Entertainment alle pijlers

Tips voor kleding én schoenen Sensation White 2008

10-06-2008 21:02 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Dit jaar ga ik voor het eerst naar Sensation White :-] Heeft een van jullie tips voor kleding en schoenen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iets wits doen X-D

Grapje.Ik zou vooral iets aandoen waar je je lekker in voelt.Het is daar donker en het valt de meeste mensen echt niet op wat jij aan hebt.Veel plezier
Wit. Behandelen met vuilafstotende spray, zodat je er na sensation ook nog wat aan hebt X-D

En dun danwel laagjes. Wordt snel warm.
Alle reacties Link kopieren
luni schreef op 10 juni 2008 @ 21:06:

Ik zou iets wits doen X-D

Haha, precies wat ik wou zeggen!
Alle reacties Link kopieren
;-) uiteraard wit, dat leek me ook wel logisch haha..



Mag je wel een andere kleur schoenen aan?(uhh, denk dat hakken geen succes is). Accesoires? Mag je wel een tas meenemen?



Wat vonden jullie zelf van Sensation White?
Alle reacties Link kopieren
Witte kleding die niet al te best / nieuw meer is. Na Sensation blijft er weinig van over is mijn ervaring. En platte schoenen inderdaad!
Fortis et liber
Alle reacties Link kopieren
Een tas lijkt me ook niet erg fijn. Die zit toch in de weg bij het dansen?

Of je moet een hip heuptasje kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou qua schoenen witte sneakers/ballerina's doen... oh en bij twijfel: GEEN HAKKEN! :)



wat al gezegd is, zorg ervoor dat het kleding is waar je niét zuinig op hoeft te zijn. Dus geen mooi paar laarzen of een nieuw truitje, of die ene geweldige broek.



Misschien voor 20 euro ergens een leuk eenmalig jurkje scoren?
Alle reacties Link kopieren
Lizzy1971 schreef op 10 juni 2008 @ 21:17:

;-) uiteraard wit, dat leek me ook wel logisch haha..



Mag je wel een andere kleur schoenen aan?(uhh, denk dat hakken geen succes is). Accesoires? Mag je wel een tas meenemen?



Wat vonden jullie zelf van Sensation White?




tuurlijk mag je wel een tas meenemen, ik zou het alleen nooit doen... is onhandig, moet je de hele avond/nacht vasthouden en daar zou ik echt geen zin in hebben...



je moet schoenen aan doen die lekker zitten.. en als je een spijkerbroek aan wilt mag dat ook wel hoor... er is niemand die je weigert bij de deur!



en wat ik er van vond.. tja de 1e keer was er nog maar 1, ook iedereen in t wit.. was super... t jaar daarop waren er 2 een black en een white.. en dan toch liever de black..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips!!



Ik zal even goedkope kleren gaan scoren in de stad...en platte schoenen kopen (heb ik weer een reden om te gaan shoppen :-)
Alle reacties Link kopieren
Schoenen die ranzig mogen worden. Mijn mooie witte sneakers waren gekoolteerd toen ik terug kwam. Ik heb ze nooit meer schoongekregen. En als je een broek aandoet, doe dan maximaal een driekwart broek, mijn witte pijpen waren zwart namelijk. Ook niet meer schoongekregen.
Alle reacties Link kopieren
AgentL schreef op 10 juni 2008 @ 21:21:

Een tas lijkt me ook niet erg fijn. Die zit toch in de weg bij het dansen?

Of je moet een hip heuptasje kopen.
of eentje die je om je bovenarm draagt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geloof ik bij de 2001 editie geweest,had een heel mooi gehaakte witte jurk aan en een paar laklaarzen met een hak,maar niet hoog(soort blok) Na een bepaalde tijd ziet echt niemand het meer hoor,gewoon in trance. Persoonlijk zou ik er niet meer heen gaan,1x was leuk.Het is een evenement,beetje te groot naar mijn zin.
Alle reacties Link kopieren
sunlight schreef op 10 juni 2008 @ 21:29:

Schoenen die ranzig mogen worden. Mijn mooie witte sneakers waren gekoolteerd toen ik terug kwam. Ik heb ze nooit meer schoongekregen. En als je een broek aandoet, doe dan maximaal een driekwart broek, mijn witte pijpen waren zwart namelijk. Ook niet meer schoongekregen.
Die kleding had je dus weer naar Black aan kunnen doen ;-)
Alle reacties Link kopieren
p.s Ik zou wel een beetje stevige schoenen aan doen,je bent daar niet de enige en er gaan waarschijnlijk veel mensen wel een keer op je tenen staan, ook niet lekker als je met blauwe teennagels thuiskomt.Is mij wel gebeurd met verkeerde schoenen aan :-$
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker een sensatie om eens mee te maken, vorig jaar samen geweest met een vrienden en het was top!

Zelf had ik een armtasje ideaal want een tas werkt niet, armtasje kan ook om je enkel...

Makkelijke laarzen/sneakers niemand die het ziet...

Er is nog voldoende leuk wits te koop dus ff goed rondkijken op internet en in de stad.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 10 juni 2008 @ 21:12:

Wit. Behandelen met vuilafstotende spray, zodat je er na sensation ook nog wat aan hebt

[...]Heeft iemand een tip waar ik het beste een goede vuilafstotende spray voor witte sneakers kan kopen en van welk merk?
De markt...
Alle reacties Link kopieren
Troeta, thnx voor je reactie. Goed idee, trouwens. Weet je toevallig ook een goed merk?
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Als je naar Partyflock gaat, kun je foto's zien van Sensation White van de voorgaande jaren. Misschien dat je daar wat ideeën op kan doen qua make-up en kleding en accessoires.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sensation vorig jaar:



link met foto's
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 26 juni 2010 @ 02:05:

Sophiepapa: van die sprays verkopen ze bij elke schoenenzaak, om schoenen en kleding waterdicht/vuilafstotend te maken. Er bestaat ook een handig goedje dat je in de wasmachine kunt gebruiken, van HG geloof ik.Dana, thnx voor je reactie. De sprays heb ik idd in de schoenenzaak gezien, maar ik heb het idee/gevoel dat een schoenenwinkel er de hoofdprijs voor vraagt en dat je dan er te veel voor betaalt. Net als bijvoorbeeld bij het afsluiten van een reisverzekering bij het reisbureau.



Ik had trouwens niet gezien dat dit topic van 2008 was.
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoek je naar tips voor 2008?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven