de droom. Ik droomde dat ik door gangen kroop, en kroop, en kroop etc.

Op het eind was daar een blije Rick die ik even heb gezien en daarna was er Negan met een of ander karretje!

Maar goed, die tunnel duurde eeuwig in de droom en dat laatste stuk ging heel snel. Dus Rick en Negan flitste voorbij. Maar goed, misschien vannacht
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha wat een droom Fresiaatje

En gefeliciteerd met je zwangerschap.. Hoever ben je ?

Ik heb twd dromen gehad



In een werd ik Negan ofzo of hij gaf mij strenght ik droomde dat ik met paar Michonne en 2 vrouwen bij een picknick tafel buiten aan het eten was.. En er kwam opeens een eng groot wijf aanlopen (Ze leek op de moeder van die honey boo boo) en michonne zei als die bij ons komt zitten ga ik weg jij ook? En ik echt wel.

Dat wijf ging op de andere 2 vrouwen zitten die geplet werden en michonne zei .. Ik vermoord je tegen haar .. En michonne werd in een rivier gegooid en zij pakte mij in mij nek bel en sleurde mij mee de straat in.. (anderen mensen in paniek en ik gillen) toen hoorde ik Negan stem en die zei (mijn naam) i give you strenght en ik had opeens lucille en ik kilde haar..



Toen zat ik onder de bloed en het ging regenen.. Brrr toen verscheen Negan en kwam er een ander droom waarin hij mij ging wassen en we in een luxe hotelkamer waren want dat kan natuurlijk in een Z-A en we hadden het niet meer koud





Ach mactrees zo een vlugge droom
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nog een heel vrolijke Pasen iedereen!!

Ik moet binnenkort eens bijlezen. Zo druk met nieuwe baan etc etc etc... ik verwaarloos jullie nog!
Time spent with a cat is never wasted
Haha die dromen

Ik krijg ze gewoon niet
Goedemorgen deze tweede paas! Afgelopen weekend was Walker Stalker San Francisco.



Jeff, geschoren en geknipt, innig met Steven Ogg





Iron-E en Micheal met de slappe lach tijdens een panel





Een taartje voor Jef, die zijn 51ste verjaardag viert





Steven en Ross hebben meer zin in een kippetje





Josh heeft vooral zin in de billen van JD





Voor de oplettende kijker: Een nieuwe tattoo, Gusy, van zijn zoon Augustus. Ook Norman zou een nieuwe aanwinst hebben nadat ze gezamenlijk een tattooshop in SF hebben bezocht, maar daar zijn nog geen foto's van gezien.





Steven was er ook weer eens





Norman viel in als paashaas





Tom had ook een side job

leuke foto's LL!



Godzijdank heeft JDM die vreselijke baard eraf, de opnames beginnen al snel natuurlijk.

En dan denk ik: waarom heeft Steven Ogg zich nog niet geschoren?





Oeh, heeft Norman een nieuwe tattoo? Laten we speculeren: iets dat met zijn nieuwe liefde te maken heeft
Een D in een hartje
Alle reacties Link kopieren
zo ik heb net Train to busan gezien

Wow ben onder de indruk en heb uiteraard tranen

in een trein moet je niet zijn als de Z-A uitbreek





leuke foto,s Lucy !!

hmm baard weg nee vind het niet erg.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Lucylucille schreef op 17 april 2017 @ 11:30:

Een D in een hartje je zou het verwachten he
deze?





en zij deze:

Leuke plaatjes Lucy. Ik had al een zwak Steven Yeun, maar ik begin er ook een te ontwikkelen voor Steven Ogg. Zal het aan de naam liggen ?



Die tattoo opties
is spuitelf weer met bij lezen
quote:mama_lin schreef op 04 april 2017 @ 00:08:

Rick had gewoon ja tegen die heapster moeten zeggen met het rollebollen...blijkbaar was dat de dealbreaker
Ik heb btw alweer gedroomd over Twd of in ieder een ZA. Ik leefde in een wereld waar de ZA begonnen was. Niet heel lang, ongeveer waar de Fear nu is, misschien ietsjes verder. We waren bezig met het verzamelen van 'waardevolle' spullen: nuttige zaken zoals medicijnen, dingen voor onderweg, goede rugtas ed. Ik was een soort van leider geworden, onbewust en geleidelijk. Ik ging samen met een grote groep mensen (50-100 ofzo) op zoek naar een plek waar we konden wonen. Het moest in ieder geval hekken hebben, misschien de gevangenis, want dan kunnen we de zombies buiten houden.



Het zijn delen/flarden geweest, tussendoor kort wakker geweest. Dus vandaar onsamenhangend misschien.



Ik kan mij vaagjes herinneren dat Carol bij de groep hoorde. Ze was haarzelf, dus zeker waardevol! Ik geloof dat we vrienden waren.



Verder weet ik het niet zo goed meer. Wel dat het leuk was! Een gevoel van een soort spanning, het avontuur. Jammer natuurlijk dat ik een keer moest wakker worden
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 08:14:

Hmm, ik vind het ook een beetje een afknapper. Ja, tuurlijk, er zaten een paar fantastisch mooie scenes in. De dialoog tussen Sasha en Abraham vond ik heel mooi en Sasha in de doodskist, en natuurlijk zat ik te juichen op het moment dat Shiva aanviel. Maar de makers vragen wel heel veel van onze goedgelovigheid. De mensen van TF werden allemaal onder schot gehouden door die @%#$ heapsters en als ze dan gaan vechten, overleven ze het allemaal. Ik zou wel willen dat dat aan ongeloofwaardig grenst, maar het is er eigenlijk al ver over heen. En dat gevecht, het leek the a-team wel, met al dat schieten en al dat missen.



En ik had het veel bevredigender gevonden als Negan nu was uitgeschakeld. Met the Wolves was het heel anders, die werden een paar afleveringen lang opgebouwd, waarna ze ineens verschenen en binnen een halve aflevering waren uitgeschakeld. Negan speelt nu al meer dan een seizoen de slechterik.



Maar de vraag is natuurlijk, gaan ze nu wapens terugbrengen naar Oceanside? En gaan ze wraak nemen op de afvalmensen? Of gaat Negan die afvaleikels terroriseren, nu hij weet waar zij verblijven en zijn plan mislukt is.



Ik vond Shiva er nu wel heel mooi uitzien, heel echt!



Maar goed, ik snap dat het uiteindelijk allemaal komt omdat Negan zo populair is dat de makers hem nog een seizoen willen uitmelken. Daar begin je als karakter niets tegen . TF is nu wel in een moeilijke positie, ze hebben minder mensen, minder wapens en minder middelen. Dus gaan ze zeker winnen. Want Carol is terug! En ze is nu samen met Daryl en Morgan en Rick en Michonne en Maggie. De Saviors zijn dus ten dode opgeschreven. In seizoen 9.



Goede post! Ik had ook zoiets van, gaat er nu iemand van de family dood? Nee, tuurlijk niet. Michonne wel goed toe getakeld, Rosita en Rick een schotwond. Maar niemand dood. Ik vind ook dat er slecht geschoten werd door Tf. Die zien wel 7 seizoenen niks anders doen dan schieten ed. en dan toch missen. Niet iedereen is natuurlijk een goede schutter ( Sasha ) en met de ene wapen gaat het beter dan een ander, maar toch.



Ik denk dat er nooit echt sprake was geweest dat de wapens terug gingen naar Oceanside.....Ze zeiden het wel, maar ik geloof het niet. Niet omdat ze wilden 'stelen', maar omdat ze het gewoon nodig hebben.



Ik weet niet of ze wraak gaan nemen.....Ergens wel, want daar zie ik Rick wel voor aan. Maar ook om te voorkomen dat zij weer terugkomen. Onbetrouwbaar volk. Waarom niet, tja. Geen idee.
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 09:50:

[...]



Nou, direct, hij doet al anderhalf seizoen mee he.



Maar goed, bij een show over zombies mag je waarschijnlijk inderdaad niet zeuren over ongeloofwaardigheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven